Mikä suomalainen kappale (kauttta aikojen) olisi mielestäsi voittanut Euroviisut, jos olisi ollut kisassa mukana?
Itse ajattelen, että joku herkkä ja kaunis balladi olisi korjannut pajatson, esim. tämä:
Kommentit (647)
Apocalyptica feat. Corey Taylor - I'm Not Jesus
Suomi on metallikansaa, joten voitaisiin seuraavakso lähettää joku laadukas metallikokoonpano. Niitä meillä on paljonkin.
Jotkut J. Karjalaisen countrymaiset rallit olisivat saattaneet menestyä. Eppu Normaali ja Juice evät olisi sopineet tyyliltään viisuihin. Kumma kun Pave Maijanen osallistui karmealla Yamma, Yamma biisillä, vaikka tuotannossa on helmiä, kuten Lähtisitkö.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on metallikansaa, joten voitaisiin seuraavakso lähettää joku laadukas metallikokoonpano. Niitä meillä on paljonkin.
Ei kaikki tykkää metallista kuten mä.:-)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut J. Karjalaisen countrymaiset rallit olisivat saattaneet menestyä. Eppu Normaali ja Juice evät olisi sopineet tyyliltään viisuihin. Kumma kun Pave Maijanen osallistui karmealla Yamma, Yamma biisillä, vaikka tuotannossa on helmiä, kuten Lähtisitkö.
Syy oli varmaankin just se sama virhe minkä itsekin näytät tekevän eli näytät kuvittelevan ettei normaalisti suomessa tehtävä musa kelpaa noihin hienoihin kisoihin ja sitten piti pusertaa erityinen viisukappale. Tuloksena on sitten välillä melkoisia turauksia ja parhaimmillaankin tylsiä tuotteistettuja eurohumppia jotka ei jää kenenkään mieleen.
Itse veikkaan että juicen ja eppujen parhaimmistosta olisi saanut menestyvän euroviisunkin. Muutaman muunkin bändin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tykkää metallista kuten mä.:-)
Ei kaikki tykkää Daruden ja Sebun geneerisestä radiopopistakaan tai Kristan ding-dongista. Euroviisuedustajamme voisi olla joka vuosi eri genrestä. Ei kaikki voi tykätä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Humane ois voinu pärjätä
tai Thunderstone
Myös Kwan ois voinu olla vahvoilla
Siinäpä muutamia.
,Kuuntelin tämän Humanen just äsken. Aivan loistava olisi ollut, vielä kun kisat oli täällä.
Pääasia olisi, ettei olisi niin väkisin väännetyn tuntuinen, olipa mistä genrestä tahansa. Homma ei toimi ainakaan nykyisellä tavalla, että väkisin väännetään biisi jollekin. Voisi toimia, jos säveltäjiä olisi useita, lauluja vähintään 6. Entä, jos yleinen sävellyskilpailu 3 artistille?
Matti Nykäsen ehkä otin, ehkä en.
Aknestik - Suomirokkia
No ei :D Joku Nightwishin tai The Rasmuksen biiseistä
Irlantikin olisi jäänyt ysärillä kauas taakse.
Frederik - Tahdon takoa sun markkinarakoa.
Kikka - Kierrätä pyöritä mua
Opera Skala - Heart of Light
Kiinnostaisi tietää miten tuo olisi pärjännyt, jos olisi valittu vuonna 2015 :D
Vinlantia hymni.
Sipeliuksen soittopiisi.
Turisas - Battle Metal
Kyllä lähtee
Ronya - Hyperventilating on todella kova. Silloin aikoinaan kun kuulin kappaleen ekaa kertaa radiosta, luulin ulkomaalaisten tekeleeksi. Tämä myös kestää hyvin aikaa, koska tuntuu edelleen raikkaalta.