Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisuadressi

Vierailija
23.05.2006 |

Täällä on ollut paljon puhetta euroviisujen järjestämisestä. Jos teitä kiinnostaa vaikuttaa siihen järjestääkö euroviisut kukkahattutätilauma vai alan parhaat ammattilaiset, käy allekirjoittamassa vetoomus oheisesta linkistä.



http: /www. platinum. ac/ eurovision07/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule suoria lentoja!

Vierailija
2/3 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- toivotaan vaan, että löytyisi joku muu paikka kuin Pasilan perse, jossa keskellä ankeinta Helsinkiä olisi kisat. (Anteeksi Pasila-faneille) Oletus tässä kuitenkin on, että kisat on asiallisessa paikassa, johon voi järjestää kunnon shown, eikä mitään delfiinijumppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanteleiden soidessa ja samaan aikaan joku Nokia tune pirisee tuoden nykyajan sulotuulia - jotain tälläistä voisi odottaa MM-kisojen perusteella, jos sama jengi pääsee järkkäämään. Ja sitten joku maailmalopun acapella-bändi hoitamaan taukomusat - hei ootteko kattoneet Ylen järkkäämiä gaaloja, ne on oikeesti piinaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän