Chisu ”näyttää parikymppiseltä rap-mimmiltä”? :’D
No eikä näytä, vaan tuohan on oikein esimerkki keski-ikäisestä, joka väkisin yrittää olla nuorekas.
https://yle.fi/uutiset/3-10696966
Kommentit (44)
Ei todellakaan näytä, törkeää toimittajan yliampuvaa hehkutusta. Chisu näyttää 40-vuotiaalta ylimeikatulta rupsahtaneelta madonna-kopiolta, joka luulee olevansa trendikäs ja upea. Onneksi tajuaa ettei hänen nykyinen musiikkinsa tule menestymään. Ihan oikein hänelle, kun petti lapsensa isää ja jätti tämän alkaakseen "taiteilla" nykyisen miehensä Jori Sjöroosin kanssa.
Ei näyttänyt 2 kymppiseltä edes 2 kymppisenä.
Rap-mimmiltä ehkä mutta parikymppiseltä ei. Miksi pitäisi näyttää parikymppiseltä jos ei ole? Mutta tuskin se nyt kuitenkaan tuon artikkelin pääpointti oli.
Vierailija kirjoitti:
Rap-mimmiltä ehkä mutta parikymppiseltä ei. Miksi pitäisi näyttää parikymppiseltä jos ei ole? Mutta tuskin se nyt kuitenkaan tuon artikkelin pääpointti oli.
No ei pitäiskään, lähes nelikymppinen kuitenkin. Mutta kun ei näytä edes ikäiseltään, vaan reilusti vanhemmalta. Mikä lie syy noin pahaan rupsahtamiseen... :/
Näyttää viisikymppiseltä amerikkalaiselta jonka naamaa on kiristetty ikuisen nuoruuden toivossa.
Harmi että halusi "tappaa vanhan Chisun", hänen vanhemmasta tuotannostaan tykkäsin. Vapaa ja yksin oli etenkin todella hyvä albumi. Nykyinen musa on mielestäni aika mitäänsanomatonta, ja kaikesta näkyy liikaa että yrittää tehdä jotain uutta ja erilaista. Mutta mikäs siinä, kun kaikki palkintopystit löytävät hänen hyllylleen nykyään vain siksi että on Chisu, viis musiikista. Tai sitten en vaan tajua taidetta.
Ei pitäisi ihmisen ulkonäköä arvostella, mutta on hän kyllä vanhentunut paljon viime vuosina. Näyttää minusta ikäistään vanhemmalta, eivätkä oudot vaatteet ja hiukset yhtään auta asiaa.
Mielenkiintoista kuinka parikymppiset epävarmat muikkelit ovat aina kutsumassa meitä kypsempiä ikälopuiksi. Ei se niin mene että elämä ja nuorekkuus loppuu kun täyttää 21v. Mokomat lapset.
Muutako et tosta artikkelista saanut irti? Huom. Toimittajan sanoja. Tokko Chisu itse tavoittelee 20v lookia. Huoh.
"Entistä" Chisua pystyi jopa kuuntelemaan vaikka olikin välillä pelkkää ujellusta, mutta yhden uuden biisin kuultuani (siis vain alun, kun ei korvat kestänyt koko biisiä), olen todella pahoillani että on vaihtanut tyyliään vielä karseammaksi.
Noh, sama juttu Vesalan kanssa. Tätä se on kun yrittää pysyä pinnalla väkisin niin lopputulos on kiusallista haisevaa kuraa.
Kyllä tällekin keski-ikäiselle halvalle Madonnaa ulkonäöltään matkivalle tekotaiteelliselle artistille riittää faneja, mutta suuri yleisö ei tällaisesta tyylistä ja musiikista tule innostumaan. No ehkä Chisu on mielestään siinä asemassa, että voi tehdä kaikenlaisia kokeiluja vaikka suosio romahtaisikin.
Tuota noin, miltähän nämä kommentoijat itse mahtavat näyttää?? Se on niin helppoa täällä arvostella ulkonäköä, pidän sellaisia ihmisiä todella yksinkertaisina...
Oletteko täydellisiä??! Ottakaapa peili käteen ja katsokaa sinne jos uskallatte. 😚☺️
Onhan tuo nyt aivan naurettavaa että nelikymppinen yrittää pitää yllä jotain parikymppisen imagoa. Eikö itseluottamus riitä olemaan oman ikäisensä. Tekolettejä ja huulipunaa joka ei edes sovi noin kalpeaan naamaan. Järkyttävää ulinaa koko uusin levy. Väistämätön alamäki uran suhteen kovaa vauhtia menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miltähän nämä kommentoijat itse mahtavat näyttää?? Se on niin helppoa täällä arvostella ulkonäköä, pidän sellaisia ihmisiä todella yksinkertaisina...
Oletteko täydellisiä??! Ottakaapa peili käteen ja katsokaa sinne jos uskallatte. 😚☺️
Joo, rumat ne vaan arvostelee muita ja yrittää samalla esittää, että ovat itse hyvännäköisiä :'D
Näyttäköön vaikka peräpukamalta, mutta sääli, että tekee nykyisin "kokeilevaa" musaa, eikä hyvää musaa, mitä tunnetusti osasi tehdä.
Aika halvannäköinen tyyli. Tuo hiuslisäke ja neonvihreät tekokynnet, aika karseita. Chisulla on hyvin vaaalea ja ohut iho, siinä varmaan rypyt ja juonteet näkyy helposti. Olen samanikäinen, mutta ei kyllä iho ole noin vanhentuneen näköinen. Teinimäiset kengät ja vaatteet, ei kai siinä. Itse oon tässä parin vuoden sisällä vaihtanut vaatekaapin sisältöä hieman aikuisempaan suuntaan.
Hahahahaaaaaaaa! Kuvitteletteko te todella taaas tietävänne mitä toinen ihminen - tässä tapauksessa chisu ajattelee?
"Chisu luulee olevansa?!"
Vain täysin ajattelematon ja/tai itsekeskeinen ihminen näkee muut sellaisena kuin hän itse on. Ja koska te ette ole ajatustenlukijoita niin siitä tässä on nyt taas kyse.
Näytätte rumalta.
No niin, julkkikset taas innostuneena hakee tarttumapintaa ja lähettelee palstoilla kaikenlaisia viestejä :D
hitsi, luulin julia tymoshenkoksi