Chisu ”näyttää parikymppiseltä rap-mimmiltä”? :’D
No eikä näytä, vaan tuohan on oikein esimerkki keski-ikäisestä, joka väkisin yrittää olla nuorekas.
https://yle.fi/uutiset/3-10696966
Kommentit (44)
Todella harmillista.
Se "vanha Chisu" teki tosi hyvää musiikkia, eikä se persoonallinen ulkonäkö haitannut vaikken siitä juuri tykännytkään.
Nyt musiikki on kuraa ja täti tekee parhaansa ärsyttääkseen ulkonäölläänkin.
Enkä ole katkera ja kateellinen, vaan ihan miesnäkökulmasta kirjoitan.
En tykkää.
Miun mielestä Chisu on nätti ja hällä on hauska tyyli. Musiikkikin ok.
Hah, näyttää ihan viisikymppiseltä katuojasta nostetulta narkkarilta.
Siis millä tavalla hän nyt edes näyttää erilaiselta kuin ennen? Joku värikäs college-paitako tekee räppärin näköiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miltähän nämä kommentoijat itse mahtavat näyttää?? Se on niin helppoa täällä arvostella ulkonäköä, pidän sellaisia ihmisiä todella yksinkertaisina...
Oletteko täydellisiä??! Ottakaapa peili käteen ja katsokaa sinne jos uskallatte. 😚☺️
Miten tämä nyt liittyy mitenkään siihen, että toimittaja kirjoittaa Chisun näyttävän 20-vuotiaalta rapmimmiltä?
Jees. En ole kuunnellut Chisun musiikkia. Jossain vaiheessa elämääni - kun katsoin teeveetä silloin tällöin - Chisun mainokset tulivat vastaan. Kuulosti ärsyttävältä populaarimusiikilta. Mutta tämän ketjun kommentit panevat miettimään näitä asioita. Miksi ihmiset ovat näin pahansuopia etc. Joten tästä voi päätellä, että tällä palstalla on paljon kateutta syystä...x??? Chisu on itseäni vanhempi, mutta silti viisikymppiskommentit tuntuvat yliampuvilta ja kommentoijan omista angsteista kumpuavilta. Ikäkriisi siis monella täällä?
Vierailija kirjoitti:
Jees. En ole kuunnellut Chisun musiikkia. Jossain vaiheessa elämääni - kun katsoin teeveetä silloin tällöin - Chisun mainokset tulivat vastaan. Kuulosti ärsyttävältä populaarimusiikilta. Mutta tämän ketjun kommentit panevat miettimään näitä asioita. Miksi ihmiset ovat näin pahansuopia etc. Joten tästä voi päätellä, että tällä palstalla on paljon kateutta syystä...x??? Chisu on itseäni vanhempi, mutta silti viisikymppiskommentit tuntuvat yliampuvilta ja kommentoijan omista angsteista kumpuavilta. Ikäkriisi siis monella täällä?
Olen tuon erään viisikymppiskommentin kirjoittaja. Mielestäni Chisu tosiaan näyttää viisikymppiseltä eikä sillä ole mitään tekemistä ikäni kanssa. Olen ihan iloisesti 40v eikä kriisiä tiedossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon erään viisikymppiskommentin kirjoittaja. Mielestäni Chisu tosiaan näyttää viisikymppiseltä eikä sillä ole mitään tekemistä ikäni kanssa. Olen ihan iloisesti 40v eikä kriisiä tiedossakaan.
Ok. Taitaa itselläsi olla aika projisoitu kriisi, koska hän ei näytä viisikymppiseltä. Jossain 30-40 paikkeilla.
Näin keväällä Chisun livenä ja järkytyin, kuin paljon vanhemmalta hän ikäisekseen näytti. Vanhemmalta kuin minä, vaikka hän on minua 10v. nuorempi. Hän oli todella kalpean ja kuluneen näköinen ja suttuiset meikit. Hyvää musiikkia siitä huolimatta tehnyt ja muuten upea naiseksi.
Hänellä on kaunis, ohut iho ja hän on todella hoikka eli rasvaa ei juurikaan ole missään, siinä ihossakaan - nämä vaikuttavat ihan suoraan siihen, kuinka sileä tai ryppyinen kasvojen iho on. Ainut seikka mikä häntä muka "vanhentaa" on uurteet kasvoissa ja niille nyt ei voi mitään, eikä tarvitsekaan. Sielukkaammalta uurteiset kasvot näyttävät vs vauvanpylly... Minusta hän on lumoavan kaunis nainen mutta hänen musiikkiaan en kuuntele. Olen itsekin nainen ja saman ikäinen hänen kanssaan.
Onko entiset koulukiusaajat - nykyiset työpaikkakiusaajat - taas liikenteessä?
Tätä ketjua kun lukee, niin alkaa ihmetyttää miksi yleensä kukaan haluaa julkisuuteen tässä maassa. Sehän on kuin tekisi itsestään maalitaulun omia kompleksejaan julkkiksiin projisoiville kotikriitikoille.
Katsoin kuvat ja näyttää kyllä nuoremmalta kuin ikäisensä keskimäärin. Olen itse ja kaveriporukka on samaa ikäluokkaa.
Chisugaten jälkeen on ollut entinen artisti.
https://www.city.fi/ilmiot/chisugate+sai+ratkaisunsa/5459
Ei, ei ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee, niin alkaa ihmetyttää miksi yleensä kukaan haluaa julkisuuteen tässä maassa. Sehän on kuin tekisi itsestään maalitaulun omia kompleksejaan julkkiksiin projisoiville kotikriitikoille.
Jep. Itsekin haaveilin nuorena näyttelijän tai laulajan urasta. Teatterikorkeaan en päässyt ja laulajaksikaan minusta ei taida olla, mutta parempi näin. Minua kiusattiin rankasti koulussa ja varmasti kiusattaisiin täälläkin, jos olisin julkkis. En kestäisi julkkismaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Chisugaten jälkeen on ollut entinen artisti.
https://www.city.fi/ilmiot/chisugate+sai+ratkaisunsa/5459
Ei, ei ja ei.
Tämä tarinan kaikkein olennaisin osa oli se, että läppäri oli päällystetty Nalle Puh -paperilla... Viaton pikkutytteli vastaan iso, paha ja ahne artisti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahan ja julkisuuden ahneus vie julkkiksella voiton. Kaikesta huolimatta.
Kyllä sitä silti voi sanoa vanhan näköistä vanhan näköiseksi vaikka oma naama muistuttaisi sateen hakkaamaa lehmänpaskaa. Vai oletko esimerkiksi sitä mieltä ettei vaikka lihava voi todeta jonkun muun lihonneen?