Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä köyhä palkitset itsesi?

Vierailija
25.05.2019 |

Jenni Alexandrova kun hyvätuloisen palkitsi itsensä ranskan matkalla ja 1400€ laukulla. Millä tällainen minituloinen voi palkita itseään?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän kyynel on köyhän palkinto. Tai se rikas mielikuvitus.

Vierailija
82/85 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkisista asioista.

Vien aamulla petivaatteet ulos, tykkään mennä illalla sänkyyn.

Saan ystävältäni tarpeetonta tavaraa, myyn niitä fb.ssä. Aina kauppojen jälkeen tulee voittajafiilis.

Teen kahdenlaista siivousta . Kerran kk tyhjennän yhden alueen kotoa. Käyn jokaisen tavaran läpi ja tarpeettomat laitan kirppiskasaan. Tosin tänä vuonna en ole löytänyt yhtään ylimääräistä tavaraa.

Lisäksi maanantaisin teen n vartin siivouksen eteiseen. Laitan ojennukseen kaikki eteisessä olevat tavarat. Joka päivä oma kohta.

Olen löytänyt todella paljon nokkosia ja olen siitä innoissaan. Syötiin joka torstai nokkoskeittoa ja ne loppui just. Mutta nyt on jo uutta satoa pakkasessa. Keitosta tulee lähes ilmainen.

Minulla on kerättynä 2 ämpärillistä kynttilöiden jämiä. Olen saanut niitä työkavereita.

Työpaikan ruokalasta olen saanut fairy pulloja.

Kesällä laitan tulen taloyhtiön grilliin, sulatan kynttilät, virkkaan puuvillalangasta sydämet ja kaadan steariinin fairypulloihin ja saan toivottavasti 10 paksua kynttilää.

Paljon ilonaihetta tiedossa.

Minulla on kiintiö kirpparilla. Viikon päästä kotoani haetaan 10 banaanilaatikkoa ja ne myydään kirppiksellä 50% sopimuksella.

Myynti tilitetään aina touko- ja marraskuussa.

Sain nyt rajaa 180 euroa. Olen todella tyytyväinen ja rahat käytetään kesälomaan.

Kirppistavarat tulevat ystävältäni, hänen vanhemmiltaan, sekä siskon ja veljen perheeltä.

Joka toinen viikko ystäväni käy miehensä kanssa treffeillä. Olen sen aikaa heidän lasten kanssa. Saan palkaksi 20 e ja pussillisen kirppistavaraa. Jokaisella sisaruksella on 3 lasta ja ystäväni lukuunottamatta kaikki asuvat omakotitalossa.

Ollaan tehty tätä kohta 1,5 v, vielä ei ole kirppistavara loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus ulkona syömässä (kebabpaikassa tai raxissa). Ostan välillä R-Kiskilta kahvin istun ulkona ja vain katselen ihmisiä nauttien urbaanista elämästä.

Vierailija
84/85 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjastossa ja lainaan kassillisen kirjaihanuuksia, joita sitten kotona luen sohvan mukavimmassa kulmassa.

Kävelen sateessa sateenvarjon kanssa, haistelen raikasta ilmaa, katselen luontoa, kuuntelen sateen ropinaa.

Leivon korvapuusteja ja syön niitä uunituoreina kylmän maidon kera.

Vierailija
85/85 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkitsen mistä? Ei oo tapana ”palkita” itseäni.

Mitä ihmettä alapeukutatte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä