Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestien lähettäminen ahdistaa ihan liikaa?!

Vierailija
25.05.2019 |

Lykkään ja lykkään tärkeidenkin viestien lähettämistä todella paljon. En ymmärrä mikä siinä on niin kauheaa. Täysin vieraille ihmisille on helpompi laittaa viestiä kuin tutuille. Puhelut jännittävät suunnilleen yhtä paljon.
Elämäni ja ihmissuhteet ovat jo kärsineet tästä huomattavasti, alan olla epätoivoinen. Ahdistelen vastauksesta heti kun saan viestin, silti vitkastelen päiväkausia ennenkuin saan vastattua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudut siihen, että joudut odottamaan päiväkausia jonkun vastausta viestiin? Onko se sinulle itsellesi ok?

Vierailija
2/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse suhtaudut siihen, että joudut odottamaan päiväkausia jonkun vastausta viestiin? Onko se sinulle itsellesi ok?

Hämmennyn ja ajattelen, että olen tehnyt jotain mistä toinen on suuttunut. Paitsi jos viestit on jotain turhanpäiväistä jutustelua whatsapissa, silloin ajattelen, että keskustelu jatkuu taas sitten kun on asiaa -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ystävät sellaisia, joiden seurassa oikeasti viihdyt? Ei ystävyyttä kannata ylläpitää pelkästään velvollisuutena.

Vierailija
4/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa silloin kun olen uupunut.

Pelkästään s-postilaatikon avaaminen ahdistaa, kun näkee että siellä on 67 viestiä, johon pitäisi vastata.