Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät hylkäsi erossa.

Vierailija
25.05.2019 |

Erosin miehestäni, mutta ystäväni hylkäsivät minut, eivät pidä yhteyksiä ja jos nähdään minun ehdotuksesta, kertovat, että heillä jatkunut edelleen pariskuntatapaamiset. Jos näemme, se on varmaa, että miehet eivät ole mukana.

Ihanaa, että erosin eksästä, mutta kova pala se, että 'ystävät' eivät kertaakaan ole kysyneet miten voin tai että en kelpaa heidän tekemisiin mukaan. Ajattelinkin, että en pidä heihin enää mitään yhteyttä. Mistä löytäisin ihmisiä, jotka oikeasti ymmärtäisivät elämää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä parisuhdetapaamiset? Joku marttakerho vai?

Vierailija
2/5 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin ihmisiä, jotka oikeasti ymmärtäisivät elämää?

Mitä ihmettä tämä oikein tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erosta jo pitkäkin aika? - Oletko itse ollut yhteydessä paljonkin vanhoihin ystäviisi? - Tulee mieleeni myös, että itselläni on joidenkin aiemmin ystävinäni pitämiin ihmisiin suhde muuttunut etäisemmäksi kun he oavt löytäneet kumppanin tai osa jopa kumppaneita samassa ajassa kuin iste olen ollut koko ajan vain ja ainoastaan sinkkuan. - Sinkkuna, johon osa haluaa olla, jos ylipäätään haluaa olla yhteydessä vain ja ainoastaan silloin kun haluavat minulta jotain. -- Ja jos kieltäydyn niin saan osalta heistä läksytyksen ja esitelmän siitä, että miten minun pitäisi ja tulisi sitä ja tätä kun olen sinkku.   

Vierailija
4/5 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exäsi mustamaalaa sua heille, ja siksi eivät enää halua olla sun kanssa tekemisissä?

Itse kuulin omien erojeni jälkeen, että eksät olivat systemaattisesti mustamaalanneet mua pitkin kaupunkia, minkä takia monet alkoivat inhoamaan mua. Esim. molemmat exät pettivät mua, ja toinen oli väkivaltainen. Molemmat olivat sitten puheissaan kääntäneet asiat niin että minä olisin ollut se joka petti ja löi.

Vierailija
5/5 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista. Sinusta on tullut heille kilpailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän