Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö olla huolissaan (raskausasiaa)?

Vierailija
23.05.2006 |

Olen rv 6+. Toista lasta odotan.

Ensimmäisessä raskaudessa oli tässä vaiheessa jo rintojen aristusta, pahoinvointia ja väsymystä.

Nyt ei tunnu missään.

Voisiko kyse olla jostain tuulimunaraskaudesta tms.? Vai voiko raskaudet olla näin erilaisia?

Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen lukenut. Kokemusta ei kylläkään ole, kun on vasta ensimmäinen raskaus lopuillaan.

Vierailija
2/8 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ilman ultraa. Mulla kyllä oli tuulimunassa ehkä hivenen heikommat oireet näin jälkikäteen ajateltuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs uudes raskaudes tissit törkeän kipeät heti. et voi olla erilaisia hyvinkin.

Vierailija
4/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha siis olla ihmeemmin huolissaan kun ei oireista tai niiden puuttumisesta voi oikeastaan mitään päätellä.

Vierailija
5/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla oli ekassa raskaudessa ihan kamalat oireet. Sit selvisin kahesta seuraavasta ilman minkään näkösiä pahoinvointeja tai aristuksia. Neljäs raskaus oliki sitten ihan hirveää oksentelua ja arkoja rintoja.

Vierailija
6/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huolissani siitä ettei oireita ole vaikka hyvin tiedän, että raskauksissa on eroja.

Mulla on mennyt niin, että

- ekassa ja toisessa raskaudessa oli oireita, mutta vähän, terveet lapset syntyivät.

- Kolmas raskaus oli oireeton ja tuulimunaksi paljastui.

- Neljännen odotuksen arvasin siitä, että rinnat olivat älyttömän kipeät ja tein plussatestin heti perään, meni loppuun asti, tämä onkin ainut raskaus, jossa " kunnon oireet"

- Viidennessä raskaudessa oireita oli vähän, mutta raskaus meni hienosti loppuun asti.

- Kuudes, oireeton raskaus päättyi reilu kuukausi sitten keskenmenoon rv 6+ ja nyt sitten sain pari päivää sitten plussan, kuukautisia ei ole ollut välissä, joten en tiedä onko plussa oikea vai eikö hcg vain ole laskenut vielä keskenmenon jälkeen.

Eli se ettei ole oireita ei välttämättä tarkoita, ettei raskaus onnistuisi, mutta tottahan se vähän pelottaa kun omalle kohdalle sattuu, mutta toivon, että ap:llä olisi kaikki hyvin. (ja myös itsellä :)

Vierailija
7/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta viidestä enemmän ja vähemmän erilaisin oirein varustetusta vauvanodotuksesta.

Vierailija
8/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla eka ja toka raskaus meni ihan sumussa, väsytti ja ällötti kaikki. nyt rv 6 (?) ja rinnat vaan aristaa. ei mitään yökötyksiä ym..

huolettaa mullakin, vaikka tiedän, että oireet voi alkaa myöhemminkin.

Kunhan vaan terve lapsi tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä