Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah! Tänään näemme, kuinka Karhu voittaa Leijonan! :)

Vierailija
25.05.2019 |

:)

Karhu tulee kurmuuttamaan Leijonaa Tre Kronorinkin edestä. :)

Voi harmi, kun ei taideta päästä torille tänäkään vuonna. :(

Mut hei, ainahan torille voi mennä kukin tahollaan muistelemaan vaikka -95 & -11. Nevö foget! XD :D

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhähhäää!!! Oot niiiiin vääräs!!

Vierailija
42/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei ikääntynyt hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella mieletön joukkue. Ovat voittaneet todellisia NHL- tähtiä. Venäjäkään ei saanut yhtäkään maalia vaikka ovat aiemmat pelit voittaneet helposti.

Vierailija
44/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN

Vierailija
45/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankinen oli aivan uskomattomassa hapessa maalissa! Niin vaikeita laukauksia mutta torjui kaikki.

Vierailija
46/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pojat, hitto että olen ylpeä joukkueesta! Ei edes yhtään änärimiestä mukana.

Onpahan, Jokiharju ja Lammikko.

Molemmat ovat AHL-pelaajia.

Vierailija
47/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä löi 7 maalia Ruotsille, mutta eipä saanut yhtäkään Lankisen ohi, aivan käsittämätön suoritus joukkueelta ottaen huomioon että Ruotsin ja Venäjän joukkueet ovat täynnä NHL-huipputähtiä.

Vierailija
48/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään mahdollisuuksia NHL maailmanmestareita vastaan!

Ahaa, suurin osa ei hokannut viestin sisältämää sarkasmiviestiä.

Vierailija
49/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mörkö jo toisen kerran. Lankiseen olen täysin ihastunut ja rakastan hänen hymyään. 

Vierailija
50/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mörkö jo toisen kerran. Lankiseen olen täysin ihastunut ja rakastan hänen hymyään. 

Ja vaikuttaa vielä fiksultakin, kertoi juuri jossain haastattelussa että lukee mieluummin kirjoja vapaa-ajalla hotellissa kuin pelaa muiden kanssa pleikkaa :)

Vierailija
51/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella mieletön joukkue. Ovat voittaneet todellisia NHL- tähtiä. Venäjäkään ei saanut yhtäkään maalia vaikka ovat aiemmat pelit voittaneet helposti.

Suomella on 18 MM-kisojen ensikertalaista pelaajaa! Ruotsilla oli parikymmentä NHL-pelaajaa :D. Mahtava joukkue Suomella!

Vierailija
52/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikuttaa vielä fiksultakin, kertoi juuri jossain haastattelussa että lukee mieluummin kirjoja vapaa-ajalla hotellissa kuin pelaa muiden kanssa pleikkaa :)

Siit tulis sitten hyvä mies Vivecalle. 

Vierailija
53/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne voitti?

Vierailija
54/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne voitti?

Ketkä NE? Ap oli sekaisin.

Vierailija
55/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumpi voittaa karhu vai leijona, kysyi minulta pankinjohtaja. Mikä minä olen sille vastaamaan, multa luvut jäi kesken aikanaan...."

Hellurei hellurei ja  eikun miestä seinään!

Vierailija
56/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu muuten hyvin ruotsiakin. Katsoin nimittäin Lankisen ruotsinkielisen haastattelun Aftonbladetista.

Vierailija
57/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu muuten hyvin ruotsiakin. Katsoin nimittäin Lankisen ruotsinkielisen haastattelun Aftonbladetista.

Hupsis! No tietenkin, kun on suomenruotsalainen.

Vierailija
58/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap? Luulisi olevan pokkaa tulla vastaamaan huutoonsa.

Ap on vitunhiiri ja Suomella on Leijonat.

Vierailija
59/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sinä v trolli

Vierailija
60/76 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin iltalehdestä, kun joku ruotsalaistoimittaja piti Lankista MM-kisojen kohteliampana pelaajana. No en tiedä tätä, mutta minullekin tullut hänestä todella myönteinen kuva. En koskaan ole kokenut vastaavaa ihastumista keneenkään urheilijaan.  Se vaan iski heti ja mietin, että kuka tuo on kun en ollut häntä ennen nähnyt. Olisi vielä melkein saman ikäinen. Se kun hän hymyilee on jotain niin ihanaa katsottavaa. En ajatellut, että kisoista tulee tällainen tunteita herättävä ja hulluksi tekevä asia, kun en ole koskaan muihin pelaajiin pahemmin ihastunut. Hymyilen täällä vaan koko ajan. Toisaalta ihana olo, mutta samalla tunnen itseni ihan typeräksi. Onhan tämä jotain ihan toivotonta unelmointia. Sydän murtuu jos eivät voita huomenna ja Kevin ei löydä syyhtä hymyyn. Joukkue todellakin ansaitsee voiton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi