Pihtarit tuhoaa parisuhteensa, miksi?
Miksi haluat tuottaa puolisolle pahaa mieltä torjumalla hänet toistuvasti? Kyllä lopulta se välinpitämättömyys toisen tunteista kostautuu, turha kitistä sit sitä että puoliso in äksy. Tai turhautuneena uhkaa mennä vieraisiin. Sen viimeistään pitäis herättää haluttoman käsittämään että ongelmalle pitää tehdä jotain
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.... tiedätkö, mikä tuhoaa vielä varmemmin parisuhteen ja ilon seksistä? Vastentahtoinen seksi. Olen erehtynyt "antamaan" miehelle, vaikka seksi on täysin epätyydyttävää. Sellaisen myötä seksistä on hävinnyt viimeinenkin mielenkiinto, se on yhtä hauskaa ja kiihottavaa kuin seinän tuijottelu. Paitsi että seinän tuijottelu sattuu vähemmän (seksi ilman kiihottumista sattuu).
Aina se vika ei ole haluttomassa. Jos nainen ei saa seksissä, koska mies laukeaa minuutissa ja on täydellisen itsekäs, niin paha siitä on vuosi toisensa perään nauttia.
Minun puolestani mies saa hankkia seksiä muualta. Hankkisikin.
Vastustele niin kauan, että mies suostuu kihottamaan. Päästä pussailemaan ja pitkitä sitä kunnes olet valmis.
No ei siitä ole kyse, etteikö mies suostuisi esileikkeihin. Vaan että en saa ikinä orgasmia, koska hän lopettaa seksin saatuaan itse, ja kun se orgasmi hänelle tulee minuutissa, en ikinä ehdi.
Ja kun tuota on jatkunut jo vuosia, en enää kiihotukaan tai saa orgasmia, vaikka mies joskus jaksaisikin yhdyntää pidempään.
Käske nuolemaan ennen ja sano ettet anna jos ei nuole.
Ei kaikki naiset pidä nuolemisesta.
Eri
Jos et pidä nuolemisesta ja yhdyntä ei kestä riittävän pitkään esileikistä huolimatta, niin mikä sitten avuksi? Sormilla voisi toki jatkaa. Osaisitko hienovaraisesti opastaa kumppaniasi, että sormettaa juuri niin, kuin sä haluat. Vai pitäisikö jatkaa jollain lelulla?
Ja useimmiten mies kuitenkin pitää sua kauniina ja haluttavana. Asiasta olisi pitänyt puhua. Itse yritän miehenä pienin sanoin ja elein kertoa kumppanilleni että hän on mulle erityinen, tärkeä, kaunis ja haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ihan oikeasti ajatellut, että yleensä siihen on joku syy, jos puoliso lakkaa haluamasta sinua. Ja lähes aina se syypää on siellä peilissä. Kuinka moni esimerkiksi tajuaa, että omalla käytöksellään saa hyvin nopeasti toisen haluttomaksi.
En alapeukuttanut mutta olen heti epäilemässä vikaa itsessäni jos tai siis kun nainen ei halua. Ulkonäkö ja sen koko käyvät niin herkästi mielessä. Sitä saa vakuuttaa itselleen olevansa normaalin rajoissa melkein joka asiassa. Sitten kyllä puutteelle on lyöty kauheat normaalin rajat.
Kyllä mä tiedän ettei 14/4,5 cm ole mikään iso. Ja kun se vika on kerta aina miehessä niin pikaisella pohdinnalla syyn seuraukset alkaa ymmärtää. Miksi miehillä on paljon enemmän psyyke, päihde ym. muita ongelmia. Itsariluvutkin moninkertaiset naisiin verrattuna.
Onhan se helpompi uhriutua ja syyttää peniksen kokoaan (jolle ei voi mitään) naisensa haluttomuudesta sen sijaan, että alkaisi kantaa oman osuutensa kotitalouden ja lasten hoidosta. Etenkin se sohvalla viikonloppuisin pullon kanssa viihtyminen ajaa kilteimmänkin puolison lopulta ottamaan sen eron.
Ei yhteisiä lapsia, tarkalleen naisella ei ole lapsia. Meistä kahdesta mä juon vähemmän. Sori jos en sopinut profiiliin. Mä vedän myös ihan kiltimmän roolin vaikka ainahan se on hauskempaa olla tuhma.
Tuokin tapa että sanotaan uhriutumiseksi kun kerrotaan miltä se torjutuksi tuleminen tuntuu. Siis halutaan että mieskin puhuu tunteistaan ja kun puhuu hän uhriutuu. Anteeksi miten se menee jos ei tasa-arvoisesti saa edes valittaa?
Meillä miehillä ainakin suurella osalla paljon kyteytyy seksiin. Sillä on valtava merkitys kuinka mies esim. kokee riittävänsä naiselle. Kyllä tyydytyksen täytyy merkitä naisille myös. Jokin siinä vetää niin yhteen.
Miksi sitten kauniin puolisonkin pitåä ruinata mieheltä seksiä?
Pihtaamisella tarkoitetaan ymmärtääkseni joka vaginayhdynnän tai anusreikäyhdynnän välttelemistä tai niistä kieltäytymistä. Pihtaamisella voidaan varmasti tarkoittaa muunkin intiimin läheisyyden välttelyä. Parisuhteessa olevien puolisoiden pihtaamisessa en näe mitään järkeä. Sehän tarkoittaa käytännössä kulissisuhteessa elämistä.
Vakituisessa parisuhteessa olevana voin todeta, että läheisyyteen ja hyvään seksielämään kannattaa panostaa paljon. Olen totuttanut mieheni siihen, että hyvää ja nautinnollista seksiä on tarjolla aina ja niin usein, kun mies sitä tarvitsee. Itse pidän aina genitaalialueen karvat ajeltuna ja pimpin puhtaaksi pestynä siltä varalta, että mies haluaa antaa minulle nautinnollista suuseksiä. Iltaisin saan harvoin mieheltä seksiä. Nukun alasti, jotta olisin aina nopeasti valmiina tyydyttämään mieheni seksuaaliset tarpeet. Aamuisin miehelläni on aamustondis, silloin on aina hyvä sauma saada mies "sille tuulelle". Nykyään osaan jo avoimesti miehelleni kertoa, että haluan hänen imevän rintojani ja nuolevan pimppini märäksi. Kun olen saanut mieheni nuolemaan pimppini märäksi ja klitorikseni herkäksi, mies saa tulla sisääni ilomielin paksuksi paisuneen kalunsa kera. Jos nainen osaa suhtautua seksiin mahdollisuutena, siitä voi tulla molemmille päivittäinen nautinnollinen rutiini. Aamuseksin jälkeen on koko päivän hyvä fyysinen olo ja joskus on paikat vähän hellänäkin. Se hymyilyttää pitkin päivää. Fakta on se, että kun mies saa kotona riittävästi tai jopa päivittäin hyvää seksiä, niin hänen ei tarvitse etsiä suhteen ulkopuolelta tyydytystä.
Onko täällä muita naisia, jotka eivät pihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtarimiehen kanssa eläneenä en samaan toiste suostu. Jos ei seksiä niin ei parisuhdettakaan.
Nyt sitten sinkkuna joutuu hätyyttelemään varattuja pois, eivät kuulemma kotona saa tai sitten vaimo ei osaa koskettaa oikein... Puhukaa tai erotkaa.
Juu ja nämä varatuthan puhuvat aina totta... 🙄 Tottakai kannattaa uskoa.
Sanoinko että uskon...
Onnentyttö* kirjoitti:
Pihtaamisella tarkoitetaan ymmärtääkseni joka vaginayhdynnän tai anusreikäyhdynnän välttelemistä tai niistä kieltäytymistä. Pihtaamisella voidaan varmasti tarkoittaa muunkin intiimin läheisyyden välttelyä. Parisuhteessa olevien puolisoiden pihtaamisessa en näe mitään järkeä. Sehän tarkoittaa käytännössä kulissisuhteessa elämistä.
Vakituisessa parisuhteessa olevana voin todeta, että läheisyyteen ja hyvään seksielämään kannattaa panostaa paljon. Olen totuttanut mieheni siihen, että hyvää ja nautinnollista seksiä on tarjolla aina ja niin usein, kun mies sitä tarvitsee. Itse pidän aina genitaalialueen karvat ajeltuna ja pimpin puhtaaksi pestynä siltä varalta, että mies haluaa antaa minulle nautinnollista suuseksiä. Iltaisin saan harvoin mieheltä seksiä. Nukun alasti, jotta olisin aina nopeasti valmiina tyydyttämään mieheni seksuaaliset tarpeet. Aamuisin miehelläni on aamustondis, silloin on aina hyvä sauma saada mies "sille tuulelle". Nykyään osaan jo avoimesti miehelleni kertoa, että haluan hänen imevän rintojani ja nuolevan pimppini märäksi. Kun olen saanut mieheni nuolemaan pimppini märäksi ja klitorikseni herkäksi, mies saa tulla sisääni ilomielin paksuksi paisuneen kalunsa kera. Jos nainen osaa suhtautua seksiin mahdollisuutena, siitä voi tulla molemmille päivittäinen nautinnollinen rutiini. Aamuseksin jälkeen on koko päivän hyvä fyysinen olo ja joskus on paikat vähän hellänäkin. Se hymyilyttää pitkin päivää. Fakta on se, että kun mies saa kotona riittävästi tai jopa päivittäin hyvää seksiä, niin hänen ei tarvitse etsiä suhteen ulkopuolelta tyydytystä.
Onko täällä muita naisia, jotka eivät pihtaa?
Meillä pihtaa mies. Aina on kaikkea muuta mukavampaa esim syödä itsensä niin ähkyyn että ei jaksa tai juoda useampi kalja niin että ei pysty tai lukea kirjaa tai pelata nettipeliä niin myöhään ettå haluaa suoraan alkaa nukkua jne. Kyllä rassaa.
Saan huomiota muilta miehiltå mutta omalta en.
Vierailija kirjoitti:
Saan huomiota muilta miehiltå mutta omalta en.
Et taida nalkuttaa niille muille...
Ei kukaan ole alkujaan pihtari. Täälläkin moni nainen kertoo sen ettå mies tulee minuutissa ja seksi loppuu siihen. Minkä ihmeen vuoksi sellaista haluaisi kun se päättyy kerta toisensa jälkeen pettymyksen kyyneliin eikä mies välitå vaikka hänelle asiasta puhuu?
Siitä ei koskaan puhuta ettå kun moni mies lihoo todella isoksi pallomahaksi niin seksistå tulee tosi hankalaa ja kipua naiselle tuottavaa. Maha painaa asennossa kuin asennossa js saa peniksen työntymään hankalasta kulmasta.