KV-bloggaajan ihanat kiharat
KV alkanut toteuttaa curly girl -metodia ja on saanut kauniit kiharat. Uusimmassa blogissa oli kuvia lopputuloksista.
Mutta mikä laikku sillä on otsassa? Kaikkialla muualla on auringon aiheuttamaa pigmenttihäiriötä, mutta keskellä otsaa photoshopatun näköinen tasainen laikku?
Kommentit (18)
Olisiko se meikkivoidetta? Kalastajan vaimohan meikkaa paljon. Voi toki photariakin olla, kun näyttää noin sumeelta.🤔
Hienot kiharat ja kaunis kalastajan vaimo!!! Terveisiä Alppimaasta
Aika karua photoshoppausta..
En kyllä itse aloittaisi tuota curly girl hommaa. Likaisen näkliset hiukset ollut nyt joka postauksessa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse aloittaisi tuota curly girl hommaa. Likaisen näkliset hiukset ollut nyt joka postauksessa.
Liian voimakasta muotovaahtoa, se tekee likaisen näköiseksi. Kannattaisi hankkia kevyempää, ja lisäksi harjata kiharaa hiukan auki niin, ettei ole noin suortuvilla.
Vierailija kirjoitti:
No joo, oonkin pitkään miettinyt mikä tuossa CG:ssa häiritsee. Ja se taitaa olla juurikin tuo likaisen näköisyys. Tukka ihan puikoilla, ei hyvä.
Näyttää siltä että siitä ois fotaroitu sellanen iso sibeliusryppy pois kulmakarvojen välistä
Onneksi mulla ei ole luonnonkiharaa tukkaa. En tykkää kiharista, nyt niitä on vielä joka paikassa. Tää tietty mun oma mielipide..
On photaroitu myös nasolabiaalit..
Kärsin pigmenttihäiriöistä, ja mulla on aivan sileät vaaleat kohdat otsan sivuilla. Ja keskellä naamaa sileä v. Pun alue. Että voip olla ihan epätasaisen ihonvärin takia ilman photoshoppailuja.
Hiukset eivät ole olleet enää kivat tuon metodin aloitettua. Vain likaisen ja epäsiistin näköiset. Muut niin lähes kaikilla metodia noudattaneilla on.
Vierailija kirjoitti:
On photaroitu myös nasolabiaalit..
Katsoin samaa. Ja leuka myös. Kovin on epävarman oloinen kv, kun tuollaiseen ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin pigmenttihäiriöistä, ja mulla on aivan sileät vaaleat kohdat otsan sivuilla. Ja keskellä naamaa sileä v. Pun alue. Että voip olla ihan epätasaisen ihonvärin takia ilman photoshoppailuja.
Hiukset eivät ole olleet enää kivat tuon metodin aloitettua. Vain likaisen ja epäsiistin näköiset. Muut niin lähes kaikilla metodia noudattaneilla on.
Noin siinä käy kun altistuu liikaa auringolle. Iho vaurioituu :(
Valtavan nätti on vaimo, mutta mun silmään ikäistään reilustikin vanhemman näköinen
Minulla on samanlaiset hiukset kuin KV:lla aikaisemmin, eli kyllä varmasti saisin kiharoita esiin. Pidän jotenkin tosi epäesteettisenä noita korkkiruuveja. Ovat monella samanaikaisesti likaisen ja kuivan näköisiä. KV itse edustaa kyllä kiharien parhaimmistoa, ei siinä mitään. Tosi ohuthiuksisilla näyttää pahalta. Jotenkin aina näitä kuvia katsellessa tulee sellainen olo, että mahtaa päänahka kutista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole luonnonkiharaa tukkaa. En tykkää kiharista, nyt niitä on vielä joka paikassa. Tää tietty mun oma mielipide..
Suorat hiukset ovat merkki siitä, että ihminen on tyly ja epäkohtelias. Suorat hiukset ovat Talk to my hand-hiukset. Tää suorahiuksisten kopeus ja tylyys on tietty ihan yleisesti tiedossa...
Kivat kiharat, jos tykkää. Monilla kokeilleilla look on samanlainen kuin minulla jos olen vaikka kovassa flunssassa ollut pesemättä ja harjaamatta hiuksia neljään päivään ja vielä hikoillut reilusti sinä aikana. Kyllä on komeat kiharat silloin, en ole osannut arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlaiset hiukset kuin KV:lla aikaisemmin, eli kyllä varmasti saisin kiharoita esiin. Pidän jotenkin tosi epäesteettisenä noita korkkiruuveja. Ovat monella samanaikaisesti likaisen ja kuivan näköisiä. KV itse edustaa kyllä kiharien parhaimmistoa, ei siinä mitään. Tosi ohuthiuksisilla näyttää pahalta. Jotenkin aina näitä kuvia katsellessa tulee sellainen olo, että mahtaa päänahka kutista.
Korkkiruuvikiharat ovat seksikkäät
M31
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä huonosti photoshopattu! Otsassa iso vahamainen läiskä, ihan eri värinen kuin muu iho. Nolo.
Mun mielestä sen hiukset on paljon kauniimmat ja tuuheamman näköiset siinä blogin profiilikuvassa.
Kappas vaan. Omituista.