Kokemuksia terapiasta?
Minulle tapahtui traumaattinen kokemus 20 vuotta sitten. Olen nyt 42 ja alan vasta nyt ymmärtää,miten se vaikuttaa minuun yhä. Nuorempana porskutin eteenpäin, sain lapsen, menin naimisiin, suoritin opinnot jne. Nyt tuntuu kuin olisin elänyt "sumussa" koko ajan. Yhtäkkiä alan muistaa asioita, jotka olin täysin unohtanut. Olen myös hajamielinen ja ehkä masentunutkin. Elämänhallinta ei ole parhaimmillaan. Terapia voisi auttaa, mutta jännittää hieman hakeutua sinne.
Onko jollain kertoa omia kokemuksia jostain tietystä terapiamuodosta?
Kommentit (3)
Onko jollain omakohtaisia kokemuksia terapiasta? Ja olisiko traumaterapeutti ns. liioittelua,koska tapahtuneesta on niin kauan?
Elämänhaluinen yhä kirjoitti:
Onko jollain omakohtaisia kokemuksia terapiasta? Ja olisiko traumaterapeutti ns. liioittelua,koska tapahtuneesta on niin kauan?
Traumalle tyypillistä on että se tulee pitkän ajankin jälkeen, kuin pakasteesta, tuoreena. Takauma vyöryy, kuin asia tapahtuisi yhä. Se on helvetillisintä mitä voi olla.
Täällä terapiahakemus tuli hylättynä. T lapsena hyväksikäytetty.
Eli traumatisoitumista ei ymmärretä. Kelalla on vallanhaluisia psykopaatteja, joista on hauskaa lyödä lyötyjä.
mene traumatepateutille, heillä on erityistaidot traumapotilaiden kanssa työskentelyyn