Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit äitispakkauksen kestovaipoilla

Vierailija
22.07.2008 |

jos kokeilit itse vauvallesi, millaisia olivat?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin vaippoina ja nyt toimivat lautasliinoina kun käy vieraita.:)

Vierailija
22/34 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että kyseessä oli siis se oikea 2007 vuoden pakkaus. Sinä vuonnahan Kelalla oli niin paljon vielä edellisvuoden pakkausta jäljellä, että sitä 2006 pakkausta jaettin vielä ainakin touko- jollei kesäkuussakin.

Mä sain esikoiselle ensimmäisiä v 2007 pakkauksia, oli muistaakseni touko-kesäkuun vaihteessa.

Pakkauksen kestot eivät vakuuttaneet, jäivät vähälle käytölle ja annoin lopulta kaverille. En muutenkaan innostunut kestoilusta, vaikka esikoiselle muitakin kestovaippoja kokeilin. Kuopuksella on ollut kestovaippa päällä tasan kerran, kun lainasin kaverilta omien vaihtovaippojen unohdettua matkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla varastossa odottavat kirpputorille menoa.

Vierailija
24/34 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään käyttää niitä, kauhulla ajattelen jo pelkkää liottelua, pesua ja hajuja..huh .. ei ikinä

Vierailija
25/34 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokeillut.... (niin tuli 1 kpl)

Vierailija
26/34 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytin/käytän harsovaippojen kanssa. sisävaippa oli vähän ihmeellinen, sille ei ole ollut käyttöä.

Vierailija
27/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan loppuun asti.

Vierailija
28/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niistä kympin. :)

Vierailija
29/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne Imse Vimset eivät nyt mitekään kummosia olleet. Olen myös osanut kirppikselta kaksi Cushies vaippaa, jotka ovat olleet paremmat, muttei nekään kauheen hyvät olleet.

Vierailija
30/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ja sain muutaman lisää - en siis ottanut pakkausta. En loppujen lopuksi käyttänyt niistä kuin niitä 3-fold-imuja. Kushies-vaippaa kokeilin muutaman kerran, ei ollut hyvä. Kuoret vaikuttu hyviltä, mutta koska käytämme villahousuja, ei niille ollut tarvetta.

Musta ne pakkauksen vaipat on huonoja, paljon parempi olis laittaa vaikka taskuvaippoja, ne on yksinkertaisia käyttää ja miellyttäviä vauvalle.

Vierailija
31/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua käytti niitä Mio- ja Kushies-vaippoja ja tykkäsi. Yksi tuttu taas vaipatti pienen vauvansa vallan noilla Imse Vimseillä. Itse en tykännyt jälkimmäisistäkään, meillä on käytetty aluksi harsoja ja nyttemmin sisätäyttövaippoja, villahousujen kanssa siis. Taskuvaippojakin on muutama.

Vierailija
32/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen käyttämättöminä muiden vanhojen vauvatavaroiden kanssa. Katsotaan, josko tämän seuraavan vauvan kanssa niitä tulisi kokeiltua/käytettyä, kun on kesävauva. Talvivauvan kanssa oli muka liian hankalaa..

Vierailija
33/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen käyttämättöminä muiden vanhojen vauvatavaroiden kanssa. Katsotaan, josko tämän seuraavan vauvan kanssa niitä tulisi kokeiltua/käytettyä, kun on kesävauva. Talvivauvan kanssa oli muka liian hankalaa..

Yksi tuttuni, suuren perheen äiti, alkoi neljännellä lapsellaan käyttää kestoja. Isommat lapset ehkä ovat aika iisejä tapauksia, mutta silti, nostan hattua! En itse koe kestoja mitenkään työläänä, mutta voi olla, että ajattelisin toisin, jos mulla olisi useampi lapsi...

Vierailija
34/34 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin lisääkin samoja vaippoja. Nyt toisen kanssa en ottanut äitiyspakkausta, mutta vastasyntyneelle hankin noita Imse Vimsejä (isompana käytössä esikoiselta jääneet Bumgeniuksen yhdenkoon vaipat olivat vielä vähän liian isoja).