Mitä teit äitispakkauksen kestovaipoilla
Kommentit (34)
... että kyseessä oli siis se oikea 2007 vuoden pakkaus. Sinä vuonnahan Kelalla oli niin paljon vielä edellisvuoden pakkausta jäljellä, että sitä 2006 pakkausta jaettin vielä ainakin touko- jollei kesäkuussakin.
Mä sain esikoiselle ensimmäisiä v 2007 pakkauksia, oli muistaakseni touko-kesäkuun vaihteessa.
Pakkauksen kestot eivät vakuuttaneet, jäivät vähälle käytölle ja annoin lopulta kaverille. En muutenkaan innostunut kestoilusta, vaikka esikoiselle muitakin kestovaippoja kokeilin. Kuopuksella on ollut kestovaippa päällä tasan kerran, kun lainasin kaverilta omien vaihtovaippojen unohdettua matkasta.
Tuolla varastossa odottavat kirpputorille menoa.
ei tulisi mieleenkään käyttää niitä, kauhulla ajattelen jo pelkkää liottelua, pesua ja hajuja..huh .. ei ikinä
en ole kokeillut.... (niin tuli 1 kpl)
ja käytin/käytän harsovaippojen kanssa. sisävaippa oli vähän ihmeellinen, sille ei ole ollut käyttöä.
vaikka ne Imse Vimset eivät nyt mitekään kummosia olleet. Olen myös osanut kirppikselta kaksi Cushies vaippaa, jotka ovat olleet paremmat, muttei nekään kauheen hyvät olleet.
pari ja sain muutaman lisää - en siis ottanut pakkausta. En loppujen lopuksi käyttänyt niistä kuin niitä 3-fold-imuja. Kushies-vaippaa kokeilin muutaman kerran, ei ollut hyvä. Kuoret vaikuttu hyviltä, mutta koska käytämme villahousuja, ei niille ollut tarvetta.
Musta ne pakkauksen vaipat on huonoja, paljon parempi olis laittaa vaikka taskuvaippoja, ne on yksinkertaisia käyttää ja miellyttäviä vauvalle.
Pari tuttua käytti niitä Mio- ja Kushies-vaippoja ja tykkäsi. Yksi tuttu taas vaipatti pienen vauvansa vallan noilla Imse Vimseillä. Itse en tykännyt jälkimmäisistäkään, meillä on käytetty aluksi harsoja ja nyttemmin sisätäyttövaippoja, villahousujen kanssa siis. Taskuvaippojakin on muutama.
edelleen käyttämättöminä muiden vanhojen vauvatavaroiden kanssa. Katsotaan, josko tämän seuraavan vauvan kanssa niitä tulisi kokeiltua/käytettyä, kun on kesävauva. Talvivauvan kanssa oli muka liian hankalaa..
edelleen käyttämättöminä muiden vanhojen vauvatavaroiden kanssa. Katsotaan, josko tämän seuraavan vauvan kanssa niitä tulisi kokeiltua/käytettyä, kun on kesävauva. Talvivauvan kanssa oli muka liian hankalaa..
Yksi tuttuni, suuren perheen äiti, alkoi neljännellä lapsellaan käyttää kestoja. Isommat lapset ehkä ovat aika iisejä tapauksia, mutta silti, nostan hattua! En itse koe kestoja mitenkään työläänä, mutta voi olla, että ajattelisin toisin, jos mulla olisi useampi lapsi...
ja ostin lisääkin samoja vaippoja. Nyt toisen kanssa en ottanut äitiyspakkausta, mutta vastasyntyneelle hankin noita Imse Vimsejä (isompana käytössä esikoiselta jääneet Bumgeniuksen yhdenkoon vaipat olivat vielä vähän liian isoja).
ensin vaippoina ja nyt toimivat lautasliinoina kun käy vieraita.:)