Kiinasta tilattavat treenivaatteet ?
Onko kukaan tilannut.Tiedän ,että pitää tilata isommat mitä yleensä käyttää.Tuo koko juttu kyllä hassu.
Itse käytän yleensä koko S. Joskus vyötäröstä kireä ,mutta joskus ollut sitten pepust ja reisistä vähän löysät.
Nyt katselin kiinasta tilattavia missä ohjeet koko systeemi .Ei hajua minkä koon tilaisi esim koko L viittaa ,että paino olisi mun jotain 55 kg ,mutta tuo vyötärö ei todellakaan mahdu.Oletteko tilanneet ja miten katsotte koot?
Kommentit (6)
Noi on huono laatuisia, saumat repee helposti ja pinna nukkaantuu jo ekasta pesusta, ei tule treenejä kestää.
Osta vaikka Lidlistä, HM ltä tai lindexistlidissä saa muutomalla eurolla, silloin kun on tarjolla ja HM ssä ja vastaavissa reilu 20e ja noi HM n on omalle vartalolle olleet hyviä, korkeampi vyötärö, mutta pysyy hyvin paikoillaan.
Olen tilannut jonkun verran vaatteita Kiinasta. Myös treenipaitoja.
Tavallisesti suosin myyjiä joilla on tarkat mitat vaatteesta esillä. Sitten vaan mittanauha kouraan ja tutkimaan mikä on sopiva. Hyvin on sillä tavalla onnistunut mitoitus. Tosi monella kaupalla on hyvät mitat esillä vaatteista.
Laatu on samaa kuin kotimaisissa marketeissa ja halpiskaupoissa. Luultavasti sen takia, että ne on ihan samaa krääsää mitä ne myy. Suoraan tilaamalla ne on vaan murto-osaan hinnaltaan.
En uskaltaisi pitää hikoilevaa ihoa vasten kiinakamaa, jonka käsittelyaineista ei tiedä...
Osassa treenihousuissa kyllä oli mitat niin minimit.Esim kun kirjoitin tuon koko L niin paino mainittiin suunilleen 50-55.Juu toki mahdun tuohon ,mutta taas tuo vyötärön ympärys alle 75.Ei tosiaan mene.Pituus voi olla järjettömän pitkä.Yleensä olen tilannut Sportamore ja koot sopivia.Kerran kokeilin tuon Zalandon kautta ja koko M.Niillä myös pituus mun mittaiselle järjettömän pitkä ja heh vyötärö kyllä ahdisti.
Ehkä mä koluan täällä nuo urheiluliikkeet :)
Älä tilaa.