Minna Parikan kengät ja aikuinen nainen
En vaan voi ymmärtää, miten noi Parikan kengät on jonkun aikuisen mielestä tyylikkäitä ja hauskoja. Pikkutytöille sopivia on pupunkorvat ja sydämet. Itse en laittaisi jalkaan, vaikka maksettaisiin.
Kommentit (8)
Mä juuri 46v ihailin niitä uutuus vaaleanpunaisia glitteri tossuja. Jos olisi 300 euroa varaa laittaa niihin ostaisin ne.
Vierailija kirjoitti:
Mä juuri 46v ihailin niitä uutuus vaaleanpunaisia glitteri tossuja. Jos olisi 300 euroa varaa laittaa niihin ostaisin ne.
Jollain oli sellaset, missä näytti, että on kaksi vaginaa vierekkäin siinä kengänreunassa. Niiden piti kai näyttää niiltä pupunkorvilta. Oudot.
Ap on varmaan niitä, jotka voisivat tehdä sen kaltaisen aloituksen kuin täällä eilen oli, että "miksi suomalaiset naiset eivät pukeudu arvokkaasti" tms. Jokaisella oma tyylinsä, olkaa te tosikkoja.
Makuasioita. Käyttäisin mielelläni Parikan kenkiä, jos minulla olisi niihin varaa.
Pidän mm. Jodie Black -sydänrusettikengistä, mutta en osaisi kävellä korkokengillä. Pidän ballerinoista.
Monet Parikan tuotteet ovat hauskoja, tyylikkäitä ja kiinnostavia.
Jotkin Parikat on kauniita ja ajattomia, suurin osa niille joilla on tarpeeksi rahaa ja riittävän vähän tyylitajua. Erikoisuus ei aina ole itseisarvo...
Itse haaveilen tietyistä Parikan kengistä kun laatu on juuri siinä mallissa hyvä, mutten ole valmis maksamaan niistä 300 €. Pitää ostaa käytettynä kun voi, facekirpparit on täynnä vähänkäytettyä Parikkaa. Ilmeisesti ostetaan hetken mielijohteesta kun pakko saada, ja sitten morkkiksessa myydään puolta halvemmalla.
Nää ei ookaan ihan kaikentyylisille ja Prismassa myytäviks tarkoitettuja. Parikoita käyttää usein TIETYNLAISEEN tyyliin panostavat. Ehkä 50-luvun fanit ja muut todella feminiinisesti ja tyttömäisesti pukeutuvat. Nuo uudemmat ja mustat sopivat kyllä muillekin, mutta kyllä näen itse ainakin hameen/mekon Parikka kenkäilijällä.
Typerää moittia toisia heidän omasta tyylistään. Itsekin ostaisin nämä, jos olisi halvemmat.
Samaa mieltä ap