Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minna Parikan kengät ja aikuinen nainen

Vierailija
25.05.2019 |

En vaan voi ymmärtää, miten noi Parikan kengät on jonkun aikuisen mielestä tyylikkäitä ja hauskoja. Pikkutytöille sopivia on pupunkorvat ja sydämet. Itse en laittaisi jalkaan, vaikka maksettaisiin.

Kommentit (8)

1/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap

Vierailija
2/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri 46v ihailin niitä uutuus vaaleanpunaisia glitteri tossuja. Jos olisi 300 euroa varaa laittaa niihin ostaisin ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi kengät voi maksaa 300e?

Vierailija
4/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juuri 46v ihailin niitä uutuus vaaleanpunaisia glitteri tossuja. Jos olisi 300 euroa varaa laittaa niihin ostaisin ne.

Jollain oli sellaset, missä näytti, että on kaksi vaginaa vierekkäin siinä kengänreunassa. Niiden piti kai näyttää niiltä pupunkorvilta. Oudot.

Vierailija
5/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan niitä, jotka voisivat tehdä sen kaltaisen aloituksen kuin täällä eilen oli, että "miksi suomalaiset naiset eivät pukeudu arvokkaasti" tms. Jokaisella oma tyylinsä, olkaa te tosikkoja.

Vierailija
6/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Käyttäisin mielelläni Parikan kenkiä, jos minulla olisi niihin varaa.

Pidän mm. Jodie Black -sydänrusettikengistä, mutta en osaisi kävellä korkokengillä. Pidän ballerinoista. 

Monet Parikan tuotteet ovat hauskoja, tyylikkäitä ja kiinnostavia.

Vierailija
7/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin Parikat on kauniita ja ajattomia, suurin osa niille joilla on tarpeeksi rahaa ja riittävän vähän tyylitajua. Erikoisuus ei aina ole itseisarvo...

Itse haaveilen tietyistä Parikan kengistä kun laatu on juuri siinä mallissa hyvä, mutten ole valmis maksamaan niistä 300 €. Pitää ostaa käytettynä kun voi, facekirpparit on täynnä vähänkäytettyä Parikkaa. Ilmeisesti ostetaan hetken mielijohteesta kun pakko saada, ja sitten morkkiksessa myydään puolta halvemmalla.

Vierailija
8/8 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei ookaan ihan kaikentyylisille ja Prismassa myytäviks tarkoitettuja. Parikoita käyttää usein TIETYNLAISEEN tyyliin panostavat. Ehkä 50-luvun fanit ja muut todella feminiinisesti ja tyttömäisesti pukeutuvat. Nuo uudemmat ja mustat sopivat kyllä muillekin, mutta kyllä näen itse ainakin hameen/mekon Parikka kenkäilijällä.

Typerää moittia toisia heidän omasta tyylistään. Itsekin ostaisin nämä, jos olisi halvemmat.