Olen kyllästynyt siipeileciin kavereihin
Muutama kaveriolisiko kokoa aika lainaamassa jotakin tms.
En jaksa tuollaista siipeilyä
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Sano tuo suoraan heille. Luulisi sillä loppuvan.
Kun ei mene perille että en ole työkalu, pienkone lainaamo. En ole ilmainen kengitys palvelu. En ole ilmainen kyökki piika jne
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei mene perille että en ole työkalu, pienkone lainaamo. En ole ilmainen kengitys palvelu. En ole ilmainen kyökki piika jne
Laita hintalappu jokaiselle palvelulle. Pienkoneen lainaaminen xx €/vrk, kengitys xx €/kavio, keittiöapu xx€(h jne. Eiköhän lopu. Multa kun on pyydetty apua tietokoneiden kanssa, olen kertonut tuntipalkkani ja sanonut, että huoltofirmoissa saavat koneensa huollettua ja korjattua paljon halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita hintalappu jokaiselle palvelulle. Pienkoneen lainaaminen xx €/vrk, kengitys xx €/kavio, keittiöapu xx€(h jne. Eiköhän lopu. Multa kun on pyydetty apua tietokoneiden kanssa, olen kertonut tuntipalkkani ja sanonut, että huoltofirmoissa saavat koneensa huollettua ja korjattua paljon halvemmalla.
Tätä olen harkinnut. Voisi se oma ruuvimeisselin hankkiminen kannattaa kun lainaaminen tulisi kalliimmaksi