Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt siipeileciin kavereihin

25.05.2019 |

Muutama kaveriolisiko kokoa aika lainaamassa jotakin tms.
En jaksa tuollaista siipeilyä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo suoraan heille. Luulisi sillä loppuvan.

2/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mene perille että en ole työkalu, pienkone lainaamo. En ole ilmainen kengitys palvelu. En ole ilmainen kyökki piika jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mene perille että en ole työkalu, pienkone lainaamo. En ole ilmainen kengitys palvelu. En ole ilmainen kyökki piika jne

Laita hintalappu jokaiselle palvelulle. Pienkoneen lainaaminen xx €/vrk, kengitys xx €/kavio, keittiöapu xx€(h jne. Eiköhän lopu. Multa kun on pyydetty apua tietokoneiden kanssa, olen kertonut tuntipalkkani ja sanonut, että huoltofirmoissa saavat koneensa huollettua ja korjattua paljon halvemmalla. 

4/4 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita hintalappu jokaiselle palvelulle. Pienkoneen lainaaminen xx €/vrk, kengitys xx €/kavio, keittiöapu xx€(h jne. Eiköhän lopu. Multa kun on pyydetty apua tietokoneiden kanssa, olen kertonut tuntipalkkani ja sanonut, että huoltofirmoissa saavat koneensa huollettua ja korjattua paljon halvemmalla. 

Tätä olen harkinnut. Voisi se oma ruuvimeisselin hankkiminen kannattaa kun lainaaminen tulisi kalliimmaksi