Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varmaan koskaan ollut rakastunut, jos vertaan tunteitani teini-ikäisen tyttäreni juttuihin

Vierailija
24.05.2019 |

En ole koskaan ollut kehenkään niin in lööv, että olisin koko ajan ihastellut miten mahtava tyyppi on. Tai että haluaisin koko ajan olla jonkun kanssa ja ikävöisin jo yhden illan erossa olin jälkeen.

Onko mulla vaan jäänyt se oikea kohtaamatta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä tekisi tuollaista päätelmää omasta rakkauselämästä teinirakkaus vertailukohteena.

Vierailija
2/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään et ole kokenut suurta rakkautta, ainakaan nuorempana :) tai voithan olla vähän tunteeton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ehkä tekisi tuollaista päätelmää omasta rakkauselämästä teinirakkaus vertailukohteena.

En muista että ikinä olisi ollut sellainen fiilis, että tän kanssa haluan olla loppuelämäni. Ahdistaa sellainen.

Vierailija
4/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaasi

Vierailija
5/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea rakkaus on niin voimakasta ettei siihen jää epäilyksiä. Ehkäpä et itse ole koskaan ollut rakastunut?

Vierailija
6/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä. Mulla pyörii oma aviomies mielessä pitkin päivää ja en kyllä halua olla erossa kun tulee ikävä. Ihastuessa se oli ihan mahdotonta.. 

Vierailija
7/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea rakkaus on niin voimakasta ettei siihen jää epäilyksiä. Ehkäpä et itse ole koskaan ollut rakastunut?

Sitä mäkin epäilen.

Ap

Vierailija
8/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ollut noin ihastunut ainakin 10 kertaa, mutta vastapuolen tunteet olleet laimeat.

Vierailija
9/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee miettiä onko rakastunut, ei ole rakastunut.

Niin yksinkertaista se on.

Se tunne on niin erilainen kuin mikään muu.

Vierailija
10/10 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas rakastuminen näkyy aivokuvissa samalla tavalla kuin maanisdepressiivisyyden mania-vaihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme