Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
Jos olisin mies ja haluaisin käydä huorissa niin todellakin menisin mieluummin painamaan espoolaista äitiä kuin jotain kulahtanutta Svetlaanaa Keltaisen Ruusun takahuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies ja haluaisin käydä huorissa niin todellakin menisin mieluummin painamaan espoolaista äitiä kuin jotain kulahtanutta Svetlaanaa Keltaisen Ruusun takahuoneeseen.
No se on sinun ongelmasi että näet vain nämä kaksi vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku teistä selittää miksi seksin myyminen on moraalitonta?
Muakin kiinnostaisi tietää vastaus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla epätoivoinen, jos kyseiseltä vanhalta ja rumalta eukolta ostaa seksiä, 250€/h.
Ja pitää olla oikeasti epätoivoinen nuori nainen jos antaa edes maksusta vanhan 35v tai sitå vanhemman miehen itseään panna.
Noin yleensäkin miehille tekisi hyvää katsoa ihan oikeasti itseään peilistä ihan siis katsoa niin ettå tajuaa mitä sieltå näkyy. Mies vanhenee ihan samalla tavalla kuin nainenkin, toki nopeampaa.
Ps. Miksi mies ei panisi vanhaa kun on valmis panemaan kehitysvammaistakin?
Huo.rille maksetaan juurikin siitä etteivät kitise asiakkaan ulkonäöstä vaan antavat pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään kaikki epä.normaali pitää tuoda julkisuuteen? Sääliksi käy lapsia kun kaikki tietävät että äiti ja isä huo raavat
esiintyy omalla nimellään ja naamallaan mediassa niin, että varmaan entisen puolison naapurit ja työkaveritkin saavat havaita asiaintilan.
Huoh, kun ihminen makaa saattohoidossa tai hautakiven alla, niin vieläkö mietitään, mitä puolison naapurit tai työkaverit ajattelevat?
Nekö ovat ihmiselämän kannalta niitä tärkeimpiä, joiden arvot merkkaavat eniten? Hekö sinne perinnönjakoon ja vanhainkotiin tulevat?
Ihmiset voivat tehdä vaikka mitä, mikä ei ole puolison naapureiden ja työkaverien mielestä kivaa. Vaikkapa polttaa pilveä tai pelata salibandya.
Miksi ihmisen pitäisi elämänsä rakentaa sen mukaan, mitä ex-puolison naapurit ajattelevat?
Kävisitkö itse kysymässä entisen puolisosi naapurilta, että mihin muutat, kenen kanssa seurustelet ja mitä työtä kannattaa hakea?
Hän elää elämäänsä niin kuin haluaa. Se siitä.
Itse menet kauppaan ja ostat vaatteita, jotka on tehty riistämällä ihmisiä. Miksi et heistä välitä yhtä paljon kuin tästä espoolaisesta naisesta? He kärsivät elämässään enemmän.
Koko juttu on niin..väärin. Tosiaan, jo se että eukko nuolee ja antaa kielareita on käsittämätöntä,eikö noin vanha tiedä että kaikki taudit ovat erittäin yleisiä kurkussa nykyään johtuen ristinusuttelusta kymmeniä vuosia? Muija siis keräilee tuntemattomien bakteerit ja virukset suuhunsa ja sitten ehkä annetaan hyvän yön pusuja lapsille jne..hyi helkkari! Ja vielä sairaammaksi tekee miten koko juttu on kirjoitettu,ihan kuin kyseessä olisi aivan normaali perhe ja aivan normaali työ. Se että molemmat vanhemmat h*oraavat eivätkä välitä terveydestä yhtään olisi aivan normaalia kirjoittaa asialliseen lehteen,työ osioon "minun ammattini..". Mikä hitto tätä maailmaa vaivaa nykyään?!
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää mistä asiakkaat? Normaalitaksa 20v suomalaisella on jossain 100e paikkeilla.
Osa maksaa mielellään kokemuksesta ja taidosta. Yksi vaihtoehto on tietenkin nuori ja kaunis, mutta mahdollisesti auttamattoman innoton ja/tai taidoton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin menossa dominalle piestäväksi niin pettyisin pahasti jos joku äitini ikäinen eukko raahaisi minut mummonsa viimeeksi 70-luvulla sisustetulle ullakolle, jonne vähän simppeliltä vaikuttava Jouni on askerrellut paskarrellut puu-kässässä vähän pontake-välineitä.
Naureskellut tälle nyt hetken, kiitos😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa että jollain ihmisellä on taitoa, sydäntä ja rohkeutta. Seksuaalisuus on tarve ihmiselle siinä kuin muutkin.
Joo, kyseessä on ihan normaali tarve ihmisellä, ei siinä mitään. Tämä nainen kertoo jo kuitenkin lapsena/hyvin nuorena ajatelleensa seksin myymistä ja sitä mä en kyllä pidä normaalina. Enkä käsitä sitäkään, että tämä nainen kutsuu itseään "ihan tavalliseksi espoolaishuo rak si". Jos myy seksiä ammatikseen, niin soisin edes sen verran ammattiylpeyttä löytyvän, että ei kutsuisi itsään sillä naista kaikkein halventavimmalla nimellä. Miksi hän ei voi sanoa olevansa seksityöntekijä tai prostituoitu, jotka ovat ihan kunnioittavia nimiä? Minulle sana huo ra merkitsee naista, joka levittää jalkansa ihan kenelle vaan eikä aina edes ota rahaa. Kyläpyörä, jota kukaan ei arvosta.
Mitä väliä on sillä, jos joku nainen harrastaakin seksiä kaikkien kanssa, joita hän haluaa ja jotka suostuvat?
Miksi otetaan lapset lyömäaseeksi., kysyi joku.
No, varmaan ihan siitä syystä, että sille ei voi mitään, jos aikuinen valitsee huor -amisen . Oma valinta, itse kärsii seuraukset.
Mutta, jos äiti tai isä avoimesti hu-raa, niin mitä ne kehittyvät lapset sitten oppii itsestään, ihmissuhteista ja seksistä? Kyllä se vajaa käsitys näistä asioista väkisinkin siirtyy lapsille. Näinhän käy kaikessa muussakin, niin tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.
Ei tarvitse olla vinksallaan myyjällä eikä ostajalla, jotkut meistä suhtautuvat seksiin eri tavalla kuin sinä, eikä meillä ole tarvetta huoritella ketään.
Itsehän tuo nainen sanoi olevansa espoolais-húora.
Ja toi esille myös sen, että haukkumisena huorittelu on hyvin eri asia kuin se, että käyttää itse itsestään sitä sanaa. Kuka aikuinen ihminen huorittelee toista ihmistä? Mikä tarve on solvata ja arvostella? Se on kummallista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeseksin ja maksullisen seksin välinen ero on kyllä veteen piirretty viiva.
Sinä et vissiinkään ole sitten ihan kaikkein terävin tapaus, jos et erota seksiä parisuhteessa ja maksullista seksiä.
Ei mulla mitään prostituutiota vastaan, mietityttää vaan että onko perheenäidille paras ratkasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua hävettäisi jos oma äitini olisi huo - ra ja vielä julkisesti niin että kaikki sukulaiset, tuttavat ja naapurit tietäisivät asian...Mietin tässä noita lapsia että tulevatkohan kiu satuiksi asian takia esim. kavereiden taholta
Noilla tuloilla lapset saavat sentään kunnon elämän.
Mieti miten pienillä tuloilla joku 8-10e tuntityöläinen yrittää tulla toimeen ja mitä ne lapset sillä saavat. Ainakin köyhyyden saavat jos ei muuta saa.
Sitten se köyhyys periytyy.
Suomessakin on ihmisiä jotka työskentelee todella matalilla palkoilla ja heillä on lapsia.
Tuo työ ainakin takaa lapsille hyvät lähtökohdat ponnistaa eteenpäin.
Tässäkin yritetään perustella huo raamista sillä että se on lasten parhaaksi taloudellisesti :D Mieluumin olisin köyhä kuin että äitini tai isäni olisi moraaliton huo ra. En voi hyväksyä ammatinvalintaa jossa esim. houkutellaan huo ran asiakas pettämään puolisoaan jne. Kutsukaa moralistiksi mutta huo ra on huo ra ja piste
Mitä moraalitonta on prostituutiossa?
Suosittelen, että tutustutte Anna Kontulan tutkimukseen suomalaisesta seksityöstä. Voi ehkä näkemys hieman avartua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään prostituutiota vastaan, mietityttää vaan että onko perheenäidille paras ratkasu.
Perheenisät usein asiakkaina.
Hienoa että naiset uskaltavat tulla jukisuuteen omalla nimellään ja kasvoillaan. Bisneksenä on varmaa valuuttaa. Kymmenen tunnin työstä ihan kohtuullinen korvaus: 2500 €. Eikä tarvitse elättää mitään velliperse-sutenöörejä.
Kyseessä on ”ammatti”, jota kukaan täysjärkinen ihminen ei voi suositella lapsilleen. Vastenmielinen pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Koko juttu on niin..väärin. Tosiaan, jo se että eukko nuolee ja antaa kielareita on käsittämätöntä,eikö noin vanha tiedä että kaikki taudit ovat erittäin yleisiä kurkussa nykyään johtuen ristinusuttelusta kymmeniä vuosia? Muija siis keräilee tuntemattomien bakteerit ja virukset suuhunsa ja sitten ehkä annetaan hyvän yön pusuja lapsille jne..hyi helkkari! Ja vielä sairaammaksi tekee miten koko juttu on kirjoitettu,ihan kuin kyseessä olisi aivan normaali perhe ja aivan normaali työ. Se että molemmat vanhemmat h*oraavat eivätkä välitä terveydestä yhtään olisi aivan normaalia kirjoittaa asialliseen lehteen,työ osioon "minun ammattini..". Mikä hitto tätä maailmaa vaivaa nykyään?!
Nuo suutelemalla leviävät bakteerit ja virukset voi tarttua muutoinkin. Paljon isompi cocktail näitä taudinaiheuttajia on vaikkapa päiväkodeissa. Ja, kuten todettu, lapset ovat jo aikuisia.
Itsehän tuo nainen sanoi olevansa espoolais-húora.