Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
Mun mielestä jonkun lehden jutussa mainittiin, että ne lapset on jo aikuisia.
Tiia Forsströmin mielessä seksin myyminen on pyörinyt päässä jo pienestä pitäen. Hän oli ”esimurrosikäinen lettityttö”, kun ajatus seksin myymisestä ensimmäisen kerran kutkutti mieltä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
:O
Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan hyötyy tuosta taloudellisesti ja perivät vanhemmat.
Hieno juttu.
Itse kunnioittaisin vanhempia jotka jättäisivät jotain jälkeensä ja en tuomitsisi heitä.
Enemmän käy sääliksi ne matalapalkka-alan duunarivanhemmat, jotka eivät saa yhtään mitään lapsilleen säästöön tai edes itselleen.
Suomessa olisi aika nostaa palkkatasoa korkeammalle niin saataisiin työttömyys vähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa että jollain ihmisellä on taitoa, sydäntä ja rohkeutta. Seksuaalisuus on tarve ihmiselle siinä kuin muutkin.
Jep jep. Tosin kaikki asiakkaat ovat tietysti inhottavia sikoja.
Ei sikoja vaan ihan tavallisia miehiä ja naisia, joilla on seksuaalisia tarpeita ja toiveita, joita eivät saa tyydytettyä yksin tai kumppanin kanssa.
Eivät miesten erikoisemmat pyynnöt vaimoilta ole vaikeita toteuttaa mutta suominainenhan ei voi koskaan tehdä jotain vain miehen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.
Mulle ei toi ammatti sovi, mutta olen tyytyväinen, että jotkut saavat maksullisesta seksistä ratkaisun seksuaalisiin tarpeisiinsa, kun muuten jäisivät ehkä kokonaan ilman kosketusta ja seksuaalista mielihyvää, jos parisuhteen tai seksisuhteen muodostaminen on jostakin syystä vaikeaa, kuten se esimerkiksi jollain tavalla vammaisilla, sairailla tai sosiaalisesti eri tavoin toimivilla ihmisillä joskus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan hyötyy tuosta taloudellisesti ja perivät vanhemmat.
Hieno juttu.
Itse kunnioittaisin vanhempia jotka jättäisivät jotain jälkeensä ja en tuomitsisi heitä.
Enemmän käy sääliksi ne matalapalkka-alan duunarivanhemmat, jotka eivät saa yhtään mitään lapsilleen säästöön tai edes itselleen.
Suomessa olisi aika nostaa palkkatasoa korkeammalle niin saataisiin työttömyys vähemmäksi.
Joo bordellit laillisiksi ja aktiivimallin leikkurit louskuttamaan jos ei bordelleista tarjottu työ kelpaa.
Osaako joku teistä selittää miksi seksin myyminen on moraalitonta?
Oliko tuo reportti vai mainos espoolaish* oran hiipuvalle bisnekselle?
Toisekseen. Jos veloittaa kaksi ja puoli hunttia/tunti,niin voisi nähdä vähän vaivaa miljöönkin eteen.
Jos itse olisin menossa dominalle piestäväksi niin pettyisin pahasti jos joku äitini ikäinen eukko raahaisi minut mummonsa viimeeksi 70-luvulla sisustetulle ullakolle, jonne vähän simppeliltä vaikuttava Jouni on askerrellut paskarrellut puu-kässässä vähän pontake-välineitä. Hinta-laatu-suhde?
Vierailija kirjoitti:
Eivät miesten erikoisemmat pyynnöt vaimoilta ole vaikeita toteuttaa mutta suominainenhan ei voi koskaan tehdä jotain vain miehen mieliksi.
Miksi sinä haluisit pakottaa rakkaasi tekemään jotain mitä hän ei halua? Minä en ainakaan ikinä suostuisi ànaaliseksiin ja jos se on jollekin ongelma, saa etsiä itselleen homomiehen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jo siinä pariutumisvaiheessa varmistaa että seksuaaliset mielihalut täsmää?
Järkkyä. Hesarin taso on todella alhainen kun julkaisee tuollaisista ihmisistä juttuja.
Miksi täällä jauhetaan vain naisen tekemisistä ja sanomisista, yhtälailla miehensä kertoo osallistuvan vaikka millä kokoonpanoilla?
Niin kai tämä mieskin sitten antaa a.naalia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako laittaa CV:hen jos hakee työpaikkaa?
Miten mahtaa muut työt enää maistua kun on tottunut 250 € tuntipalkkaan?
Hieman ihmettelen näitä reaktioita tällä palstalla, sillä itse koin hesarin artikkelin mukavana hyvän mielen juttuna. Forsström kuulosti pitävän työstään ja kehui asiakkaitaan mukaviksi. Seksi on lopulta aivan normaali, arkinen asia. Ei sitä lopulta täydy pitää niin erilaisena, kuin vaikkapa hierontaa. Kaikkien ei tietenkään tarvitse seksiä myydä ja on luonnollista, jos itsellä on tiukemmat rajat seksin suhteen, mutta tämä nainen on itse päättänyt näin tehdä kypsällä aikuisiällä. Oman toiminimensä alla, verot maksaen. Lapsetkin ovat jo aikuisia, jos joku tästä erityisesti huolestui.
Mieluummin noin kuin ilmaisena nukkena. Maksaahan kampaajalla käyntikin ja olo on taas fixu. Seksi hyvin, kaikki hyvin. Mikä ero on laittaa tindukkaan ilmoa ja kuvaa ja saada seuralainen joka kitisee hampparin hinnasta... Kuin se että antaa miehelle kallisarvoista itseään oikein hinnoiteltuna? Multa irtois ehkä 1000e. En ihan halppis ole😁 Siis ei riitä se yks surkee siideri.
Jos nyt tuollaista tekisin.
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin....
Niin sinä et oikein osaa ajatella raamien ulkopuolelta.
Sinä ja sinä ja sinä ja arvosi.
Yritä nyt päästä vähän itsestäsi ulos. Tunnut olevan ihan umpisolmussa ja matkalla taivaisiin.