Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan

Vierailija
24.05.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.

Onko ihan pakko avautua asiasta...

Kommentit (573)

Vierailija
41/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua hävettäisi jos oma äitini olisi huo - ra ja vielä julkisesti niin että kaikki sukulaiset, tuttavat ja naapurit tietäisivät asian...Mietin tässä noita lapsia että tulevatkohan kiu satuiksi asian takia esim. kavereiden taholta

Noilla tuloilla lapset saavat sentään kunnon elämän.

Mieti miten pienillä tuloilla joku 8-10e tuntityöläinen yrittää tulla toimeen ja mitä ne lapset sillä saavat. Ainakin köyhyyden saavat jos ei muuta saa.

Sitten se köyhyys periytyy.

Suomessakin on ihmisiä jotka työskentelee todella matalilla palkoilla ja heillä on lapsia.

Tuo työ ainakin takaa lapsille hyvät lähtökohdat ponnistaa eteenpäin.

Tässäkin yritetään perustella huo raamista sillä että se on lasten parhaaksi taloudellisesti :D  Mieluumin olisin köyhä kuin että äitini tai isäni olisi moraaliton huo ra. En voi hyväksyä ammatinvalintaa jossa esim. houkutellaan huo ran asiakas pettämään puolisoaan jne. Kutsukaa moralistiksi mutta huo ra on huo ra ja piste

Niin sinä et oikein osaa ajatella raamien ulkopuolelta.

Sinä ja sinä ja sinä ja arvosi.

Yritä nyt päästä vähän itsestäsi ulos. Tunnut olevan ihan umpisolmussa ja matkalla taivaisiin.

Vierailija
42/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jonkun lehden jutussa mainittiin, että ne lapset on jo aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Forsströmin mielessä seksin myyminen on pyörinyt päässä jo pienestä pitäen. Hän oli ”esimurrosikäinen lettityttö”, kun ajatus seksin myymisestä ensimmäisen kerran kutkutti mieltä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

:O

Vierailija
44/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.

Vierailija
45/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan hyötyy tuosta taloudellisesti ja perivät vanhemmat.

Hieno juttu.

Itse kunnioittaisin vanhempia jotka jättäisivät jotain jälkeensä ja en tuomitsisi heitä.

Enemmän käy sääliksi ne matalapalkka-alan duunarivanhemmat, jotka eivät saa yhtään mitään lapsilleen säästöön tai edes itselleen.

Suomessa olisi aika nostaa palkkatasoa korkeammalle niin saataisiin työttömyys vähemmäksi.

Vierailija
46/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa että jollain ihmisellä on taitoa, sydäntä ja rohkeutta. Seksuaalisuus on tarve ihmiselle siinä kuin muutkin.

Jep jep. Tosin kaikki asiakkaat ovat tietysti inhottavia sikoja.

Ei sikoja vaan ihan tavallisia miehiä ja naisia, joilla on seksuaalisia tarpeita ja toiveita, joita eivät saa tyydytettyä yksin tai kumppanin kanssa.

Vierailija
47/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miesten erikoisemmat pyynnöt vaimoilta ole vaikeita toteuttaa mutta suominainenhan ei voi koskaan tehdä jotain vain miehen mieliksi.

Vierailija
48/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.

Mulle ei toi ammatti sovi, mutta olen tyytyväinen, että jotkut saavat maksullisesta seksistä ratkaisun seksuaalisiin tarpeisiinsa, kun muuten jäisivät ehkä kokonaan ilman kosketusta ja seksuaalista mielihyvää, jos parisuhteen tai seksisuhteen muodostaminen on jostakin syystä vaikeaa, kuten se esimerkiksi jollain tavalla vammaisilla, sairailla tai sosiaalisesti eri tavoin toimivilla ihmisillä joskus on.

Vierailija
49/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan hyötyy tuosta taloudellisesti ja perivät vanhemmat.

Hieno juttu.

Itse kunnioittaisin vanhempia jotka jättäisivät jotain jälkeensä ja en tuomitsisi heitä.

Enemmän käy sääliksi ne matalapalkka-alan duunarivanhemmat, jotka eivät saa yhtään mitään lapsilleen säästöön tai edes itselleen.

Suomessa olisi aika nostaa palkkatasoa korkeammalle niin saataisiin työttömyys vähemmäksi.

Joo bordellit laillisiksi ja aktiivimallin leikkurit louskuttamaan jos ei bordelleista tarjottu työ kelpaa.

Vierailija
50/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku teistä selittää miksi seksin myyminen on moraalitonta?

Vierailija
51/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo reportti vai mainos espoolaish* oran hiipuvalle bisnekselle?

Toisekseen. Jos veloittaa kaksi ja puoli hunttia/tunti,niin voisi nähdä vähän vaivaa miljöönkin eteen. 

Jos itse olisin menossa dominalle piestäväksi niin pettyisin pahasti jos joku äitini ikäinen eukko raahaisi minut mummonsa viimeeksi 70-luvulla sisustetulle ullakolle, jonne vähän simppeliltä vaikuttava Jouni on askerrellut paskarrellut puu-kässässä vähän pontake-välineitä. Hinta-laatu-suhde? 

Vierailija
52/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miesten erikoisemmat pyynnöt vaimoilta ole vaikeita toteuttaa mutta suominainenhan ei voi koskaan tehdä jotain vain miehen mieliksi.

Miksi sinä haluisit pakottaa rakkaasi tekemään jotain mitä hän ei halua? Minä en ainakaan ikinä suostuisi ànaaliseksiin ja jos se on jollekin ongelma, saa etsiä itselleen homomiehen.

Vierailija
53/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko jo siinä pariutumisvaiheessa varmistaa että seksuaaliset mielihalut täsmää?

Vierailija
54/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä. Hesarin taso on todella alhainen kun julkaisee tuollaisista ihmisistä juttuja.

Vierailija
55/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jauhetaan vain naisen tekemisistä ja sanomisista, yhtälailla miehensä kertoo osallistuvan vaikka millä kokoonpanoilla?

Vierailija
56/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai tämä mieskin sitten antaa a.naalia?

Vierailija
57/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako laittaa CV:hen jos hakee työpaikkaa?

Miten mahtaa muut työt enää maistua kun on tottunut 250 € tuntipalkkaan?

Vierailija
58/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmettelen näitä reaktioita tällä palstalla, sillä itse koin hesarin artikkelin mukavana hyvän mielen juttuna. Forsström kuulosti pitävän työstään ja kehui asiakkaitaan mukaviksi. Seksi on lopulta aivan normaali, arkinen asia. Ei sitä lopulta täydy pitää niin erilaisena, kuin vaikkapa hierontaa. Kaikkien ei tietenkään tarvitse seksiä myydä ja on luonnollista, jos itsellä on tiukemmat rajat seksin suhteen, mutta tämä nainen on itse päättänyt näin tehdä kypsällä aikuisiällä. Oman toiminimensä alla, verot maksaen. Lapsetkin ovat jo aikuisia, jos joku tästä erityisesti huolestui.

Vierailija
59/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin noin kuin ilmaisena nukkena. Maksaahan kampaajalla käyntikin ja olo on taas fixu. Seksi hyvin, kaikki hyvin. Mikä ero on laittaa tindukkaan ilmoa ja kuvaa ja saada seuralainen joka kitisee hampparin hinnasta... Kuin se että antaa miehelle kallisarvoista itseään oikein hinnoiteltuna? Multa irtois ehkä 1000e. En ihan halppis ole😁 Siis ei riitä se yks surkee siideri.

Jos nyt tuollaista tekisin.

Vierailija
60/573 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan