Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
Pointti on se että seksi kuuluu intiimiin parisuhteeseen ja rakkauteen, siksi tää on epänormaalia julkistaa kaikki koko kansalle ja myydä sitä mikä kuuluu intiimiin suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla särähti korvaan arkittelissa tämän avioparin swinger-piireissä tekemä havainto , että ovat "tavallista parempia seksissä". Kuka sen määrittelee? :D ei ainakaan ihminen itse :D harva nainen haluaa olla domina. Onko nainen sitten "huono seksissä" jos hankkii seksikumppanikseen miehen, joka ei halua dominaa?
No mutta.. hyväksyn kyllä (sitähän tässä kaivattiin). En kuitenkaan ole varma onko tämäkään terveintä vapautuneisuutte ja seksuaalista itseilmaisua vai meneekö jo vähän överiksi? Onko naisella ja miehellä kaikki yläpäässä hyvin? Kokevatko seksin ja intiimin läheisyyden, fyysisyyden ja henkisyyden ihan kaikista terveimmällä ja tasapainoisimmalla tavalla? Enpä usko.
Mutta hyvä kun ovat löytäneet paikkansa, siitä vain, hyvä juttuhan se on!
Kunhan tällaista ei aivan nuorille ja omaa itseään etsiville nuorille markkinoida "normaalina". On hyvä tutustua itseensä ja omaan seksuaalisuuteensa häpeilemättä. Joillain vietti on voimakkaampi kuin toisilla, se on ok. Muistetaan kuitenkin, ettei ääripäitä tarvitse erityisesti ihannoida ja nostaa jalustalle. Normaalissakaan ei ole välttämättä mitään puutteellista, ei vaikka seksiä haluaisi harrastaa vain vakituisessa parisuhteessa rakkaan kumppaninsa kanssa. Se on ihan luonnollista, tasapainoista ja tervettä myös :)
Niin no, minä olen kuullut miesystäviltäni olevani "tavallista parempi seksissä", ja tätä he ovat perustelleet sillä, että olen siinä täysillä mukana, nautin siitä estottomasti ja osaan myös tuottaa miehelle nautintoa. Varmaan tämäkin pariskunta on voinut verrata itseään muihin pareihin parinvaihtopuuhissaan ja saanut heiltä myönteistä palautetta. Kyllähän siinä kehittyy vertailupohjaa.
Niin, minä taas uskon, että yli puolet ihmisistä ajattelee olevansa "tavallista parempi seksissä", minunkin tekisi mieli sanoa niin. Tietenkään estoisuus ja puhumattomuus ja itsekkyys eivät ole yleisesti ottaen hyvän rakastajan ominaisuuksia. Seksin hyvyys ei kuitenkaan synny vain avoimuudesta, tilannetajusta ja heittäytymisen taidosta. Seksikumppaneiden pitää olla sopivat toisilleen.
Se vain voi olla, että "kemiat eivät ole kohdanneet" miehelläsi yhtä hyvin muiden kanssa. Hänen eksänsä voivat myös ajatella, että miehesi on ollut aika laimea tapaus sängyssä. Te sovitte toisillenne paremmin.
Epäilen, että nämä parinvaihdon harrastajat eivät ole pääsääntöisesti estoisia eivätkä toisten nautinnosta piittaamattomia. Hyvä, että hyvän seksin salat ovat teillekin auenneet. Tällä perusteella vaan suurinosa taitaa olla "tavallista parempia" seksissä. No, se on ainakin hyvä että hyvää seksiä riittää maailmassa. Ja hyvä, että ihmiset kehuvat itseään ja kumppaneitaan.
Eiköhän seksissäkin päde se, että harjoitus tekee mestarin. Jos harrastat monenlaista seksiä useamman kumppanin kanssa, sinulle kehittyy todennäköisesti taitoja, joita ei kehittyisi sen ainokaisen yhteensopivan kumppanin kanssa. Ja kuinka harvinaista tuntuukan olevan sen sopivan seksikumppanin löytäminen! Kyllä tälläkin palstalla valitetaan useammin huonosta seksistä kuin ylistetään taivaallista nautintoa ikiomassa av(i)ovuoteessa.
Seksiä voi harjoitella tai olla harjoittelematta yhden tai useamman kumppanin kanssa. Taivaallinen nautinto ei ole ainakaan toistaiseksi pitänyt sinun suhteitasi kasassa, vaiko? Lisää harjoittelua? Se nyt vaan taitaa olla niin, että ihmiset eivät tauvaallisesta nautinnostaan jouda avautumaan näillä palstoilla. Paitsi jo haluavat vakuuttaa, että ovat kovan harjoituksen ansiosta seksin mestareita?
Minulla on ollut sama kumppani useamman vuoden ajan, ja olemme edelleen hyvin onnellisia toisistamme.
Halusin vain sanoa, että ammattilainen on ammattilainen tälläkin saralla. Jos vertaat tämän pariskunnan palveluvalikoimaa niihin "palveluihin", joita tarjoat omalle kumppanillesi, niin todennäköisesti jäät monipuolisuudessa kakkoseksi. Eikä siinä mitään! Ei kaikkien tarvitse olla mitään seksin mestareita, mutta joillekuille seksi on vain paljon tärkeämpää kuin toisille.
Viimeisellä varmaankin tarkoitit, että joillekuille seksin monipuolisuus on paljon tärkeämpää kuin toisille. Tämä taas ei tarkoita, että on "tavallista parempi seksissä", vain että on eri mieltymykset kuin toisella.
Aina parempi jos löytää kumppanin, jonka kanssa halut ja toiveet kohtaavat. Silloin seksiä ei tarvitse ajatella "palveluna". Sellaiset ihmiset ovat parempia toisilleen kuin muut. Minä en esimerkiksi ole ikinä kaivannut erityisiä BDSM-kiihokkeita tai ryhmäsessioita vaan nautin seksistä eniten mieheni kanssa. Nyt kun kesä tulee niin hietikot kutsuu, se monipuolisuus riittää mulle, vaihtelun ei tarvitse olla aina äärimmäistä, jotta seksielämä voi olla nautinnollista ja tyydyttävää. Seksin toimivuuteen vaikuttaa paljon enemmän ne päänsisäiset asiat, joita ei edes itse aktin aikana näe, kemia, jännitys, läheisyys, luottamus.
Minusta tuntuu, että näillä f.e.tisseillä voidaan lisätä monipuolisuutta kyllä, mutta myös korvata jonkinlaista tunnetyhjiötä, joka riittää yleensä saamaan normaalit ja terveet ihmiset kiinnostumaan seksistä. Halutaan olla rohkeita ja likaisia koska "tavallinen" ei jostain syystä riitä kiihottamaan. Ehkä ei osata nauttia "tavallisesta" läheisyydestä ja kehdata kiihottua? Tarvitaan rekvisiittaa kiihottumiseen ja dominan lupa seksistä kiihottumiseen ja siitä nauttimiseen? (Tämän vuoksi tämän naisen terapiointipätevyys vähän arveluttaa, jospa hän on enimmäkseen halujen tyydyttäjä kuin seksuaaliterapeutti)
Sitä tässä ehkä yritän vääntää, anteeksi, että menin henkilökohtaisuuksiin. Loistavaa jatkoa teille!
Minusta tuntuu että monelle seksi on suoritus, eli pitää olla ns. kaikkea mahdollista, ja se usein tekee siitä "väkinäistä". Ymmärrän erilaiset fetissit, on ihan ok jos haluaa olla esim. domina tai dominan käsittelyssä. Mutta monella (varsinkin nuorella) on sellainen harha että ellei ole "lateksia päällä ja ruoska kädessä" (KÄRJISTETTY ESIMERKKI) ei ole seksikäs.
Kuitenkin seksi on parasta sellaisen ihmisen kanssa josta välittää ja johon luottaa. Kun välillä on kemiaa ei tarvita mitään ihmeellisyyksiä (mikä ei tarkoita sitä että "aina pitäisi olla samanlaista") vaan homma toimii ns. itsestään hyvin.
Jokaisella on varmaan juttuja joista pitää, ja jokaisella varmaan menee se raja jossain. On aivan eri asia kokeilla esim. vähän sitomista tmv. vert. alkaa leikkiä aikuista vauvaa joka imee rintamaitoa tmv.
Minusta (omaan kokemukseen perustuen) ne ihmiset jotka ovat ns. hyvin "vapaamielisiä" (vähän ehkä väärä sana) ovat jollain tavalla usein "rikkinäisiä". Voi toki olla sattumaa, mutta tavallaan hakevat seksin kautta jonkilaista hyväksyntää. Liekö sattumaa, mutta noilla tutuilla ei ole lainkaan ollut, tai on ollut huono suhde isään/vanhempiin.
Elä yleistä, koskee vain sinun tuttujasi. Itse taas tunnen juuri niitä vapaamielisiä, joilla ollut hyvä suhde vanhempiin ja monen vanhemmat vielä yhdessä. Itse mieluummin seurustelen, mutta jokainen tyylillään. Minusta seksin myymisessä ei ole mitään pahaa. Jokainen saa tehdä mitä tykkää. Tosin jos pakotetaan hommaan se on sitten taas väärin, mutta tämä aluituksen pari ja eräs tuttuni on myös prostituoitu eikä sen kummempi kun muutkaan, fiksu ja koulutettu bisnesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti on ollut monta kertaa julkisuudessa, mutta aina on jäänyt epäselväksi, miksi hän tekee tuota työtä. Onko hänellä itsellä loputtomat seksihalut vai onko hänellä esim. mt-ongelmia, joihin hän saa jonkinlaista apua seksistä? En keksi yhtäkään syytä, miksi joku haluaisi työnään jakaa pe*settä tuntemattomille, vuodesta toiseen. Mikä siihen voi varsinaisesti ajaa?
Ootko miettinyt sellaista tosi repäisevää mahdollisuutta, että rahalla vois olla jotain tekemistä asian kanssa?
Miksi ihmiset nyt yleensä sun mielestä tekee työtä?
Tekeekö roskakuskit sitä hommaansa ihan vaan rakkaudesta lajiin, kun roskat on niin ihania?Mä lienen niin naiivi, että en usko siihen, että pelkkä raha olisi riittävä motiivi tuossa työssä - siis kun tekee hommaa tosiaan vuodesta toiseen. Kyllä tuohon varmasti täytyy antautua vähän muutenkin kuin siten, että dollarit kiiltää silmissä, sillä moni ei pystyisi edes yhteen yöhön rahaa vastaan koskaan.
Roskakuski on pikkasen eri asia kuin se, että myy omaa kehoaan. Roskakuski varmastikin tykkää yksinkertaisesta työstä, jota saa tehdä suht itsenäisestikin. Koulutusta ei ehkä pahemmin ole (ei päde Tiiaan). Maisterit harvemmin ovat roskakuskia, mutta jos ovatkin, niin sehän on kuitenkin ainakin rutiininomaista työtä, joka jää työpaikalle.
Olen itse opettaja, enkä varmastikaan sen takia, että miettisin rahaa, jota nyt ei kovin erikoisesti saa. Kyllä ne onnistumisen tunteet tulee ihan muusta työssä kuin palkkapäivästä. Palkkaa tulee saada riittävästi, mutta loppujen lopuksi isokaan palkka ei auta jaksamisessa.
No jos pitää seksistä ja muutenkin harrastaisi seksiä esimerkiksi tinderdeittailu tyylillä, niin eikös ole vielä mukava lisä siihen päälle, kun saa ottaa siitä vielä rahaakin? Monet naiset haluavat kikkeliä sehän on ihan selvä juttu. Minusta on vain positiivista jos siitä saamisesta saa vielä rahaakin. Win-win tilanne kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt käsi sydämelle kaikki prostituutiota ihkuttavat: suosittelisitteko lapsellenekin prostituoidun uraa. Jos hän miettii, mihin menisi kesätöihin, luettelette ihan muitta mutkitta, että tuossa on tuo s-market ja jäätelökioski ja sitten voit tietysti alkaa myydä seksiä? Niin, olikos ihan ongelmaton ja neutraali ammatti?
Ei ole ongelmaton ja neutraali ammatti, mutta jos sitä harjoitetaan vapaaehtoisesti, avoimesti ja laillisesti, kuten tämä pariskunta tekee, ja kysyntääkin heidän palveluilleen näyttää olevan, niin turha sitä on tässä kauhistella.
Miksi ihmeessä ei saisi kauhistella, kun juuri itsekin sanoit, ettei ole neutraali ammatti? Ei ammatti muutu neutraaliksi sillä, että joku tekee sitä vapaaehtoisesti ja laillisesti. Niin kauan kuin et suosittelisi lapsellesi tai hyväksyisi, jos opo ehdottaa tällaista uraa, ei voi kyllä moittia, jos joku ammattia ylipäätään kauhistelee.
Toki saat vapaasti kauhistella, eikä sinua siitä moitita, mutta paljon kauheampaa on mielestäni se, että niin moni pakotetaan myymään itseään kuin että keski-ikäinen pariskunta tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan.
No entä sitten? Sinun logiikalla mitään ei ilmeisesti tarvitse tai kannata kauhistella, jos maailmasta löytyy joku vielä kamalampi asia. Taas on argumentit kohdallaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti on ollut monta kertaa julkisuudessa, mutta aina on jäänyt epäselväksi, miksi hän tekee tuota työtä. Onko hänellä itsellä loputtomat seksihalut vai onko hänellä esim. mt-ongelmia, joihin hän saa jonkinlaista apua seksistä? En keksi yhtäkään syytä, miksi joku haluaisi työnään jakaa pe*settä tuntemattomille, vuodesta toiseen. Mikä siihen voi varsinaisesti ajaa?
Ootko miettinyt sellaista tosi repäisevää mahdollisuutta, että rahalla vois olla jotain tekemistä asian kanssa?
Tekeekö roskakuskit sitä hommaansa ihan vaan rakkaudesta lajiin, kun roskat on niin ihania?Mä lienen niin naiivi, että en usko siihen, että pelkkä raha olisi riittävä motiivi tuossa työssä - siis kun tekee hommaa tosiaan vuodesta toiseen. Kyllä tuohon varmasti täytyy antautua vähän muutenkin kuin siten, että dollarit kiiltää silmissä, sillä moni ei pystyisi edes yhteen yöhön rahaa vastaan koskaan.
Roskakuski on pikkasen eri asia kuin se, että myy omaa kehoaan. Roskakuski varmastikin tykkää yksinkertaisesta työstä, jota saa tehdä suht itsenäisestikin. Koulutusta ei ehkä pahemmin ole (ei päde Tiiaan). Maisterit harvemmin ovat roskakuskia, mutta jos ovatkin, niin sehän on kuitenkin ainakin rutiininomaista työtä, joka jää työpaikalle.
Olen itse opettaja, enkä varmastikaan sen takia, että miettisin rahaa, jota nyt ei kovin erikoisesti saa. Kyllä ne onnistumisen tunteet tulee ihan muusta työssä kuin palkkapäivästä. Palkkaa tulee saada riittävästi, mutta loppujen lopuksi isokaan palkka ei auta jaksamisessa.
No jos pitää seksistä ja muutenkin harrastaisi seksiä esimerkiksi tinderdeittailu tyylillä, niin eikös ole vielä mukava lisä siihen päälle, kun saa ottaa siitä vielä rahaakin? Monet naiset haluavat kikkeliä sehän on ihan selvä juttu. Minusta on vain positiivista jos siitä saamisesta saa vielä rahaakin. Win-win tilanne kaikin puolin.
Niin no, aika monelle seksi rahaa vastaan ei ole tuollainen kuvailemasi win-win-tilanne. Ei taida olla kyseessä Tinder-deittailutyyli tässäkään tapauksessa.
Fiksu bisnes nainen, täälläkin moni moralisoija salaa haaveilee asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuolla pilattiin Tinderiäkin paljon kun sinne siirtyi tuontyylistä porukkaa.
Ukot lakkasi panostamasta treffeihin ja tyhmimmät alkoivat käyttäytyä naisia kohtaan kuin he olisivat maksullisia. Tosi kiva kun tyttö etsii aidosti kumppania niin vastaan tulee näitä jotka ei vaivaudu olemaan edes peruskohteliaita vaan alkaa kertomaan miten heidän a-nustaan pitää käsitellä ja muista sek-suaalisista mieltymyksistään.
Törkeää!
Eikai naiset halua että meno menee tuollaiseksi "suvaitsevaisuuden ja sek-suaalisen avoimuuden nimessä" eli kaikki hieno ja ihana suoraan vaan irstaaksi pascaksi.
Mites teidän lapset onkaan tehty, inseminaatiollako?
Olis varmaan teistä kivempi, että seksityöntekijä myisi teidän makuuhuoneessa, eikö. Silloin miehenne olisi ehkä myös kotona?
Tyrant kirjoitti:
Fiksu bisnes nainen, täälläkin moni moralisoija salaa haaveilee asiasta.
Ai mistä asiasta haaveilee? Että limaiset äijänkuvatukset kävisi käsiksi? Juu ei kiitos.
PROSTITUUTIO ON IHMISKAUPPAA, EI "SEKSITYÖTÄ"
Ap Pistä kans pisnes pystyyn kun nyt näkööjään kadehdit. Lepposaa homaa ja kotona saa työskennellä. Tienaa ihan kivasti.
Olen käynyt hänen hoidossa hyvät oli kyydit. Ap taitaa kadehtia Ap pistä pisnes pystyyn tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
PROSTITUUTIO ON IHMISKAUPPAA, EI "SEKSITYÖTÄ"
Joo, ja tässä tapauksessa Jouni käy ihmiskauppaa Tiialla, joka on sitä itse pyytänyt, ja Tiia käy ihmiskauppaa Jounilla, joka näyttää olevan myhäillen juonessa mukana. Kerta kaikkiaan kamalaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tädin ei ainakaan tarvitse olla huolissaan yksityisyytensä suojasta: kukaan normaali mies ei kehtaisi tunnustaa harrastaneensa seksiä tuon näköisen matamin kanssa. Saati sitten rahasta. Oksensin just vähän suuhuni..
Muutamathan ovat täällä käyttäneet hänen palvelujaan ja pitäneet sitä miellyttävänä kokemuksensa.
Mikähän tarve sinulla on mollata häntä...
Sinä uskot mitä anonyymit tänne kirjoittelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tädin ei ainakaan tarvitse olla huolissaan yksityisyytensä suojasta: kukaan normaali mies ei kehtaisi tunnustaa harrastaneensa seksiä tuon näköisen matamin kanssa. Saati sitten rahasta. Oksensin just vähän suuhuni..
Muutamathan ovat täällä käyttäneet hänen palvelujaan ja pitäneet sitä miellyttävänä kokemuksensa.
Mikähän tarve sinulla on mollata häntä...
Sinä uskot mitä anonyymit tänne kirjoittelevat?
Tässä tapauksessa uskon muilla perusteilla, ettei Aisitien Talossa ole asiakkaan kannalta välttämättä ihan järkyttävää, vaikka kallista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kaverit vois käydä paaluttamassa kakkoseen.
Sinulla on outoja fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä että jos Kaisaminnin vastaanotolle tulisi joku ruma epäsosiaalinen mies, joka ei ole koskaan saanut seksiä niin miten ihmeessä tuollainen seksipommikaunotar osaisi tätä neuvoa??
Hyvin sanottu. Enemmänhän tällä espoolaisrouvalla on tarjottavaa. Rahat tiskiin niin ongelma on hoidettu.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla särähti korvaan arkittelissa tämän avioparin swinger-piireissä tekemä havainto , että ovat "tavallista parempia seksissä". Kuka sen määrittelee? :D ei ainakaan ihminen itse :D harva nainen haluaa olla domina. Onko nainen sitten "huono seksissä" jos hankkii seksikumppanikseen miehen, joka ei halua dominaa?
No mutta.. hyväksyn kyllä (sitähän tässä kaivattiin). En kuitenkaan ole varma onko tämäkään terveintä vapautuneisuutte ja seksuaalista itseilmaisua vai meneekö jo vähän överiksi? Onko naisella ja miehellä kaikki yläpäässä hyvin? Kokevatko seksin ja intiimin läheisyyden, fyysisyyden ja henkisyyden ihan kaikista terveimmällä ja tasapainoisimmalla tavalla? Enpä usko.
Mutta hyvä kun ovat löytäneet paikkansa, siitä vain, hyvä juttuhan se on!
Kunhan tällaista ei aivan nuorille ja omaa itseään etsiville nuorille markkinoida "normaalina". On hyvä tutustua itseensä ja omaan seksuaalisuuteensa häpeilemättä. Joillain vietti on voimakkaampi kuin toisilla, se on ok. Muistetaan kuitenkin, ettei ääripäitä tarvitse erityisesti ihannoida ja nostaa jalustalle. Normaalissakaan ei ole välttämättä mitään puutteellista, ei vaikka seksiä haluaisi harrastaa vain vakituisessa parisuhteessa rakkaan kumppaninsa kanssa. Se on ihan luonnollista, tasapainoista ja tervettä myös :)
Niin no, minä olen kuullut miesystäviltäni olevani "tavallista parempi seksissä", ja tätä he ovat perustelleet sillä, että olen siinä täysillä mukana, nautin siitä estottomasti ja osaan myös tuottaa miehelle nautintoa. Varmaan tämäkin pariskunta on voinut verrata itseään muihin pareihin parinvaihtopuuhissaan ja saanut heiltä myönteistä palautetta. Kyllähän siinä kehittyy vertailupohjaa.
No sama täällä. Jokainen kumppani toteaa, ettei ikinä ole saanut yhtä hyvää seksiä ja se on aivan eri luokkaa kuin muiden kanssa. Uskon, koska olen itsekin kokenut erään ihmisen kanssa saman ilmiön, jossa seksi jota ennen olin luullut hyväksi, osoittautui korkeintaan keskinkertaiseksi jos sitäkään tämän henkilön tarjoileman kokemuksen rinnalla.
Ketjun alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, naurattaa tämän palstan kauhistelijat. Jos ihminen tykkää itsensä myymisestä, niin siinä ei ole mitään väärää. Väärin on vain pakottaa toinen seksiin, rahalla tai ilman. Olisi aikuisten ihmisten täälläkin korkea aika oppia ero ihmiskaupan uhrien ja vapaaehtoisten seksityöläisten välillä. Se ei ole oikeasti niin vaikea oppia, jos vaan vähän vaivautuu asioita pohtimaan.
Tiia on hyvin muodokas ja ikäikseen nuorekas nainen. Muutama lisäkilo tekee naisesta hyvän näköisen.
Minusta tuntuu että monelle seksi on suoritus, eli pitää olla ns. kaikkea mahdollista, ja se usein tekee siitä "väkinäistä". Ymmärrän erilaiset fetissit, on ihan ok jos haluaa olla esim. domina tai dominan käsittelyssä. Mutta monella (varsinkin nuorella) on sellainen harha että ellei ole "lateksia päällä ja ruoska kädessä" (KÄRJISTETTY ESIMERKKI) ei ole seksikäs.
Kuitenkin seksi on parasta sellaisen ihmisen kanssa josta välittää ja johon luottaa. Kun välillä on kemiaa ei tarvita mitään ihmeellisyyksiä (mikä ei tarkoita sitä että "aina pitäisi olla samanlaista") vaan homma toimii ns. itsestään hyvin.
Jokaisella on varmaan juttuja joista pitää, ja jokaisella varmaan menee se raja jossain. On aivan eri asia kokeilla esim. vähän sitomista tmv. vert. alkaa leikkiä aikuista vauvaa joka imee rintamaitoa tmv.
Minusta (omaan kokemukseen perustuen) ne ihmiset jotka ovat ns. hyvin "vapaamielisiä" (vähän ehkä väärä sana) ovat jollain tavalla usein "rikkinäisiä". Voi toki olla sattumaa, mutta tavallaan hakevat seksin kautta jonkilaista hyväksyntää. Liekö sattumaa, mutta noilla tutuilla ei ole lainkaan ollut, tai on ollut huono suhde isään/vanhempiin.