Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan

Vierailija
24.05.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.

Onko ihan pakko avautua asiasta...

Kommentit (573)

Vierailija
381/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.

Kaikille se seksi ei ole niin kamalaa ja kaikille ei myöskään seksi ole pelkästään rakkauden asia. En näe seksin myymisessä itse mitään ongelmaa, eihän se kenenkään oikeuksia loukkaa. Aivan vapaahan tuo nainen on itseään kauppaamaan. Olkaa onnellisia, että meillä suomessa se on vapaus, eikä hätätilanteesta tai naisten aseman huonoudesta johtuva pakko.

No tämä oli tekopyhyyden huippu! Yksi suomalainen nainen, jolla on korkea koulutus, töitä ja tuloja muutenkin, valitsee seksityön koska se on hänestä kivaa.

Kuitenkin eiköhän suurin osa Suomessa seksityötä tekevistä tee sitä ihan rahan takia, koska pakko. Ja monet vieläpä ihmiskaupan uhreina.

Itse olen yliopiston käynyt ja teen mielelläni ihan omasta tahdosta prostituoidun töitä. Tuon nautintoa ja apua monelle sellaiselle, joka sitä muuten ei saa tai jää vähälle. Monta vakkaria, joilla maksaa enemmänkin minulle ja mm. Tarjota ulkomaan matkoja jne. Pidän s eksistä. Samalla saan itselleni luksusta, asun kalliissa asunnossa ja varaa mm. Luxusmerkekkeihin.

Mitä niin ihmeellistä ja mahtavaa ja koukuttavaa niissä Luxusmerkeissä ja ulkomaan matkoissa sitten on, että niitä saadakseen on valmis olemaan jonkun mätähampaisen ähkivän pervon läskimahan patjana. Koska moni alan naisista kertoo karua kieltä siitä että suurin osa "asiakkaista" on näitä joita jo ulkonäkö suojelee naisilta -- saati täys pönttö luonne/käytös.

Mut joo, jos se matka Madeiralle ja LV-laukku sitten kompensoi niin ei voi kuin ihmetellä mitä sen eteen jonkun pitää sietää.

Nyt puhutaan matkasta Malediiveille, Australiaan sekä Meksikoon ei madeiralle ja luksusmerkkejä on mm. Hermes ja Celine, jotka ovat kalliimpia kuin Louis Vuitton. Niitä tarkoitin ja tykkään seksistä sekä saan valita tosiaan asiakkaani. Ei tarvitse ottaa niitä isomahaisia vaan on myös siistejä herrasmiehiä.

Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?

Vierailija
382/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.

Kaikille se seksi ei ole niin kamalaa ja kaikille ei myöskään seksi ole pelkästään rakkauden asia. En näe seksin myymisessä itse mitään ongelmaa, eihän se kenenkään oikeuksia loukkaa. Aivan vapaahan tuo nainen on itseään kauppaamaan. Olkaa onnellisia, että meillä suomessa se on vapaus, eikä hätätilanteesta tai naisten aseman huonoudesta johtuva pakko.

No tämä oli tekopyhyyden huippu! Yksi suomalainen nainen, jolla on korkea koulutus, töitä ja tuloja muutenkin, valitsee seksityön koska se on hänestä kivaa.

Kuitenkin eiköhän suurin osa Suomessa seksityötä tekevistä tee sitä ihan rahan takia, koska pakko. Ja monet vieläpä ihmiskaupan uhreina.

Itse olen yliopiston käynyt ja teen mielelläni ihan omasta tahdosta prostituoidun töitä. Tuon nautintoa ja apua monelle sellaiselle, joka sitä muuten ei saa tai jää vähälle. Monta vakkaria, joilla maksaa enemmänkin minulle ja mm. Tarjota ulkomaan matkoja jne. Pidän s eksistä. Samalla saan itselleni luksusta, asun kalliissa asunnossa ja varaa mm. Luxusmerkekkeihin.

Mitä niin ihmeellistä ja mahtavaa ja koukuttavaa niissä Luxusmerkeissä ja ulkomaan matkoissa sitten on, että niitä saadakseen on valmis olemaan jonkun mätähampaisen ähkivän pervon läskimahan patjana. Koska moni alan naisista kertoo karua kieltä siitä että suurin osa "asiakkaista" on näitä joita jo ulkonäkö suojelee naisilta -- saati täys pönttö luonne/käytös.

Mut joo, jos se matka Madeiralle ja LV-laukku sitten kompensoi niin ei voi kuin ihmetellä mitä sen eteen jonkun pitää sietää.

Nyt puhutaan matkasta Malediiveille, Australiaan sekä Meksikoon ei madeiralle ja luksusmerkkejä on mm. Hermes ja Celine, jotka ovat kalliimpia kuin Louis Vuitton. Niitä tarkoitin ja tykkään seksistä sekä saan valita tosiaan asiakkaani. Ei tarvitse ottaa niitä isomahaisia vaan on myös siistejä herrasmiehiä.

Mulle riittää ihan LIdlin kassi ja tavallinen mies (jolle ei tulisi pieneen mieleenkään ikinä vaihdella mua parinvaihtopartyissä, tai sitoa mua tyyliin johonkin jalkapuuhun hiihtonaamari päässä kiljuen kuin pistetty sika että : siitäs saaat!"). Eli mieluummin rakkaus kuin raha.

Minusta tuntuu, että fiksuimat naisista saa kasapäin hommattua Herme`s Boutiqueista tai muista luxusmestoista ihan mitä haluaa omilla rahoillaan  tai matkustelee ilman että tarvii levitellä anustaan rahasta.

Kai se nyt ihmisen tunne-elämänkin sairastuttaa olla joku seksikone, ei kai ihminen minkään robotti ole johon työnnetään kolikko että ala hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?

Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
384/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatuntoni on puhdas, sydämmessä rauha, mieli raikas ja moraali tallella. Ihmisillä vaan on eri moraalikäsitykset. Minulla ei ole mitään hävettävää tässä asiassa. Nautin elämästäni ja työstäni.

Vierailija
385/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni ESPOON mainen hienona kaupunkina :(((

Vierailija
386/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maine

Vierailija
387/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.

Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.

Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.

Kerrohan minulle, miksi kutsut itseäsi h***ksi? Etkö itse arvosta itseäsi? Tietävätkö ystäväsi ammatistasi, kun sanot että "se herättää kateutta naisissa". Eli ovatko he kateellisiä siitä, että olet taloudellisesti hyvin toimeentuleva vai siitä mitä teet ammatiksesi? Jos et ole kertonut ystävillesi ammattiasi, niin miksi et? Häpeätkö sitä? Häpeän vuoksiko sanot olevasi hu***a? Anteeksi nämä monet kysymykset, mutta yritän ihan oikeasti ymmärtää, miksi joku nainen kutsuu itseään huo***ksi.

Ilno tyt tö tai p ro s titu oitu, sama se. Se on vain minulle ammatti ei sen kummempaa, sama kun lääkärille tai bussikuskille esimerkiksi. Ja arvostan itseäni enemmän kun suurin osa naisista tekee. Pidän myös työstäni ja saan tuottaa nautintoa monelle, jotka eivät sitä ehkä muuten saisi. Kyllä muutama ystävistäni tietää, kertoisin myös muille jos heitä kiinnostaisi niin paljon. En todellakaan häpeä vaan olen ylpeä ja tiedän että olen upea, kaunis ja hyvä kroppainen. Miksi en siis jakaisi sitä iloa muille:)

Yliopiston käynyt ei tee yhdyssanavirheitä.

Vierailija
388/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin vielä jonkin piiskaussession, mutta että ne muut jutut, hyi.

Vierailija
389/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?

Tiedän toki. Mulla on aviomies.

Vierailija
390/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tässä on kyseessä liiketoiminta, niin ihmettelen, miksi he saavat ilmaista mainosta näinkin paljon mediassa? 

Tuo nainen muuten näyttää joissain kuvissa ihan drag queenilta. Mies on tosi elähtänyt pervo. 

Vierailija
391/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostaisi silloin kun tietäisi millä tavalla raha on saatu.

P..seenkuvat ja iljetykset välähtäis mieleen.

Vierailija
392/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.

Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.

Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.

Kerrohan minulle, miksi kutsut itseäsi h***ksi? Etkö itse arvosta itseäsi? Tietävätkö ystäväsi ammatistasi, kun sanot että "se herättää kateutta naisissa". Eli ovatko he kateellisiä siitä, että olet taloudellisesti hyvin toimeentuleva vai siitä mitä teet ammatiksesi? Jos et ole kertonut ystävillesi ammattiasi, niin miksi et? Häpeätkö sitä? Häpeän vuoksiko sanot olevasi hu***a? Anteeksi nämä monet kysymykset, mutta yritän ihan oikeasti ymmärtää, miksi joku nainen kutsuu itseään huo***ksi.

Ilno tyt tö tai p ro s titu oitu, sama se. Se on vain minulle ammatti ei sen kummempaa, sama kun lääkärille tai bussikuskille esimerkiksi. Ja arvostan itseäni enemmän kun suurin osa naisista tekee. Pidän myös työstäni ja saan tuottaa nautintoa monelle, jotka eivät sitä ehkä muuten saisi. Kyllä muutama ystävistäni tietää, kertoisin myös muille jos heitä kiinnostaisi niin paljon. En todellakaan häpeä vaan olen ylpeä ja tiedän että olen upea, kaunis ja hyvä kroppainen. Miksi en siis jakaisi sitä iloa muille:)

Ohis mutta ainakin minä teen.

T. Kauppatieteiden maisteri

Vierailija
393/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee ihan siinä missä muutkin. Taidatte mammat olla katkeria näille kauniille naisille, jotka nauttivat seksistä ja heille vielä maksetaan siitä 😃

Vierailija
394/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan kyllä tuon, että pariskunnan miehen pitäisi hiukan skarpata fyysisen olemuksensa suhteen. Vatsakas ja veltto, ei voi mitään.

Luuletko että tuo myy vartaloaan? Ei, se myy persoonallisuuttaan, eli on alistava sadistinen master. Sellainen joko on tai ei ole. Tosi masokisti kyllästyy pahanpäiväisesti jonkun nuoren ja timmin uroon seurassa, joka ei osaa alistaa.

Jaa. En kuitenkaan ostaisi hänen palveluksiaan, koska koen hänet vastenmieliseksi. Olkoon kuinka master tahansa.

Parisuhteessa, kun olet hyvin rakastunut ja kiintynyt kumppaniisi ei vartalon virheet ja puutteet merkkaa. Vastapuoli on vaan yksinkertaisesti ihana, koska se on just hän, ihminen jota rakastan. Sen sijaan kun lähdetään ostamaan seksiä, ostetaan samalla kokemus ja elämys, myös visuaalinen sellainen.

Vierailija
395/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Tavallaan tää mummo on rohkea mutta sitten myös tosi nolo.

Porttoja on ollut aina. On kurtisaaneja kalliineen lahjoineen ja jalkavaimoja sekä katuporttoja.

Ja se on ihan sama se jokaisen oma valinta. Miksi näistä vaan pitää huudella? Kirjoittaa lehtiin ihailevaan ja ylentävään sävyyn. Helppoa rahaa! jotta nuoret tytöt myisivät itseään? Muutama onnistunut porttoura ja kuinka montaa rikkoutunutta mieltä ja sielua?

Vastuutonta.

Ja tää hu0 ra, joka leijailee tässä ketjussa. Tosi asia on se että se mies joka vei sen malediiveille oli se möhömahainen ällöys, jonka seurassa se oli sen viikon. On yksi hermesin laukku ja tilillä rahaa jihhuu. Ehkä vielä 30v päästä on ura kadulla. Ei ole satuja eikä ilmaisia matkoja. Ne maksaa ja paljon!

Vierailija
396/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paiskit töitä ulkomaillakin?

Vierailija
397/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen, jolla on lapsia, pitäisi mielestäni olla häpäisemättä heitä julkisesti kertomalla omasta huo.raamisestaan...Onhan se moraalitonta olla prostitu oitu vaikka nykyään sekin on kai jollain tavalla cool

Miten se on moraalitonta?

Vierailija
398/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että takuulla ei koskaan yhtä hyvältä kuin se, että tietää ainakin yrittäneensä eläneensä oikein eikä pervosti, itseään myyden.  Halvalla lähtee, vaikka saisi miltsin yhdestä horatsuilemisesta.

Olen kyllä oikeasti surullinen, kun raha on sinulle noin tärkeää =( Toivon että löydät rakkauden vielä!

Vierailija
399/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viestisi, siis se mitä yrität sanoa se, että naisen ei ole mahdollista saavuttaa isoa pankkitiliä ja tunnetta ison pankkitilin omistamisesta, muulla tavoin kuin  menemällä rahasta tyyliin polvilleen jonku random-äijän muna suussa?

Omituista .

Vierailija
400/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee näistä seksijutuista olo että hohhoijaa, onpa ihmeellistä.

Surkuhupaisaa kun nämä ovat jossain Huomenta Suomessa avautumassa ja juontajat naama peruslukemilla haastattelevat korostetun asiallisesti.

Huomenta Suomen haastattelussa, sori en jaksa etsiä linkkiä, tuo mies hiplaa Tiian selkää oudosti koko ajan. Onko tuo seksinmyyminen ja siitä kertominen osa noiden s/m-kuviota?

Lapset voisivat tosiaan jättää puuhiensa ulkopuolelle, mitä ne tekee tiedolla, että äiti myy seksiä?

mäkin kummastelin tota lääppimistä ja sen miehen jotenkin outoa ilmettä. Nainen puolestaan otti koko ajan mieheensä katsekontaktia ikäänkuin hakeakseen miehensä hyväksynnän kaikille sanomisilleen. Heillä oli vissiin roolit päällä aamutelkkarissakin :D toinen oli master ja toinen alistuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi