Näytättekö mielellänne varpaanne?
Viihdyttekö sellaisissa sandaaleissa joissa varpaat näkyy?
Olen itse vähän ujo näyttämään varpaitani.
Kommentit (61)
Mulle varpaiden näyttäminen on jotenkin intiimiä. En näytä kaikille.
En valitse sellaisia juhlakenkiä esim. joissa varpaat näkyis.
Kesä kirjoitti:
Juu kyllä, makeet on.
Maistuu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää mun ujous ja jonkinlainen kompleksi liittyy siihen, että yksi mies, josta aikanaan pidin paljonkin, kommentoi vähän ikävästi varpaitani..
Mulla on kyllä ihan sirot jalat...eikä varpaissakaan nyt kai niin kauheasti huomautettavaa pitäisi olla.
Ehkä mun myös pitäisi saada jalkafetissimies jostakin palauttamaan varvasitsetuntoni...
Ap
No mikäs niissä varpaissa oli sen miehen mielestä vikana? >:(
Vierailija kirjoitti:
Mulle varpaiden näyttäminen on jotenkin intiimiä. En näytä kaikille.
Sama ajatus. Ja välillä häiritsee muidenkin paljaat varpaat, kun tuntuu, että se toinen tuntuu niin alastomalta. Tiedän, vähän pöhköä.
Aikaisemmin en tykännyt kulkea missään "paljain jaloin" ja aina valitsin sellaiset kengät mihin sopii sukka myös. Nykyisin olen tottunut myös kulkemaan ilman sukkia ja en enää jaksa välittää miltä jalkani näyttävät. Olen nuori, mutta muuten aika erikoiset varpaat varsinkin. Isovarvas aika paljon erillään muista ja ne muut varpaat sitten "yhdessä kasassa" vierekkäin. Joskus koululiikunnassa joku tyttö katsoi varpaitani pitkään ( seistiin kahdessa jonossa ja hän kasvot minuun päin) ja silloin teki mieli sanoa, että mitä katsot, mutta en viitsinyt kun hän oli muuten ihan mukava. Silti en nykyisin enää jaksa välittää ja kuumalla ilmalla on nyt jo tänäkin kesänä ollut varpaat näkyvissä.
Ei oo maailman kauneimmat jalat mulla, mutta tykkään silti olla sandaaleissa kesällä. Käyn kyllä yleensä jalkahoidossa ennen sandaalikauden aloitusta. Kesällä tulee myös hoidettua jalkoja enemmän.
Kyllä. Vaikka kerran yksi sanoi, että on kuulemma kauheat varpaat. Ihan tavalliset ne oikeasti on, ja kesän parhaita puolia on kun saa antaa jalkojen olla vapaina varvastossuissa.
Viime lauantain maratonin jäljiltä en näyttäisi... molempien isovarpaiden alle tulleet rakkulat ovat onneksi jo painuneet kasaan, mutta verinen rakkulaneste on värjännyt ihon kynsien alta liilaksi. Maratonkauden edetessä muuttuvat sitten vielä rumemmiksi ja pari kynttä varmaan irtoaa... ehtivät taas kasvaa näteiksi ensi kevääksi juuri ennen uutta maratonkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää mun ujous ja jonkinlainen kompleksi liittyy siihen, että yksi mies, josta aikanaan pidin paljonkin, kommentoi vähän ikävästi varpaitani..
Mulla on kyllä ihan sirot jalat...eikä varpaissakaan nyt kai niin kauheasti huomautettavaa pitäisi olla.
Ehkä mun myös pitäisi saada jalkafetissimies jostakin palauttamaan varvasitsetuntoni...
Ap
No mikäs niissä varpaissa oli sen miehen mielestä vikana? >:(
No mulla on yks varvas pienempi/ lyhyempi kuin muut, erottuu rivistä. Molemmissa jaloissa symmetrisesti sama. Kommentoi sitten tyyliin, ettei ole niin kauniit varpaat..kuin joku muu osa minussa. Tyhmä kommentti tietysti.
Ymmärrän kyllä, ettei tämä ole maailman suurin ongelma, eikä omien ongelmien joukossa myöskään iso. Varpaat on kyllä ihan terveet ja toimivat ja se lienee tärkeintä.
Silti vähän piilottelen niitä. Sellaiset vähän persoonalliset ne on.
Kyllä. En pidä melkein mistään omassa kropassani, mutta pakko sanoa että minulla on kauniit ja sirot jalat. Kynnet lakattuna, iho rasvattuna ja kauniissa kesäsandaaleissa on varpaani oikeasti nätit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vaikka kerran yksi sanoi, että on kuulemma kauheat varpaat. Ihan tavalliset ne oikeasti on, ja kesän parhaita puolia on kun saa antaa jalkojen olla vapaina varvastossuissa.
Kuka? Joku mies?
Onko tää kuinka yleistä että varpaat arvioidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Joku mies?
Onko tää kuinka yleistä että varpaat arvioidaan?
Eri vastaaja tässä. En tiedä onko yleistä arvostella varpaita, mutta minä en voisi olla miehen kanssa, jolla olisi rumat varpaat. Muistan ihmisten varpaat ikuisesti, jos olen ne nähnyt 😃
Kunhan olen hoitanut jalat juhlakuntoon, niin mielellään näytän ne. Suomessa tosin harvoin on tarpeeksi lämmintä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Joku mies?
Onko tää kuinka yleistä että varpaat arvioidaan?Eri vastaaja tässä. En tiedä onko yleistä arvostella varpaita, mutta minä en voisi olla miehen kanssa, jolla olisi rumat varpaat. Muistan ihmisten varpaat ikuisesti, jos olen ne nähnyt 😃
Kunhan olen hoitanut jalat juhlakuntoon, niin mielellään näytän ne. Suomessa tosin harvoin on tarpeeksi lämmintä minulle.
Tää nyt ei yhtään kyllä helpota varvastrauman saaneiden tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkko-Anneli 45 kirjoitti:
En uskalla näyttää. Pimssua kyllä näyttelen jokaiselle ketä haluaa tai vaikka ei haluaisikaan, niin silti.
Mieluummin sitäkin voisin näyttää, kuin varpaita. Tänään piti tarkistaa, kasvaako varpaiden välissä kudosta = räpylät.
Vaikka omistan maailmankaikkeuden hirveimmät varpaat, olen tavannut miehen, jolla oli jalkafetissi. Yksitellen hän nuoli ja imeskeli varpaani suurella hartaudella. = Kauneus on katsojan silmissä ja maistajan suussa.
Tekikö hän niille jotain muutakin....
Utelias
Nuoli jalkapohjia. Oikeastaan ihan mukavaa. Sanoin kyllä, että en voi toteuttaa samaa hänelle. Makunsa kullakin. En halua olla tylsä, jos jollakin on tuollaisia intohimoja.
Rakasti minut todella päästä varpaisiin. Muistan lämmöllä.
Noh, joskus keskellä talvea jos ei oo mitään harrastusta meneillään, missä ollaan paljain varpain (jooga, kamppailulajit), niin en mielellään näyttäisi suurille ihmismassoille. Tai ei niissä nyt muuta, pottuvarpaiden sivut ois kovat ja kuivat ja varpaat kasvais pitkiä karvoja. Kantapäät ne tosissaan hurjan näköiset ja kuivat oliskin. Eli siis vaan hoitamattomat, villasukissa hautuneet jalat.
Nyt aloitin jo lopputalvesta ensin joogan, sitten bjj:n, niin tuli ihan kunnolla paneuduttua jalkojen hoitoon taas, eikä mulla nyt ois mitään ongelmaa niitä esitellä.
Varpaiden muodosta sitten... mulla on suoraan sanottuna aika kivan malliset. Sanoi jopa kerran yks mies, joka oli tunnettu meidän kaveripiirissä omalaatuisuudestaan ja oli aika kranttukin, ja komea kuin mikä. Lähennyin kanssaan hetkeksi ja hän tunnusti kerran mulle että hänelle vaikuttaa tosi paljon naisen varpaiden ulkonäkö. Että vaikka olis muuten tosi kiva ja sievä nainen niin rumiin varpaisiin se tökkäis. :D Läpäisin varvasseulan!
Vierailija kirjoitti:
Noh, joskus keskellä talvea jos ei oo mitään harrastusta meneillään, missä ollaan paljain varpain (jooga, kamppailulajit), niin en mielellään näyttäisi suurille ihmismassoille. Tai ei niissä nyt muuta, pottuvarpaiden sivut ois kovat ja kuivat ja varpaat kasvais pitkiä karvoja. Kantapäät ne tosissaan hurjan näköiset ja kuivat oliskin. Eli siis vaan hoitamattomat, villasukissa hautuneet jalat.
Nyt aloitin jo lopputalvesta ensin joogan, sitten bjj:n, niin tuli ihan kunnolla paneuduttua jalkojen hoitoon taas, eikä mulla nyt ois mitään ongelmaa niitä esitellä.
Varpaiden muodosta sitten... mulla on suoraan sanottuna aika kivan malliset. Sanoi jopa kerran yks mies, joka oli tunnettu meidän kaveripiirissä omalaatuisuudestaan ja oli aika kranttukin, ja komea kuin mikä. Lähennyin kanssaan hetkeksi ja hän tunnusti kerran mulle että hänelle vaikuttaa tosi paljon naisen varpaiden ulkonäkö. Että vaikka olis muuten tosi kiva ja sievä nainen niin rumiin varpaisiin se tökkäis. :D Läpäisin varvasseulan!
Tähän tarvittais nyt jonkun miehen kommentti asiaan, voiko näin todella olla.. Varmaan nyt jollekin jalkafetissin omaavalle tietysti on näin.
Mun kropassa ei ole kohtaa mistä tykkäisin.sellua kaikkialla, no kaula ehkä ainoin.
Varpaan kynnet kauheat ylöspäin kasvavat:/
Ei hävetä esitellä, varpaat on sievät, kynnet lakattu ja kantapäät siistit.