Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut neljä vuotta sinkkuna ja kaksi vuotta ilman

Vierailija
24.05.2019 |

seksiä. Nyt on sellainen olo, että kuka tahansa vastaantuleva miespuolinen kelpaisi. Minulla on olo, että tämä ei pääty hyvin.
(huomenna esim. firman bileet, jotka pitää varmaan jättää väliin).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei. Itse olen ollut sinkkuna koko elämäni ja olen neitsyt. Ompas sinulla vaikeaa.

Vierailija
2/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaan baariin miesmetsälle ja etsit jonkun, joka hoitaa pahimman puutteen pois päiväjärjestyksestä. :D Sitten voit firman bileisiinkin mennä huoletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tragedia. Toivottavasti et päädy mihinkään mitä kadut jälkeenpäin. Mutta näyttäisi siltä ettei se mahdotontakaan ole.

Vierailija
4/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ei. Itse olen ollut sinkkuna koko elämäni ja olen neitsyt. Ompas sinulla vaikeaa.

Veikkaan että voikin olla vaikeampaa kuin sinulla. Mitä ei ole kokenut, ei ehkä niin osaa kaivata.

Vierailija
5/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että voikin olla vaikeampaa kuin sinulla. Mitä ei ole kokenut, ei ehkä niin osaa kaivata.

Niin kuten nälän hätää poteva kaivata itselleen ruokaa ja vailla puhdasta vettä oleva vettä... Hmm.  En ole se, jota kommnetoit mutta jatkan kuitenkin, että seksi tai ehkä paremmin halu tulla kosketetuski ja tuntea toisen ihmisen avoin ja paljas läsnäolo (en nyt tarkoita sanaa kuin olla välttämättä alaston ja ilman lainkaan vaatteita)  ovat myös asioita, joita uskon, että ihminen sukupuoleen katsomattta voi kaivata ja toivoa saavansa osakseen erinomaisen paljon, vaikka ei omaisi niistä lainkaan kokemusta.

Toisaalta omasta kokemuksestani tiedän, että ilman seksiä (kumppanin kanssa) tai toisen kosketusta voi elää oikein hyvää ja laadukasta elämää, olematta silti aseksuaali. Ja ainakin itselläni "seksin puutteesta" johtuvat oireet ovat enempi satunnaista oireilua. Toisinaan on useita päiviä, että läheisyyden ja kosketuuksen kaipuu ei tunnu tai käy mielessä lainkaan. Kun sitten on taas hetkiä, jolloin tekisi mieli mieli halata vaikka vastaan tulevaa lyhtypylvästä, kun halu saada tuntea, jonkun läheisen kosketus on niin huomattava. 

Vierailija
6/6 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vaan baariin miesmetsälle ja etsit jonkun, joka hoitaa pahimman puutteen pois päiväjärjestyksestä. :D Sitten voit firman bileisiinkin mennä huoletta.

Tuossaa on kyllä ilmeien riski, että on tai saattaa kokea ja tuntea itsensä vieläkin nälkäisemmäksi ja janoiseksi kuin aimmin. Tai sitten vain täysin tuhaksi ja arvottomaksi. - Ei seksi ole meille kaikille vain ja ainoastaan mekaaninen suoritus, jonka tarve poistusi sillä, että olsimme valmiit kenen tahansa kanssa missä ja milloin tahansa. - -Aläkä nyt nälvi, että tarviiko olla näin nirso. No kyllä minä ainakin olen  mieluummin hieman vaikka sitten se nrso kuin pakotan itseni olemaan aluastia toiselle.