Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt menee hermo! Meillä ei katsota enää yhtään mm jääkiekko ottelua!

Vierailija
24.05.2019 |

Katsottiin eilen miehen kanssa suomi - ruotsi peli. Mies joi siinä "muutaman" kisa oluen. Tänään hänellä oli vain parin tunnin työpäivä, kun saivat erään projektin valmiiksi. Hän lupasi käydä lasten kanssa isolla kaupalla ostamassa viikonlopun /alku viikon ruoka ostokset. Yleensä siis minä hoidan kauppa reissut.
Nyt olen siis valvonut useamman yön korvatulehduksesta kärsivän taaperon kanssa. Olin ihan riemuissani tästä pienestä hengähdys tauosta ja että saisin rauhassa siivota ja laittaa ruokaa.
Noh mies tuli töistä, joi kahvit, söi ja suunniteltiin kauppalista. Sitten ilmoitti, että hän menee puoleksi tunniksi lepäämään, että minun pitää herättää sitten, niin hän lähtee lasten kanssa sinne kauppaan.
Puolen tunnin päästä kävin herättelemässä ja hän sanoi, että voin laittaa lapset lähtö valmiiksi ja, että hän nousee sitten kun lapset valmiita ja laittaa vaan kengät jalkaan.
Sain lapset puettua ja menin ilmoittamaan, että nyt on valmista. Vastaus oli, että nousee ihan kohta. Herättelin häntä ja yritin selittää että lapset on ulkovaatteet päällä odottamassa. Taas vastaus, että ihan kohta. Siinä vaiheessa paloi käämi, kun lapset olivat jo levottomia ja varmasti kuumissaan. Yritin kysyä missä hänen autonsa avaimet on, että minä lähden sinne kauppaan (oma autoni on huollossa). Ei mitään vastausta.
Lopputulos: nyt minä ja lapset saamme kävellä pari kilometriä tihkusateella pikku kauppaan, että saan edes välttämättömimmät ostokset (maitoa, leipää yms) ja lapsille jotain nopeaa valmis ruokaa, kun mies tuskin sitä sillä aikas tekee.
Kyllä ottaa päähän niin suunnattomasti, jos ei sen vertaa kykene että raahasisi itsensä ja lapset kerrankin autolla kauppaan. Tiedän, että tämä johtuu eilisistä kisa kaloista, että nyt on sitten pieni krapula. Hitto, jos meno on tällästä, niin kyllä voi mies unohtaa kaikki loput pelit. Jos olisin tiennyt, että mies ei ole menossa sinne kauppaan, olisin heti kun hän tuli töistä pyytänyt hänen autonsa avaimet ja mennyt heti itse sinne isolle kaupalle. Olisin jopa siinä tapauksessa ehtinyt sen ruuankin valmistaa ja jopa siivota. Nyt menee loppu päivä tähän samperin tarpomisen tuonne pirun kalliiseen ja pieneen kauppaan, josta en edes saa kaikkea tarvittavaa.

Pahoittelen avautumista, mutta pakko purkaa jonnekin, menee hermot.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille, mä laitoin sulle olutta tuoppiin tuu juomaan.

Vierailija
22/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilottaako mies auton avaimet aina kun tulee kotiin? Meillä ainakin on ihan saatavilla autojen avaimet..ja vaikka olisi miehen kassissa niin kyllä voisin ne sieltä ottaa jos pakottava tarve on

Meillä on vähän sellainen periaate, että toisen taskuilla/laukulla ei käydä ilman lupaa ellei kyse ole hätä tilanteesta. Todennäköisesti avaimet ovat joko hänen housujen taskussa tai takin taskussa.

Ap

Yleensä niitä auton avaimia ja kahdet. Mutta teillä on varmaan ne toisetkin aina miehen taskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilottaako mies auton avaimet aina kun tulee kotiin? Meillä ainakin on ihan saatavilla autojen avaimet..ja vaikka olisi miehen kassissa niin kyllä voisin ne sieltä ottaa jos pakottava tarve on

Meillä on vähän sellainen periaate, että toisen taskuilla/laukulla ei käydä ilman lupaa ellei kyse ole hätä tilanteesta. Todennäköisesti avaimet ovat joko hänen housujen taskussa tai takin taskussa.

Ap

Olisiko paikallaan vähän tarkistaa periaatteita. Niin pyhiä paikkoja toisten taskut tai laukut ei pitäisi olla, että ettei niistä voi auton avaimia käydä tarvittaessa hakemassa. Sopikaa vaikka, että jatkossa ne salarakkaiden viestit/kondomipaketit säilytetään muualla kuin taskussa, ettei tarvi jäädä vaille auton avaimia.

Vierailija
24/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele yhdyssanat.

Vierailija
25/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit tilannu teille pitsat ja ukko hoitaa kaupan myöhemmin.

Vierailija
26/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaitosi kertoo kaiken olleellisen.

Pahoittelen virheitä, kirjoitan kännykällä toisella kädellä ja toisella työnnän rattaita.

Ap

Kumma kun kirjoitusvirheet osuvat juuri yhdyssanojen kohdalle vaunuja työntäessä :D No eipä ole yllätys, että wt-porukka ei osaa yhdyssanoja - se on nähty monta kertaa aiemminkin.

Vierailija
27/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhenatsi menee nyt vaihtamaan päntsinsä!

Vierailija
28/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huono tuuri käy, lähtee miehesi sunnuntain

pelin jälkeen pyörähtämään helsingisä.

miekkataksilla tulee takaisin, tuhiseva ja karvainen paketti.

[palautukset toimitetaan alkuviikosta. huom. tiistaina ei jakelua]

ihan vaab ens viikon lapsen hoito vuoroja silmälläpitäen.

Vierailija
29/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttuako sinä sinne kauppaan kiirehdit. Olisit ottanut penskoilta ulkovaatteet pois päältä ja ottanut rennosti. Istunut sohvalle ja lukenut tai katsonut tv:tä. Kyllä se ukko sieltä sängystä jossain vaiheessa nousee. Olisi saanut sitten käydä keskenänsä kaupassa ja tehdä ruoan samoin kuin siivota. Ihan itseäsi saat syyttää tuommoisen toopen passaamisesta.

Vierailija
30/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo sun puolella mutta sitten luin et avaimet takin tai housujen taskussa ja ei muuta kuin sateeseen lasten kanssa.. on joko niin mieletön marttyyri tai provo että tehkää mitä tykkäätte.

Vierailija
31/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako sinä sinne kauppaan kiirehdit. Olisit ottanut penskoilta ulkovaatteet pois päältä ja ottanut rennosti. Istunut sohvalle ja lukenut tai katsonut tv:tä. Kyllä se ukko sieltä sängystä jossain vaiheessa nousee. Olisi saanut sitten käydä keskenänsä kaupassa ja tehdä ruoan samoin kuin siivota. Ihan itseäsi saat syyttää tuommoisen toopen passaamisesta.

Itse en pitäisi lapsia nälässä sen takia että mies on ääliö.

M30

Vierailija
32/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Eiköhän lapsiperheessä yleensä ole jotain pientä mutusteltavaa, joka olisi tässä tapauksessa riittänyt pahimpaan nälkään.

Vierailija
33/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Mä olisin tilannut pizzat - itselleni ja lapsille.

Vierailija
34/34 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirhenatsi menee nyt vaihtamaan päntsinsä!

Ei vielä, housuni eivät ole ihan läpimärät. Muutama kirjoitusvirhe vielä niin on housunvaihto edessä.