Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko aikaa yo-juhliin ja pitäisi saada mies tekemään osansa

Vierailija
24.05.2019 |

1001 hommaa, mutta mies ei osaa omatoimisesti tehdä mitään, joten minä jakelen työt. Se on ihan ok, mutta kun voin antaa vain yhden homman kerralla, esim. tamppaa matot. Hän ei kuitenkaan ryhdy heti toimeen, koska onhan tässä viikko aikaa. Arghh no on on, mutta kun muutakin hommaa olis. Jos luettelen monta tehtävää, mies menee jotekin sekaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi menit naimisiin kehitysvammaisen kanssa? Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
2/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee tampata matot viikkoa ennen juhlia? Eix kannata siivota vasta lähempänä?

Meil kans yo-juhlat. Siivousfirma tulee ens viikolla. Pitopalvelusta tarjottavat. Itse siistaan pihan ja katan pöydät.

Ajattelin keskittyy juhlaan ilman suurempaa stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko mies hoitaa osansa, jos tee tehtävälistan? Mies vaan sitten suorittaa numerojärjestyksessä.

Vierailija
4/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elää siististi, siivoamiseen menee maksimissaan 4 tuntia, vaikka ois kuin iso lukaali.

Sitpaitsi mattojen tamppaus on turhaa.

https://yle.fi/uutiset/3-7520774

Vierailija
5/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaus oli vain esimerkki!

Vierailija
6/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elää siististi, siivoamiseen menee maksimissaan 4 tuntia, vaikka ois kuin iso lukaali.

Sitpaitsi mattojen tamppaus on turhaa.

https://yle.fi/uutiset/3-7520774

Jos ei tampata tahdo, niin viemällä ne joskus ulos on helpompi siivota kunnolla ja samalla saa aivan ihanan raikkaan ilman mattojen mukana sisälle. Tai sitten laitetaan puhtaat tai uudet matot lattialle juhlapäivän aamuna.

Eikö olisi hyvä tehdä lista tehtävistä töistä ja miloin ja missä järjestyksessä ne pitäisi tehdä ja sitten yhdessä suunnitella ja sopia kunkin perheenjäsenen tehtävät.

Vierailija
7/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuo enemmän rahaa talouteen, niin suosittelen että ap ihan kiltisti itse järkkää ja siivoaa, tai voi olla että kohta huomaa olevansa yksin .

Vierailija
8/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako miehesi lukea, tai edes tavata? - Jos niin tee hänelle lista, jossa kerrot mitä hänen tulee tehdä. . Huokaus aina joskus en tiedä pitäsikö minun kokea kateutta näitä miehiä kohtaan, joiden kumppanit järjestävät ja hoitavat kaiken kotona ja mies varmaan hukkaisi itsensäkin, ellei olisi niin onnekas, että on saanut rinnalleen välittävän ja huolehtivan ja häntä rakastavan kumppanin.  

Vierailija
9/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole tehnyt ennenkään, ei se tee nytkään.

Toisaalta miehen omat juhlat on asia, jossa sitten voi antaa takaisin oikein kunnolla. Kun mies haluaa juhlia 50v -synttäreitään, niin ole apuna kutsujen tekemisessä jne. mutta älä muuten tee mitään. Sano miehelle, että totta kai hän tekee itse kaiken sen, mitä sinä olet tehnyt omissa ja lasten juhlissa.

Vierailija
10/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viikonloppuna juhlat.

Tein miehelle pyynnöstä listan asioita joita halusin hänen hoitavan. Lisäksi teki monia asioita joita en ollut huomannut esim siivosi pihalla kohtia jotka olisi minulta jäänyt huomiotta.

Lisäksi minulla oli yleinen lista kaikista töistä joita piti tehdä ennen juhlia. Olen huono järjestelemään juhlia enkä pidä siitä mutta listojen avulla homma sujui yllättävän helposti. Viimeisenä aamuna oli yllättäen aikaa jopa katsella ympärille eikä tarvinnut ryntäillä ja hätäillä.

Kannattaa antaa miehelle lista myös juhlien aikaisista hommista (haluaisin kuvia asioista c ja y, keität välillä kahvia tai mitä nyt sinulla onkaan listalla).

Vierailija
11/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei vaan ole yhtä innostunut ylioppilasjuhlistasi. Se on kyllä oikeastaan aika ymmärrettävääkin, kun niihin on vielä viikko aikaakin.

Vierailija
12/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on päivät oikeissa töissä. Ei se jaksa illalla enää tehdä mitään joutavia höpö höpö -juttuja. Naiset ehkä jaksaa, ku sippailevat kahvia sen 8 tuntia työpäivän aikana ja välissä pohtivat Gargashdianin lapsen nimeä.

Vierailija
13/13 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on päivät oikeissa töissä. Ei se jaksa illalla enää tehdä mitään joutavia höpö höpö -juttuja. Naiset ehkä jaksaa, ku sippailevat kahvia sen 8 tuntia työpäivän aikana ja välissä pohtivat Gargashdianin lapsen nimeä.

nneksi et ole minun isäni (tuskin äitinikään), josta itse sain mallin miten ja kuinka toimii niin puolisostaan kuin lapsistaan välittävä isä.