Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa poikamme kummiksi entisen panonsa

Vierailija
24.05.2019 |

Ovat toki ystäviä olleet 10 vuoden ajan. Silloin 10 vuotta sitten oli jotain säpinää heillä noin vuoden verran. En tiedä mitä ajatella, tai suostunko ehdotukseen. Minun ja tämän naisen välit nykyään ihan hyvät.

Suostuisitko sinä tähän ehdotukseen? Aikaa onneksi on vielä miettiä, kun vauvan la ensikuussa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo lähinnä sinun maailmankuvastasi, jos määrittelet miehen ystävän "panoksi". Onko sinun vaikea hyväksyä heidän yhteistö menneisyyttään vai miksi koet tarvetta käyttää halventavaa nimitystä. Heillä on ollut kymmenen vuotta sitten pitkähkö suhde (vuoden mittainen juttu ei ole mitään "säpinää"), ja kuten itsekin toteat, ovat he suhteen päättymisen jälkeen säilyneet ystävinä. Kutsutko itseäsikin kaikkien entisten seurustelukumppaneidesi "panoksi"?

Vierailija
2/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia hiertää sinua yhtään, niin älä suostu. Turhaa painolastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni kummi on miehen ex, jonka kanssa tällä on kaksi lasta :D Eli minä määrittelen ihmisiä sen mukaan millaisia he on ihmisenä, enkä sen mukaan ketä on ketäkin pannut.

Vierailija
4/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko pitäisi olla: "Mies haluaa poikamme kummiksi ystävänsä". Käsittääkseni aika normaalia?

Vierailija
5/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mustasukkaista ihmistyyppiä

Vierailija
6/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en suostuisi. Lapselle voisi sitten myöhemmin selittää taustoja, että "katsos kun isi on paneskellut kummitätisi kanssa ja nyt he ovat hyviä ystäviä". Juu ei, en ole avarakatseinen.

Vierailija
7/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva tapa nähdä exäänsä lapsen jokaisena merkkipäivänä koko loppuelämänsä ajan. Älä suostu. Valitse sinä kummit, ja katso suostuuko mies. Mielummin joku jonka molemmat tuntevat hyvin ja pitävät hänestä.

Vierailija
8/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni kummi on miehen ex, jonka kanssa tällä on kaksi lasta :D Eli minä määrittelen ihmisiä sen mukaan millaisia he on ihmisenä, enkä sen mukaan ketä on ketäkin pannut.

Wt- meininkiä.

Vierailija
9/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olennaisin asia kuitenkin ole, että kyseinen henkilö on valmis auttamaan teitä lapsen kasvattamisessa kristinuskoon? Sehän kummin tehtävä on.

Vierailija
10/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en suostuisi. Lapselle voisi sitten myöhemmin selittää taustoja, että "katsos kun isi on paneskellut kummitätisi kanssa ja nyt he ovat hyviä ystäviä". Juu ei, en ole avarakatseinen.

Mikä se sellainen tilanne on, jossa joutuu lapselle selittämään, että isällä on ollut joskus ennen hänen aikaansa suhde lapsen kummitätiin? Katkeran äidin kosto?

Vierailija
11/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että hieman olen. Ja suhteemme alku aikoina myös tästä ks. Naisesta ja kaikki osapuolet ovat siitä hyvin tietoisia. Nykyään ei hierrä tämän naisen suhteen, mutta jotenkin on ehkä epävarma olo haluanko kummiksi. Mutta en taas tiedä miksi on epävarma fiilis tai miksi en häntä haluaisi kummiksi.

Ap

Ps. Haha jos olisin taikauskoinen niin ottaisin juuri tämän viestin varmistus numerosta vastauksen 😀

"Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi" 😂

Vierailija
12/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tietenkin oman vanhan panosi toiseksi kummiksi. Voitte sitten välillä pitää vaikka kimppakivaa. Tokihan mies tähän suostuu reiluuden nimissä.

Vierailija
13/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummit tulee päättää yhdessä. Jos idea ei tunnu sinusta hyvältä, sanot vaan ei. Ei toisella ole oikeutta jyrätä tässä toisen ohi.

Vierailija
14/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
15/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että hieman olen. Ja suhteemme alku aikoina myös tästä ks. Naisesta ja kaikki osapuolet ovat siitä hyvin tietoisia. Nykyään ei hierrä tämän naisen suhteen, mutta jotenkin on ehkä epävarma olo haluanko kummiksi. Mutta en taas tiedä miksi on epävarma fiilis tai miksi en häntä haluaisi kummiksi.

Ap

Ps. Haha jos olisin taikauskoinen niin ottaisin juuri tämän viestin varmistus numerosta vastauksen 😀

"Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi" 😂

Hih hih

Vierailija
16/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kai minäkin sitten olen exäni "vanha pano", mitä nyt vaan ollaan oltu ystäviä toistakymmentä vuotta sen vuoden kestäneen seurustelun jälkeen, ja exän ja tämän naisystävän luona vierailen kaveriporukalla tämän tästä...

Vierailija
17/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sellainen tilanne on, jossa joutuu lapselle selittämään, että isällä on ollut joskus ennen hänen aikaansa suhde lapsen kummitätiin? Katkeran äidin kosto?

Katkeruuskortti vedetty! Katkera mistä? Kuule kun ihan joka kerran ajattelisin asiaa noin, jos näkisin tätä kummitätiä ja varmasti vuosien varrella jossain kohtaa lipsahtaisi vahingossa. Mitkään asiat ei pysy koskaan salaisuuksina.

Vierailija
18/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei miehellä ole oikein tilannetaju hallussa. Tai sitten hän haluaa, että tämä nainen liitetään osaksi teidän perhettä kummiuden kautta. Mutta itse en suostuisi.

Vierailija
19/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kai minäkin sitten olen exäni "vanha pano", mitä nyt vaan ollaan oltu ystäviä toistakymmentä vuotta sen vuoden kestäneen seurustelun jälkeen, ja exän ja tämän naisystävän luona vierailen kaveriporukalla tämän tästä...

Wt-sakilla on aina omat pienet piirinsä. Onneksi.

Vierailija
20/49 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt-sakilla on aina omat pienet piirinsä. Onneksi.

Koko Suomen kansahan on periaatteessa wt-väkeä, kun puolisot on haettu vielä pienemmästä piiristä kuin nykyään. Eihän Suomi ole auennut ulkomaillekaan kunnolla kuin viimeisen parinkymmenen vuoden sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi