Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin etten huomioi enää kenenkään synttäreitä - mielipiteitä?

Vierailija
24.05.2019 |

En ole koskaan juhlinut omia syntymäpäiviäni kunnolla. Lapsena taisin yhdet synttärit järjestää joihin tuli kaksi kaveria. Tämän jälkeen olen antanut olla. Täten kavereidenkin syntymäpäivien muistaminen on ollut vaikeaa, aina on pitänyt kalentereita seurata tarkkaan ja stressata muistanko nyt päivän taas tänä vuonna oikein. Muutkin ovat muistaneet oman syntymäpäiväni vähän vaihtelevasti. Muille järkättiin myös aina jotain kimppalahjoja, minulle ei.

Nyt kuitenkin tuntuu että välit kavereihin ovat romahtaneet, ihan kuin olisivat suuttuneet minulle. En ole selitellyt enempää tätä etten enää muista heitä erikseen juhlapäivänä, ajattelin että tosi ystävyys kestää ilman moisiakin, ja eiväthän minunkaan syntymäpäiväni ole kellekään iso juttu. Onko tämä suuttuminen joku double standards juttu heidän puoleltaan, vai olenko huono kaveri? Emme ole mitään parikymppisiä enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja kummit muistavat pentuja syntymäpäivinä. Aikuisena ei kavereiden synttäreistä tehdä numeroa, ellei ns. päivänsankari itse järjestä jotain kekkereitä. Eli jos ei kutsua syntymäpäiville, niin ei mitään tekstaria isompaa muistamistakaan.

Vierailija
2/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei lähetä sitä tekstariakaan? Onko kavereilla oikeus suuttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään täällä pitäisi olla asiasta mitään mieltä. Kysy niiltä ei enää muistettavilta, mitä mieltä ovat, jos haluat kannanottoja päätökseesi. Ketään muuta ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
4/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan lapsille pidetty synttäreitä Olemme nyt siinä 70 vuotta yli ja alle.  Täytin tässä muutama kuukausi sitten itse tuon luvun.  En halunnut minkäänlaista huomiota ja käytännössä en saanutkaan. Oli hyvä niin.  Meitä oli enemmillään 7 sisarusta nyt osa poistunut  keskuudestamme.

Nykyisin lapsille pidetään isoja synttäreitä pienestä alkaen.

Niin kyllä meillä oli hyvät vanhemmat, ei riitelyä, ei alkoholia.  Ei vain ollut tapana synttärit.

Vierailija
5/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on sitten.