Mistä ostatte/hankitte teidän vaatteenne?
Olisi kiinnostavaa kuulla. Onko esim jotain eettisiä kauppoja missä käytte ostoksilla/netistä tilaatte? Kirppikset, lainaamot?
Kommentit (28)
Stocka. Hilfigerin oma nettikauppa. Adidaksen oma nettikauppa. Ulkomailta.
Milloin mistäkin, kelpaa Prisman, Cittarin ja Tokmanninkin vaatteet. Netistä en osta koskaan.
Zalandolta, Stockan ja Sokoksen alesta. Matkoilta jotain, nykyään harvemmin. Tykkään nykyään paljon esim laaadukkaista ja ajattomista tanskalaisista merkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla kaikki käyttövaatteet Marks & Spenceriltä.
Nehän ovat keinokuitua ja huonolaatuisia!
Höpsis. Mulla on nytkin M&S:n puuvillainen t-paita päällä. Mallit ovat minulle sopivia ja persjalkaisellekin löytyy sopivan mittaiset housut ilman että tarvitsee lyhentää.
Netistä tilaan, aika paljon englannista ja tanskasta, ulkoiluvaatteet norjasta. Kengät on Sievin.
Ostan kun tulee vastaan jotain joka miellyttää ja pidän sitä sitten vuosia.
Keski-ikäinen täti.
Marimekko, Lidl, Tokmanni, Stockmann, Stadium, Citymarket, Prisma, Kappahl, Cubus, Orsay, Lindex, Halonen, Macys
Vierailija kirjoitti:
Milloin mistäkin, kelpaa Prisman, Cittarin ja Tokmanninkin vaatteet. Netistä en osta koskaan.
Mäkin todennut nettiostamisen hankalaksi.
Zalandosta aika pitkälle. Paljon valikoimaa ja saan esim. sellaisia värejä kuin haluan. Värit on mulle tärkeitä.
En jaksa kovin paljoa kierrellä kaupoissa. Yks suosikkiliike mulla on mistä löydän kyllä esim. neuleita.
Tän ikäisenä on pakko yrittää panostaa vähän enemmän laatuun, kirppisvaatteissa näyttäisin kassialmalta. Nuorempana ostin kirppareilta.
N47