Mistä ostatte/hankitte teidän vaatteenne?
Olisi kiinnostavaa kuulla. Onko esim jotain eettisiä kauppoja missä käytte ostoksilla/netistä tilaatte? Kirppikset, lainaamot?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mistä halvimmalla saa, eli yleensä kirppikseltä.
Eli ostaisit myös uutta jos saisit halvemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa on vähän, kirppis on paras, niin eettisesti kuin muutenkin. Mutta kengät ostan muualta, koska jalkojen terveys on tärkeää.
Ostan kirppikseltä ja toisinaan uutena netistä ja kivijalkakaupoista suosien suomalaisia brändejä ja mielellään Suomessa valmistettuja vaatteita.
https://www.weecos.com/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa on vähän, kirppis on paras, niin eettisesti kuin muutenkin. Mutta kengät ostan muualta, koska jalkojen terveys on tärkeää.
Onhan kirppareilla paljon lähes käyttämättömiä ja jopa käyttämättömiä kenkiä. Kyllähän muutaman kerran jalassa olleet laadukkaat kengät ovat paremmat jalalle kuin jotkut halpikset uudet.
Mulla alkaa olla kaikki käyttövaatteet Marks & Spenceriltä.
Prisma, Tokmanni, kirpparit lähinnä. Haloselta olen ostanut kunnolliset kengät ja ns. siistimpiä ja parempia paitoja. N51
Nettikaupoista, kaupoista, kirpparilta, tori.fistä. Osan vaatteista ostan eettisempää ja laadukkaampaa kamaa (esim. ostin juuri erään Tauko designin vaatteen), mutta ostan myös ketjuliikkeistä, koska mulla ei yksinkertaisesti ole rahaa ostaa vain kalliita vaatteita. Kirppareilla on täälläpäin lähinnä huonolaatuista ketjuliiketavaraa, joten valitettavan harvoin sieltä löytyy.
Milloin mistäkin. Zalandolta, Sokokselta, Haloselta, Vilasta, pikku putiikeista, suomalaisilta suunnittelijoilta. Ei oikeastaan ole yhtä tiettyä paikkaa.
Tykkään Uniqlon vaatteista, ovat hyvälaatuisia. Toinen suosikki on French Connection, heidän koko 10 on minulle ihan täydellinen vaatteessa kun vaatteessa.
Tokmannilta olen tehnyt muutamia hyviä löytöjä. Kenkiä en tykkää ostaa ja usein ostankin ne vaan jostain Cittarista kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla kaikki käyttövaatteet Marks & Spenceriltä.
Nehän ovat keinokuitua ja huonolaatuisia!
Päällysvaatteet pääasisassa hyväntekeväisyyskirpputorilta, alusvaatteet ja sukat ostan uutena (ovat yleensä reilun kaupan puuvillaa).
Sokos (alennusmyynnit), Nelly.com ja Bubbleroom. Nettikaupoissa on jatkuvasti alennusmyyntiä ja jotkut tuotteet aina alennuksessa. Melkein kirppishinnoilla saa vaatteita
Mistä milloinkin, ei niistä hinnakkaimmista paikoista kuitenkaan.
En osta mitään hirveän näyttävää, olen enemmän keskitien kulkija. Kuitenkin olen tarkka siitä että vaatteiden tunnuttava ns omilta
Uudet vaatteet ostan ulkomaan matkoilta tai joku tuo työmatkaltaan. Muuten käytän suurten kirppisten vaatteita. Ihan uusiakin on ja kengät parempia kuin kaupassa. Alusvaatteita ostan perheelle ja lapsille Tokmannilta. Niin säästyy rahaa ja pääsee sillä kaupan takin hinnalla taas Barcelonaan. Tyhjä laukku mukaan. Siellä on myös ihania miesten vaatteita. Kaapissa on vielä Thaimaassa teetettyjä vanhoja silkkipuseroita koko suvun naisille ym. vaatteita. Tyhjä laukku aina mukaan ja mitat. Lidlissä on kauniita lasten vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Uniqlon vaatteista, ovat hyvälaatuisia. Toinen suosikki on French Connection, heidän koko 10 on minulle ihan täydellinen vaatteessa kun vaatteessa.
Tokmannilta olen tehnyt muutamia hyviä löytöjä. Kenkiä en tykkää ostaa ja usein ostankin ne vaan jostain Cittarista kauppareissulla.
Mä tykkään kans Uniqlon vaatteista! Sieltä olen ostanut joitakin paitoja ja mekkoja toimistokäyttöön. Muuten kirpputorit, kierrätyskeskus, Lidlin löytönurkka ;D
Kirppikseltä saa hyviä vaatteita Marimekosta tykkään 2-6 euroa Very Nice farkut 2 euroa
Marimekon raita yöpaita 9 euroa, uuden veroisia.
En osta kuin alusvaatteet ja sukat normikaupoista.
Eikä kyse ole rahattomuudesta
Varastan kaupasta, en kerro mistä.