Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte/hankitte teidän vaatteenne?

Vierailija
23.05.2019 |

Olisi kiinnostavaa kuulla. Onko esim jotain eettisiä kauppoja missä käytte ostoksilla/netistä tilaatte? Kirppikset, lainaamot?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä halvimmalla saa, eli yleensä kirppikseltä.

Vierailija
2/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ostaisit myös uutta jos saisit halvemmalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa on vähän, kirppis on paras, niin eettisesti kuin muutenkin. Mutta kengät ostan muualta, koska jalkojen terveys on tärkeää.

Vierailija
4/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta

Vierailija
5/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kirppikseltä ja toisinaan uutena netistä ja kivijalkakaupoista suosien suomalaisia brändejä ja mielellään Suomessa valmistettuja vaatteita.

https://www.weecos.com/

Vierailija
6/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa on vähän, kirppis on paras, niin eettisesti kuin muutenkin. Mutta kengät ostan muualta, koska jalkojen terveys on tärkeää.

Onhan kirppareilla paljon lähes käyttämättömiä ja jopa käyttämättömiä kenkiä. Kyllähän muutaman kerran jalassa olleet laadukkaat kengät ovat paremmat jalalle kuin jotkut halpikset uudet.

Vierailija
7/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla kaikki käyttövaatteet Marks & Spenceriltä.

Vierailija
8/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, Tokmanni, kirpparit lähinnä. Haloselta olen ostanut kunnolliset kengät ja ns. siistimpiä ja parempia paitoja. N51

Vierailija
9/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista, kaupoista, kirpparilta, tori.fistä. Osan vaatteista ostan eettisempää ja laadukkaampaa kamaa (esim. ostin juuri erään Tauko designin vaatteen), mutta ostan myös ketjuliikkeistä, koska mulla ei yksinkertaisesti ole rahaa ostaa vain kalliita vaatteita. Kirppareilla on täälläpäin lähinnä huonolaatuista ketjuliiketavaraa, joten valitettavan harvoin sieltä löytyy.

Vierailija
10/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mistäkin. Zalandolta, Sokokselta, Haloselta, Vilasta, pikku putiikeista, suomalaisilta suunnittelijoilta. Ei oikeastaan ole yhtä tiettyä paikkaa.

Vierailija
11/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Uniqlon vaatteista, ovat hyvälaatuisia. Toinen suosikki on French Connection, heidän koko 10 on minulle ihan täydellinen vaatteessa kun vaatteessa.

Tokmannilta olen tehnyt muutamia hyviä löytöjä. Kenkiä en tykkää ostaa ja usein ostankin ne vaan jostain Cittarista kauppareissulla.

Vierailija
12/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa olla kaikki käyttövaatteet Marks & Spenceriltä.

Nehän ovat keinokuitua ja huonolaatuisia!

Vierailija
13/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällysvaatteet pääasisassa hyväntekeväisyyskirpputorilta, alusvaatteet ja sukat ostan uutena (ovat yleensä reilun kaupan puuvillaa).

Vierailija
14/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos (alennusmyynnit), Nelly.com ja Bubbleroom. Nettikaupoissa on jatkuvasti alennusmyyntiä ja jotkut tuotteet aina alennuksessa. Melkein kirppishinnoilla saa vaatteita

Vierailija
15/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Vierailija
16/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä milloinkin, ei niistä hinnakkaimmista paikoista kuitenkaan.

En osta mitään hirveän näyttävää, olen enemmän keskitien kulkija. Kuitenkin olen tarkka siitä että vaatteiden tunnuttava ns omilta

Vierailija
17/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vaatteet ostan ulkomaan matkoilta tai joku tuo työmatkaltaan. Muuten käytän suurten kirppisten vaatteita. Ihan uusiakin on ja kengät parempia kuin kaupassa. Alusvaatteita ostan perheelle ja lapsille Tokmannilta. Niin säästyy rahaa ja pääsee sillä kaupan takin hinnalla taas Barcelonaan. Tyhjä laukku mukaan. Siellä on myös ihania miesten vaatteita. Kaapissa on vielä Thaimaassa teetettyjä vanhoja silkkipuseroita koko suvun naisille ym. vaatteita. Tyhjä laukku aina mukaan ja mitat. Lidlissä on kauniita lasten vaatteita.

Vierailija
18/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Uniqlon vaatteista, ovat hyvälaatuisia. Toinen suosikki on French Connection, heidän koko 10 on minulle ihan täydellinen vaatteessa kun vaatteessa.

Tokmannilta olen tehnyt muutamia hyviä löytöjä. Kenkiä en tykkää ostaa ja usein ostankin ne vaan jostain Cittarista kauppareissulla.

Mä tykkään kans Uniqlon vaatteista! Sieltä olen ostanut joitakin paitoja ja mekkoja toimistokäyttöön. Muuten kirpputorit, kierrätyskeskus, Lidlin löytönurkka ;D

Vierailija
19/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä saa hyviä vaatteita Marimekosta tykkään 2-6 euroa Very Nice farkut 2 euroa

Marimekon raita yöpaita 9 euroa, uuden veroisia.

En osta kuin alusvaatteet ja sukat normikaupoista.

Eikä kyse ole rahattomuudesta

Vierailija
20/28 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan kaupasta, en kerro mistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan