Työpaikkaihastus soitti mulle tänään.. Piiiiitkän puhelun...
Meillä oli jokunen vuosi pieni " crush" , joka hiipui kun hän lähti muualle töihin. Syksyllä palasi, mutta eri osastolle, mutta joudumme jonkun verran tekemään yhteistyötä. Tänään hän soitti.. hämmennyin ihan, kuinka sydänalaani lämmitti se rauhoittava ääni.. hän kyseli ensin työasiat, sitten kotiasiat, kertoi omansa.... kiireetön puhelu, josta oli aistittavissa ikävä..
Kommentit (17)
Olet tunkenut sen helppoheikin peniksen takaisin sen OMIIN housuihin..?
Taas joku nurkumassa täällä, kun ei itse viitsi piristää omaa parisuhdetaan. Joo-o.
Vierailija:
Taas joku nurkumassa täällä, kun ei itse viitsi piristää omaa parisuhdetaan. Joo-o.
Toki sellainen pieni flirtti piristää päivää, mutta jos tuntuu, ettei se jää vain flirttiin, on viisasta lyödä jarruja. Kyllä sinä tuon tilanteen hoidat tyylillä, kerran ajattelet noin järkevästi kumminkin :) Ei flirttailua tarvitse lopettaa, mutta kannattaa yrittää vaihtaa kohdetta välillä, niin ei pääse yksi juttu vakavoitumaan liikaa ;)
t.2
Vierailija:
hänhän sulle on läheisin, ei jotkut av:n tuntemattomat!
Ja miten se sitten tyylillä hoidetaan? Oliko nro 9 vai kuka lohkaisi tyylistä...?
Kysyy ap...
Mä ymmärrän tilanteesi... mulla on olemassa kans ex-työkaveri, joka aikoinaan sai sukkani pyörimään ja sitkeästi on " päässäni" , vaikka jutusta on jo vuosia.
Voi kuinka haluaisinkaan päästä eroon siitä tunteesta mitä hän minussa herättää! Vaikka ei olla vuosiin edes tavattu!
Muistan vieläkin joka solullani sen tunteen kun hän halasi minua viimeksi erotessamme...mitään siis ei ole tapahtunut välillämme nykyisen suhteeni aikana eikä varmasti tulekaan, mutta mutta...
Siitä se lähti, siitä asiasta puhuminen miehen kanssa ja parempaa " suojaa" ikäviä tapahtumia vastaan ei olis voinut olla.
Ole uskollinen miehellesi ja pidä parisuhteenne ja perheenne kunnossa. Älä lankea ihastumiseen, äläkä anna yhtään ihastukselle " sijaa" , muuten tulee ongelmia. Minusta tuollaiset puhelut kannattaa jättää väliin, samoin koittaa vältellä kaikkia tapaamisia. Voisit aivan hyvin kertoa miehellesi, millaisessa vaarassa koet olevasi. Hän voisi tukea sinua pysymään kaukana tästä työkaverista.
Eli oli sellainen pari vuotta kestänyt " juttu" työkaverin kanssa, ihastuttiin ja lopulta meilailtiin lähes päivittäin, käytiin joskus lounaalla yhdessä ym. ja eräissä firman bileissä homma lähti vähän käsistä..ei pahasti, mutta vähän pelkkää juttelua pidemmälle kuitenkin. Lopulta kerroin asiasta miehelleni (silloinen avo-, nyk. avio-), joka ymmärsi ja antoi anteeksi, mutta selvästi otti niin koville, etten ole toiste halunnut hänelle moista mielipahaa aiheuttaa saati sitten riskeerata suhdettamme, tuskimpa saisin moista törttöilyä toiste anteeksi. Eli pistin jutun jäihin ja siellä pysyköön, vaikka kyseinen hlö säännöllisesti palaakin mieleeni.
Ap:lle siis neuvoisin, että olet nyt varmasti siinä tilassa, ettei mikään järkipuhe auta.. valitettavasti nämä jutut on usein koettava kantapään kautta ja tehtävä itse omat virheensä, ennenkuin tajuaa asian vakavuutta.. mutta tosiaan mieti kahdesti, mitä olet tekemässä. Voi tulla turpiin todella pahasti.
Vierailija:
Minusta tuollaiset puhelut kannattaa jättää väliin, samoin koittaa vältellä kaikkia tapaamisia.
..mutta nyt lähden nukkumaan, tuon oman aviomieheni viereen.. Tänään en kerro tästä, ehkä joku päivä, kun tulee sopiva hetki. Vai tuleeko sitä??
Ap
Minun miehelläni oli parin vuoden ajan peliä työkaverinsa kanssa. Mies kielsi kotona kaiken, mutta osasin kyllä katsoa puhelutiedot hänen puhelimestaan itsekin, samoin kuin kuuntelin sitä kun hän kännissä alkoi ylistää tätä työkaveriaan. 1+1=2. Meillä tilanne johti siihen, että mies joutui tulehtuneessa tilanteessa vaihtamaan työpaikkaa. Hän ei edes itse myöntänyt ihastustaan, vaikka olin saanut sille vahvistuksen useasta lähteestä. Kävimme pariterapiassa puoli vuotta, ja asuin ystäväni luona pari kuukautta. Ero oli enemmän kuin lähellä, mutta tässä ollaan.
Kaikkien samassa tilanteessa olevien ja ennen kaikkea miehesi puolesta PYYDÄN, että kerro tilanteesta jotenkin rauhallisesti miehellesi. Jutelkaa, puikaa asiaa rauhassa, ja tee kaikkesi, että et vain sekaantuisi perheelliseen mieheen. Minun lapsillani on yhä isä elämässään, kiitos sitkeän yrityksen ja kovan työn. Anna tämän työkaverisikin lapsille siihen mahdollisuus, äläkä hajota toisten perhettä.
Tiedä että avioliitto on pyhä. Lihan himosi vetää sinua synnin tielle. Miten voit katsoa miestäsi ja lapsiasi silmiiin, viattomia lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni oli parin vuoden ajan peliä työkaverinsa kanssa. Mies kielsi kotona kaiken, mutta osasin kyllä katsoa puhelutiedot hänen puhelimestaan itsekin, samoin kuin kuuntelin sitä kun hän kännissä alkoi ylistää tätä työkaveriaan. 1+1=2. Meillä tilanne johti siihen, että mies joutui tulehtuneessa tilanteessa vaihtamaan työpaikkaa. Hän ei edes itse myöntänyt ihastustaan, vaikka olin saanut sille vahvistuksen useasta lähteestä. Kävimme pariterapiassa puoli vuotta, ja asuin ystäväni luona pari kuukautta. Ero oli enemmän kuin lähellä, mutta tässä ollaan.
Kaikkien samassa tilanteessa olevien ja ennen kaikkea miehesi puolesta PYYDÄN, että kerro tilanteesta jotenkin rauhallisesti miehellesi. Jutelkaa, puikaa asiaa rauhassa, ja tee kaikkesi, että et vain sekaantuisi perheelliseen mieheen. Minun lapsillani on yhä isä elämässään, kiitos sitkeän yrityksen ja kovan työn. Anna tämän työkaverisikin lapsille siihen mahdollisuus, älä
Millä logiikalla ihastunut nainen sen miehen perheen hajottaa? Eiköhän tuo perheenisä ole ihan itse vastuussa perheensä koossa pysymisestä.
Olin äärettömän helpottunut hänen lähdöstään aikoinaan ja aidosti kauhuissani paluusta, sillä tiedän, että yhteisissä (alkoholipitoisissa) illanvietoissa työporukoiden kesken tulee pahoja tilanteita. Hän on useaan otteeseen tunnustanut ihastumisensa minuun ja välillä on ollut ns. läheltä piti tilanteita.. Järki on kädessä selvin päin,mutta kyllähän sen humalatilant tietää.. Parin viikon päästä on tällainen tilaisuus, josta taidan jäädä pois. Olis vaan sen luontoinen tilaisuus, että läsnäolo pakollinen, mutta ehkä sit selvinpäin...
Tää on niin väärin, niin väärin.
AP