Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Sairaita olette! Mihin tämä maailma on menossa.. Herra varjele!
Mikä tässä meni tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Haluaisin silti halia ja silitellä jotain 18-vuotiasta poikaa.N24
Kyllä mä haluaisin huolehtivaisen ja lämpimän 25v naisen halittavaksi ja siliteltäväksi, ihan sama minkä kokoiset rinnat sillä on
M19
Miksi mä lämpenen näille nuorten miesten viesteille?
N30
Tää keskustelu on opettanut että miehet tykkää tisseistä ja naiset nuorista miehistä :D
Hah, joillain mennyt tunteisiin että on miehiä jotka pitävät äidillisistä naisista ja naisia jotka pitävät nuorista miehistä. Ihmiset ovat erilaisia, samoin parisuhteet. Itse olen 35 v nainen, mieheni on 24 ja suhteemme toimii erinomaisesti. Ja kyllä, mies rakastaa rintojani eikä siinä ole mitään väärää
Vierailija kirjoitti:
Hah, joillain mennyt tunteisiin että on miehiä jotka pitävät äidillisistä naisista ja naisia jotka pitävät nuorista miehistä. Ihmiset ovat erilaisia, samoin parisuhteet. Itse olen 35 v nainen, mieheni on 24 ja suhteemme toimii erinomaisesti. Ja kyllä, mies rakastaa rintojani eikä siinä ole mitään väärää
Hienoa, että teidän juttunne toimii ettekä ota ikäerosta ongelmaa :) Itse tapasin myös 21 vuotiaana ihanan vanhemman naisen, mutta hänelle ikäero ja muiden paheksunta olivat lopulta liikaa
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
Hyvä keskustelu, hienoa että puumia näyttää riittävän
T. M23, jonka ihannenainen 30+
Hah, nuoret miehet haluaa av-mammojen imetettäviksi ja palstan puumat on ihan liekeissä :D
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella miehellä täällä vain pelkät tissit mielessä. Huoh. Ei tosin yllätä
Miehet tykkää tisseistä. Tisseillä saa miehiä. Deal with it. Itsellä e-kuppi, ja kysyntä on kovaa
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
18v tissitakiainen kelpaisi oikein hyvin. Omalle miehelleni olen täysin ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Vähän noloa, että av-mammat iskee isoilla tisseillä nuoria poikia, jotka on vielä ihan vietävissä
Kaksi kertaa kävi nuoruusvuosien aikana niin onnekkaasti, että lämmin vanhempi nainen iski minut baarista. Molemmilla kerroilla avara kaula-aukko auttoi asiaa. Hienoja muistoja, en tajua mitä pahaa tuossa voi nähdä
-älykäs
-sivistynyt
-akateeminen
-hauska
-hyvä perse
-pienet tissit
-viihtyy luonnossa
-urheilullinen
-väh. 170cm
-seikkailunhaluinen
-seksihullu
Vierailija kirjoitti:
-älykäs
-sivistynyt
-akateeminen
-hauska
-hyvä perse
-pienet tissit
-viihtyy luonnossa
-urheilullinen
-väh. 170cm
-seikkailunhaluinen
-seksihullu
Sinä itse? No se on hyvä, että on sinut itsensä kanssa. Yhdelläkään miehellä ei taida olla ihannepituuden puolesta alarajaa.
-Lämmin, rakastava ja huolehtivainen
-Tykkää kokeilla erilaisia harrastuksia
-Tekee aloitteita seksiin
-Pukeutuu naisellisesti
-Normaalipainoinen, isot rinnat plussaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän noloa, että av-mammat iskee isoilla tisseillä nuoria poikia, jotka on vielä ihan vietävissä
Kaksi kertaa kävi nuoruusvuosien aikana niin onnekkaasti, että lämmin vanhempi nainen iski minut baarista. Molemmilla kerroilla avara kaula-aukko auttoi asiaa. Hienoja muistoja, en tajua mitä pahaa tuossa voi nähdä
Taitaa olla kateellisten panettelua. Itselläkin pelkkiä hyviä kokemuksia nuorena miehenä "puumanaisista"
Kaunis, rehellinen, naisellinen, ei stressaa tai valita turhista eikä halua koiraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
18v tissitakiainen kelpaisi oikein hyvin. Omalle miehelleni olen täysin ilmaa
Vähän sama, ei tosin ole kyse niinkään iästä vaan siitä kun omaa miestä ei kiinnosta enää, vaikka panostankin suhteeseen ja itseeni. Kaverini on ollut 10 vuotta naimisissa, ja mies katselee häntä vieläkin rakastuneesti ja huomioi paljon. Olen iloinen kaverini puolesta, mutta myös vähän kateellinen. Olen itse huomannut nuorempien miesten katselevan minua harrastuksessani, ja se kieltämättä tuntuu hyvin imartelevalta.
GoT Brienne