Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Joka toisella miehellä täällä vain pelkät tissit mielessä. Huoh. Ei tosin yllätä
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella miehellä täällä vain pelkät tissit mielessä. Huoh. Ei tosin yllätä
Aika paljon muustakin tuolla puhutaan
Miksi melkein kaikki ihanteet on alapeukutettu :D
Vierailija kirjoitti:
-some=koko elämä
-feministi, mut vaatii miehiltä mahdottomia
-tykkää matkustella ja flirttailla ulkomaalaisille
-botoxia ja meikkejä naama täyteen
-ei halua oikeita töitä mutta ei myöskään jäädä kotiin hoitamaan lapsiaTällanen ois unelma, hitsi kun ei löydy mistään :(
Haha, paras :D
Naisihanne. Eiiköhän se ole se kun kemiat sattuu osuun yksiiiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi aloittajan 'antaa imeä tissiä' oli jotenkin tosi söpö toive :D hassua, että tuollainen voi olla jollekin niin tärkeää
Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta ihan suloistahan tuo on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi aloittajan 'antaa imeä tissiä' oli jotenkin tosi söpö toive :D hassua, että tuollainen voi olla jollekin niin tärkeää
Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta ihan suloistahan tuo on
Pakko osittain allekirjoittaa tämä
Mies 26
Okei eli miehet on joko lapsellisia tai seksi hulluja. Ei oo väliä kumman ottaa, aina on mies joka tapauksessa tisseissä kiinni :D
Vierailija kirjoitti:
Okei eli miehet on joko lapsellisia tai seksi hulluja. Ei oo väliä kumman ottaa, aina on mies joka tapauksessa tisseissä kiinni :D
Kyllä. Yleensä molempia.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Seksihullu mies olisi hyvä. Itse kun tykkäisin vaikka kaikki vapaa-aikani harrastaa seksiä. Mutta olen sellainen, että tykkäisin miehenkin tekevän aloitteita ja ottavan ohjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihullu mies olisi hyvä. Itse kun tykkäisin vaikka kaikki vapaa-aikani harrastaa seksiä. Mutta olen sellainen, että tykkäisin miehenkin tekevän aloitteita ja ottavan ohjat.
Kuulostat minun ihannenaiseltani ;)
Luonnonkaunis, suloinen, pehmeä ja lempeä ääni, hieman arvoituksellinen mutta luotettava
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26