Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Aika kovia vaatimuksia monella, onko miehillä varaa vaatia noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Aika kovia vaatimuksia monella, onko miehillä varaa vaatia noin paljon?
Täähän oli ihanne, ei vaatimukset.
Jep, en itsekään pidä omaa ihannenaistani realistisena, jos puoletkin kohdista toteutuu niin sillä mennään jo pitkälle. Itseasiassa nykyinen kumppanini on aika kaukana aiemmista ihanteistani, välillä rakkaus yllättää oikein kunnolla
Eikö naiset sit muka yleensä anna imeä rintaa? Itse ainakin tykkään kun mies niin tekee
Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset sit muka yleensä anna imeä rintaa? Itse ainakin tykkään kun mies niin tekee
No meillä se ainakin johtaa sänky puuhiin, ei mies "lohtu"tissillä roiku esim. jos katsotaan normaalisti elokuvaa :D
Nää ihanteet on keskenään ihanan erilaisia :)
Semmoinen klassisen naisellinen, älykäs, luonnonkaunis, lapsirakas ja ehkä vähän ujo.
Söpönä säilynyt, nuorekkaasti pukeutuva nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on joku aikuisvauvafetissi?
Ei välttämättä. Mun mies on mua 30cm pidempi 2 metrinen jättiläinen ja rakastaa olla mun ”pomo”, mutta silloinkun me sängyssä halitaan ja pussaillaan niin se tykkää olla mun ”alapuolella” ja rakastaa sitä kun silitän sen päätä ja pussailen sen otsaa kuin huoltapitävä ”äiti”. 😁
Kokeilunhaluinen, hyvä sängyssä, huumorintajuinen, positiivinen. Punainen tukka on yleens myös hot, mutta ei tietysti kaikille sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on joku aikuisvauvafetissi?
Ei välttämättä. Mun mies on mua 30cm pidempi 2 metrinen jättiläinen ja rakastaa olla mun ”pomo”, mutta silloinkun me sängyssä halitaan ja pussaillaan niin se tykkää olla mun ”alapuolella” ja rakastaa sitä kun silitän sen päätä ja pussailen sen otsaa kuin huoltapitävä ”äiti”. 😁
Tuollaisesta tykkään itsekin. Vähän hassua kun moni tuntuu ajattelevan, että mies ei voi vain pitää hellyydestä vaan siihen täytyy liittyä joku fetissi tms.
Vähän muodokas, söpö, ymmärtäväinen ja ehkä vähän myös äidillinen, koska tuo ap:n kuvaus kuulosti myös aikas hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen bmi alle 23, D kuppi, pituus yli 170, ottaa suihin pyydettäessä, antaa seksiä aina kun tarvitsee, tottelevainen ja pukeutuu seksikkäästi jos tarve vaatii. Tykkää sido minut ota minut leikeistä.
Aika alapääpainoitteista sinun elämäsi...
Ulkoisista asioista kiharat hiukset, kaunis hymy ja suurehkot rinnat. Luonteenpiirteistä lämpö, luotettavuus ja huumorintaju
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö: Persoonallisen kauniit kasvot, pitkä luonnollisen värinen tukka (saa olla värjätty, mutta ei mielellään siniseksi yms.), normaalipainoinen mutta naisellinen vartalo, lyhyempi kuin minä, ei meikkaa överisti, pukeutuu tyylikkäästi ja omalla tyylillään eikä liian tyrkysti.
Luonne ja harrastukset: Älykäs, omaa mielipiteitä ja uskaltaa sanoa ne, hauskaa seuraa, musta huumori, tykkää retkeillä luonnossa ja pitää eläimistä, haluaa lapsia, taiteellinen, luotettava, hyvä kuuntelija.
Oho, osuin kuvaukseen täysin. En tosin tiedä älykkyydestä, mutta pyrin sivistämään itseäni säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on aikalailla samanlainen kuin aloittajan unelmanainen, ja voin sanoa että en muuttaisi vaimostani mitään.
Mies 28
Ai kun mullakin olisi tuollainen rakastava ja lempeä vaimo...
Luotettava, hauska, positiivinen, tykkää ulkoilusta ja retkeilystä, ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan ei ole ihan täynnä lävistyksiä tai tatskoja
Nätti 18-22v japanilainen
T. Mauri 52v
Aloittajan naisihanne on aika lähellä omaani. Äidilliset naiset <3