Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuiset 2020

23.05.2019 |

Onko laskettuaikasi helmikuussa 2020? Tule mukaan!

Kommentit (39)

1/39 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löytyy helmikuulle plussanneita? Mä tein tänään testin ja hitaasti, mutta varmasti siihen piirtyi punainen viiva. Täytyy vielä varmistella tulevina päivinä. :D Jos tää nyt jatkuis, niin LA ois 2-3.2.2020.

2/39 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään plussa testiin! 😊 Viikkoja 4+0

Helmikuun 1. päivä olisi laskujeni mukaan laskettu aika.

Tämä on kolmas raskauteni. En muista et aijemmin olisin ennen plussaa jo voinut näin pahoin. Useasti päivässä pahoinvointia. Syöminen onneksi helpottaa oloa.

Vatsa ollut turvoksissa pitkään. Tissit kipeät ja

tää pahoinvointi. Pari päivää ollut jo varma raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutama päivä sitten positiivisen raskaustestin, laskettu aika n. 8.2.2020 😊 Toinen lapsi tulossa, esikoinen syntyi 2015.

4/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattu lauantaina, ja laskettu aika olisi ilmeisesti 2.2. Ensimmäinen lapsi tulossa 😊

5/39 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Täällä haalea plussa saatu torstaina ja eilen hyvin selkeä sellainen. LA itse laskettuna 2-3.2. Toinen lapsi tulossa

Neljännestä kierrosta tärppäsi, ja mahan vellomista ehkäpä jo havaittavissa.

6/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Täällä plussattu muutama päivä sitten 🥰 menossa rv 4+5 ja la 5.2. Meillä jo 8v ja 6v lapset ja nyt siis odotellaan iltatähteä! Miten muilla, onko oireita kovasti? Mulla edelliset raskaudet olleet ”helppoja” ja olen voinut todella hyvin alusta loppuun. Nyt toiveissa tietty sama 😊 Mulla oireina jo paljon ennen plussaa alkaneet alavatsatuntemukset ja nyt viime päivinä lisääntynyt kuvotus ja rintojen kivistys. Hyvää odotusta kaikille tasapuolisesti!

7/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten olisi pitanyt alkaa perjantaina. Ei alkaneet vaikka oli semmoinen olo etta kohta se veri hulahtaa. Tein illalla toitten jalkeen testin johon tuli erittain haalea toinen viiva. Mieskin sen naki. Lauantaina ja sunnuntaina tein uudet testit ja samanlaiset haaleat viivat. Yritän odottaa pari paivaa josko tulisi voimakkaampi viiva. Oireita ei kovin selvia ole ollut. Ainoastaan urheillessa tuntui etta kunto oli laskenut. Hieman oli normaalia enemman etonut ja pyorryttanyt paivan paasto aikoina (intermittent fasting). En tietenkaan paastoa enaa raskaustestin jalkeen.

8/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oire on virkeys. Vaikea nukahtaa ja kutina kaulassa ja kasissa. Ihan outoja mulle koska yleensa nukun erittain helposti ja usein.

9/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on ollut tuollaista virkeyttä. Hankala nukahtaa vaikka olen todella hyvä nukahtaja.

Onko kellään tullut mitään vuotoa? Mulla vähän sellaista tosi vähäistä rusehtavaa... hieman jo alkoi ahdistamaan, kun tuli vähän eilisen päivän ajan, mutta tänään ei olekkaan sit tullu. Neuvola aika on heinäkuun alussa. Odottavan aika on pitkä.

Turvonnut olo on kyllä... ja tuntuu kaikki vaatteet kiristävän vatsan seudulta🙈 voihan se toki ilmaa kerätä jo nyt, mutta tuskin kauhena kasvanu on vielä🙃

10/39 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vuotoa itsella mutta alkuraskaudessa pieni vuoto kuulemma normaalia varsinkaan jos ei ole kipuja.

11/39 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piiitkän tauon jälkeen iltatähteä odottamassa ;)

Keskiviikkona testasin plussaa ja nyt rv 4+4, laskettu aika 7.2.

Tärppäsi ekasta ivf-hoidosta, tulevan vauvan isosisko jo 18 v ja isoveli 11 v.. Jännittää kovasti pysyykö matkassa loppuun saakka.

12/39 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan epätodellinen olo! Takana reilu kolme vuotta yritystä josta puolet lääkärillä rampaten. Tänään testasin aikaisen plussan (toisen IVF-kierroksen kolmas PAS). Viralliseen testipäivään on vielä viikko joten saattaa toki vaan olla kiinnittymisyritys mutta toiveet on korkealla! LA 14.2 ja ensimmäinen lapsi tulossa. 

Pieniä nippailuja välillä mutta muita oireita ei ole. 

Onnea kaikille plussaajille! <3 

13/39 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkinen, onko vuotosi jatkunut? Minulla tuli tänään sellaista rusehtavaa ja ärsyttää että tässäkö tämä nyt sitten olikin.

14/39 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilttitossu kirjoitti:

Maikkinen, onko vuotosi jatkunut? Minulla tuli tänään sellaista rusehtavaa ja ärsyttää että tässäkö tämä nyt sitten olikin.

Juu on jatkunut koko ajan, nyt vähän vaaleampaa. Juttelin parin ystävän kanssa niin se on siis hyvin yleistä että silloin kun periaatteessa pitäis olla menkat jotain tulee. Ja nyt pitäis itsellä olla. Laitoin myös neuvolaan viestiä niin sano että jos ei tuu runsaammin ei ole syytä huoleen(ei ne tietenkään mitään voi luvata:)

Mutta varasin myös ajan yksityiseen ultraan ens viikon lopuksi. Sillon on 6+6. Ihan vaan varuilta. Kiva nähdä sit että kaikki ok.

15/39 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään plussasin ja la pitäisi olla 15.2. Kyseessä on ensimmäinen lapsi ja koko homma tuntuu oudolta! :D varmaan pitäisi alkuviikosta soitella äitiysneuvolaan. Kova into olisi jo päästä varhaisultraan tarkistamaan onko kaikki kunnossa, niin koskas sinne voisi mennä?

16/39 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ensimmäinen lapsi tulossa (toivottavasti). Oikein mitään oireita ei ole, vaikka viikolla 6 mennään. Ei myöskään vuotoja. Oireettomuus pelottaa, mutta suvussa ollut muitakin "helppoja" raskauksia. Kummastuttaa vaan, kun ei ole edes väsymystä... Yhtenä päivänä juoksin vessassa, sitten sekin hellitti.

17/39 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin keskiviikkona, la pitäisi olla n. 10.2.

Ainoa oire mulla on superkipeät rinnat. Tissikipu alkoi jo ihan alussa eli ovulaation tienoilla. Ei voi vatsallaan nukkua lainkaan ja lenkkeily sattuu.

Mitään muita oireita mulla ei ole :O ei pahaa oloa, ei väsymystä, ei vatsakipuja. Ei niin mitään! Toivottavasti se ei ole paha merkki.

Ekaa neuvolaa nyt odotellaan innolla miehen kanssa :) lasta yritetty yli vuosi, eli ollaan enemmän kuin iloisia tästä.

Milloin aiotte kertoa läheisille? Me aiotaan varmaan kertoa juhannuksena, koska silloin vastassa on "pakkotilanne" :D meidän perhe kun aina nauttii viiniä läpi juhannuksen, niin mähän jään tästä heti kiinni kun olen ainoa joka ei juo mitään.

18/39 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussa tuli testiin torstaina, laskettu aika arviolta 25.2. Mitään ihneempiä oireita ei ole ollut, väsymystä ja vatsan pientä kipuilua lukuunottamatta.

Ensimmäistä neuvolakäyntiä odotellaan jännityksellä! Ollaan myös päätetty, että kellekään ei kerrota, ennen kuin ollaan päästy viikon 12 yli. Ellei sitten ole ihan pakko :D

19/39 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattu perjantaina. Yli kaksi vuotta yritystä takana, lapsettomuustutkimuksiin lähdetty alkuvuodesta. Joten erittäin iloinen uutinen tämä plussa! Oireita oli aika paljon, mutta en uskaltanut tehdä testiä kun aiemmin ollut pelkkiä negatiivisia..omien laskujen mukaan olisi jo rv7 menossa ja laskettuaika olisi 5.2.😊 eilen tuli ihan pieni verinen läntti, joten alkoi mielikuvitus laukkaamaan. Varhaisultraan aika varattu ja huomenna soittelen neuvolaan :)

20/39 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin plussata tänä aamuna. Mitä olette mieltä? Itse en uskalla vielä hurrata, sillä takana on jonkin verran yritystä ja yksi alkuraskauden keskenmeno. Plussa olisi kyllä enemmän kuin toivottu meille 😊