Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luitteko Hesarista jutun espoolaisesta seksin myyjästä?

Vierailija
23.05.2019 |

Aika rohkeaa olla esillä omalla nimellä ja kasvoillaan!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lapsilla kivaa jatkossa somessa ja koulussa.

Vierailija
2/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ihan mielenkiintoinen juttu, mut joku ristiriita siin naisessa mun mielestä on. Ehkä se kun mainitsi jotenkin ”halusin nähdä, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan seksistä kanssani”, et tavallaan tuli siitä semmonen narsistinen olo vaikka sit moni muu esimerkki antoikin vaikutelman, että on ihan ns. hyvällä asialla siinä...

Vierailija
4/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut.

Vierailija
5/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikea päästä hyviin naimisiin tuon artikkelin jälkeen.

Vierailija
6/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin seksi kaukana koko jutusta...

Uskaltaako täällä kukaan tunnustaa ostaneensa seksiä häneltä? Kokemuksia?

Olen utelias myönnän :D

Vierailija
7/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan liiketoiminta alkanut hyytyä?

Vierailija
8/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan liiketoiminta alkanut hyytyä?

Kuivua joo.

Vierailija
9/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Aarnipuu on ollut julkisuudessa jo vuosikaudet sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Ei siis mikään uusi juttu.

Vierailija
10/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ala kiertää maakuntia asuntovaunulla. Markkinoita, maatalousnäyttelyitä, asuntomessuja, puuhamaata ja muita tapahtumia on koko kesän eri puolilla maata. Jos asiakkaat ovat kaikonneet siellä Espoossa kannattaa lähteä asiakkaiden luo.

Vierailija
11/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia Aarnipuu on ollut julkisuudessa jo vuosikaudet sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Ei siis mikään uusi juttu.

Joo mutta en muista sen ennen reteesti tunnustaneen huoraavan.

Vierailija
12/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole se Aistien talo tms.?

Vierailija
13/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeastaan ensimmäinen tämän tyyppinen juttu josta on tullut olo että ymmärrän ja hyväksyn. Tuo on toimintana jo aika lähellä ns. sexual surrogaten työtä. Lääketieteellistä apua enemmänkin. Voisin itse asiassa jopa hyväksyä että oma mieheni kävisi tuolla asenteella ja taustalla työtään tekevän naisen luona.

Vierailija
14/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeastaan ensimmäinen tämän tyyppinen juttu josta on tullut olo että ymmärrän ja hyväksyn. Tuo on toimintana jo aika lähellä ns. sexual surrogaten työtä. Lääketieteellistä apua enemmänkin. Voisin itse asiassa jopa hyväksyä että oma mieheni kävisi tuolla asenteella ja taustalla työtään tekevän naisen luona.

Eli jos huoraamisen ympärille kehitetään paljon selityksiä ja kirjoja niin se onkin OK?

Miksei kukaan tuota aikaisemmin keksinyt. Ihan turhaan naiset haukkuneet huorissa käyneitä miehiä tuhansia vuosia.

Vierailija
15/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen on ollut vuosi julkisuudessa asian tiimoilta. Kukaan muu ei sitten "seksityötä" hehkutakaan.

Vierailija
16/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset totesi huoraamisesta että "cool" ja äitikin kyynelehti onnesta että "olet varmaan hyvä siinäkin" ?

Mä niiiiiiiiiiiiiiiin uskon nämä.

Vierailija
17/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista näkee, että keskustelua prostituutiosta tarvitaan kyllä yhä. Mielenkiintoinen myös tuo automaattinen olettamus, että kaikkia miehiä kiinnostaa seksi ainoastaan pari-kolmikymppisten kanssa. Jos todella näin on, niin sehän vie pohjan toiselta tällä palstalla viljellyltä uskomukselta, eli siitä, että vain pitkä parisuhde on avain onneen. Minä uskon, että aika monelle seksissä ovat tärkeitä ihan muut jutut, kuin kumppanin ikä, tai tietynlainen ulkonäkö. Ne voivat olla jokin tekijä, erityisesti suhteen alkaessa, mutta eivät enää pitemmällä tähtäimellä. 

Mitä mieltä olette artikkelissa käsitellyistä syistä seksielämän hiipumiselle? Toimivatko teillä?

Vierailija
18/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos huoraamisen ympärille kehitetään paljon selityksiä ja kirjoja niin se onkin OK?

Miksei kukaan tuota aikaisemmin keksinyt. Ihan turhaan naiset haukkuneet huorissa käyneitä miehiä tuhansia vuosia.

Kun olen ajatellut että mieheni käyttäisi prostituoidun palveluksia niin suurin ongelma on ollut se eettinen puoli, eli miten voi olla täysin varma että henkilö ei ole jopa ihmiskaupan uhri, tai ainakin tee työtään vain täysin pakosta? Asiasta tulee huono olo, enkä haluaisi että mieheni tukisi sellaista toimintaa.

Tuo nainen kuitenkin vaikuttaa ammattilaiselta, vapaaehtoisesti toimivalta, eikä uhrilta. Se on tosi tärkeää.

Vierailija
19/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista näkee, että keskustelua prostituutiosta tarvitaan kyllä yhä. Mielenkiintoinen myös tuo automaattinen olettamus, että kaikkia miehiä kiinnostaa seksi ainoastaan pari-kolmikymppisten kanssa. Jos todella näin on, niin sehän vie pohjan toiselta tällä palstalla viljellyltä uskomukselta, eli siitä, että vain pitkä parisuhde on avain onneen. Minä uskon, että aika monelle seksissä ovat tärkeitä ihan muut jutut, kuin kumppanin ikä, tai tietynlainen ulkonäkö. Ne voivat olla jokin tekijä, erityisesti suhteen alkaessa, mutta eivät enää pitemmällä tähtäimellä. 

Mitä mieltä olette artikkelissa käsitellyistä syistä seksielämän hiipumiselle? Toimivatko teillä?

Jos aion vuokrata auton ja rivissä on 2v vanha auto ja vieressä kulahtaneempi 4v vanha auto, molempien vuokra on sama, niin kumman auton valitsen.

Vierailija
20/57 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut.