Antakaa neuvoja nettideittailuun noviisille :)
Mulle kävi niin huonosti, että tapahtui heti aluksi tämä perinteinen... viestittely sujui järjettömän hyvin, keskustelu sujui puhelimessa kuin itsestään, kuvat miellytti puolin ja toisin ym.ym. MUTTA kasvotusten ei sitten persoonat kohdanneet & pettymyshän siitä seurasi. Voi olla, että toinen osapuoli vähän teeskentelikin, en tiedä, mutta voi olla....
Nyt hetken hengähdyksen jälkeen olen taas aktivoitunut ja oon jo nyt ihan tympääntynyt, kun en tiedä yhtään mihin voi luottaa. Ja niin paljon lukee näitä, että miehet vaan katoilee kuukausienkin päästä ym. ja deittailee yhtäaikaa naisarmeijaa. Ok, toki ymmärrän, että keskustelut vaan hiipuu puolin ja toisin ilman mitään erityistä syytä ja on järkevääkin pitää yhteyttä useampiin ihmisiin kerralla, mutta silti joku mättää mun päässä.
Nyt yhden kiinnostavan tyypin kanssa olen jutellut puhelimessa ja tapaaminen suunnitteilla, mutta samalla olen aivan kauhuissani, että miten ikinä voin luottaa, että mikään pitää paikkaansa?!? Miten ihmeessä voin olla rento ja antaa itsestäni yhtään mitään, kun en voi luottaa? Eikä kyseessä ole mikään alfauros vaan ihan tavis tallaaja kuten minäkin, mutta silti tekisi mieli lopettaa koko yhteydenpito ihan oman epävarmuuden takia. Siis onko mussa jotain vikaa, kun tää deittailujuttu ei vaan suju eikä tunnu hyvältä? Muuten olen aika avoin ja tunteellinen sun muuta, mutta tätä mä en vaan jostain syystä osaa. Toki normaalissakin elämässä ihmiset pelailee ja suhteiden muodostaminen ei mitään helppoa ole, mutta jotenkin tässä nettideittailussa mun pää menee ihan pyörälle :)
Neuvoja siis te konkarit, yritän nyt olla luovuttamatta, vaikka niin tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin ja ikisinkkuutua.
Miten baarissa voit luottaa tapaamaasi mieheen yhtään enempää? Hyviksi havaittuja neuvoja:
Treffit on vain treffit. Älä lataa niihin liikaa odotuksia. Tapaatte vain, ja myöhemmin ehkä muuta
Sovi treffit kohtuu nopeasti. Et etsi kirjekaveria
Vaadi suoraa viestintää. Kaikki emmätiettelijät ja ehkäilijät ja muut luuserit joutaakin pellolle.
Selvitä, mitä vastapuoli hakee. Kaikki jauhaa tinderissä peetä tositarkoituksesta yms, mutta suoraan kun kysyy saa varmimmin vastauksen.
M42, tinderistä rakkaan löytänyt