Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maaseudulla asuvat pitävät itsestäänselvänä että kaupunkilaisten kuuluu tulla heille kylään eikä toisinpäin?

Vierailija
23.05.2019 |

Alkaa ärsyttämään kun maaseudulla asuvat sukulaiset loukkaantuu heti jos ei 3 kuukauteen ole ollut heillä kylässä vaikka itse eivät ole tulleet kaupunkiin luokseni 3 vuoteen. Sitten pitää vielä nöyrästi pyydellä anteeksi ja tuntea huonoa omaatuntoa siitä. Ymmärtäisin jos heillä olisi kotieläimiä joita ei voi jättää yksin, mutta kun ei ole eivätkä käy töissäkään eikä ole mitään liikunnallista rajoitetta mikä hankaloittaisi liikkumista eikä ole lapsiakaan enää nurkissa kun asuvat omillaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, kaveri kaupungissa. Käyn kerran viikossa kaveriani moikkaamassa, samalla reissulla hoidan asioita, käyn kaupassa yms. Kaverini joka asuu kaupungissa on vuoden aikana käynyt 2 kertaa täällä maalla. Ja hänellä on auto joten ei ole siitäkään kiinni.

Vierailija
2/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä maalaisena halua tänne kylään ihmisiä vaan haluan olla rauhassa ja en todellakaan halua tulla kaupunkiin pölyyn, kuumuuteen, meluun ja ihmispaljouteen. Siksi muutin tänne että saan olla rauhassa, myös sukulaisilta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ikäni maalla ja pari kertaa vuodessa käyn kaupungissa ja se on aina yhtä ahdistavaa.

Vierailija
4/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä maalaisena halua tänne kylään ihmisiä vaan haluan olla rauhassa ja en todellakaan halua tulla kaupunkiin pölyyn, kuumuuteen, meluun ja ihmispaljouteen. Siksi muutin tänne että saan olla rauhassa, myös sukulaisilta :)

Miten kaupungissa on kuumempaa kuin maalla ?

Vierailija
5/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, mietipä sitä jos et muuten käsitä =))) jessus näitä 

Vierailija
6/6 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta anteeksipyytely ja huonon omantunnon kokeminen. Nämä ovat ihan omassa hallinnassasi. Jos tiedät ettet tee mitään väärää ei sinua voi syyllistää. Syyttää voi, muttei syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän