Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet pariskunnista, joilla on yhteinen fb-tili?

Vierailija
23.05.2019 |

Mies ehdotti tuollaista, mutta minulle se olisi hankalaa. Mm. pääasiassa siksi, että juttelen siellä ystävieni kanssa hyvin henkilökohtaisistakin asioista ja tiedän että eivät minulle enää avautuisi samalla tavalla. Miehellä itsellään ei ole kavereinaan kun kymmenisen lähintä sukulaistaan, joille ei kylläkään juttele juuri koskaan. Saattaa toivottaa hyvät syntymäpäivät tai joulut ja siinä se.

Onko kenelläkään tälläistä järjestelyä? Plussat ja miinukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80-vuotiaita tai toinen on sairaalloisen mustasukkainen kyttääjä.

Vierailija
2/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani pariskunnilla näkyy usein olevan. Just hämmästelin asiaa miehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakijalla oli sama sähköposti miehensä kanssa, sellainen miinamatti@jotain. Ei tehnyt erityisen ammattimaista vaikutelmaa.

Vierailija
4/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asiahan se on. Mutta pakko myöntää, että itselle tulee kieltämättä ensimmäisenä mieleen ajatus, että onko oikeasti välttämätöntä olla kumppanissa niin kiinni, että ei edes omia fb-tilejä voi tehdä. Vaikka eihän yhteinen fb-tili tietenkään automaattisesti tarkoita, ettei mitään voi tehdä tai missään voi olla ilman kumppania, mutta tiedostan silti itsestäni, että tuo on se ensiajatus. Olen yleisestikin hyvin taipuvainen ihmettelemään sitä, miten jotkut tuntuvat olevan hyvin kiinni kumppaneissaan.

Vierailija
5/5 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellaisen fb-tilin tehtävä olisi? Mihin sillä pyrittäisiin? Mitä tarkoitusta varten se olisi olemassa?

Oma fb-tilini kertoo verkostolleni asioista, jotka liittyvät minun ammattiini, työhöni ja harrastuksiini. Jaan uutisia ja herätän keskustelua aiheista, jotka kiinnostavat minua. Seuraan tapahtumia ja olen mukana ryhmissä, jotka kiinnostavat minua. Ei puolisollani ole täsmälleen samat kiinnostuksen kohteet. Häntä kiinnostaa jääkiekon MM ja jalkapallon MM ja moottoripyörät siinä missä minä olen mukana puutarha- ja muissa harrastusryhmissä.

Eli en kerta kaikkiaan näkisi mitään järkeä yhteisessä tilissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi