Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset kehtaavat jalostaa ja ostaa kehitysvammaisia ranskanbulldoggeja, englanninbulldoggeja jne.?

Vierailija
23.05.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006115192.html

Itse olen älynnyt jo kuonotonta koiraa vilkaisemalla, että hetkinen, koiralla pitäisi olla kuono, tuo ei voi olla normaalia. Vaan edelleen löytyy näitä sokeita, tyhmiä, välinpitämättömiä ihmisiä, joiden mielestä on ihan ok, että koiran on vähän vaikea hengittää - ei tarvitse liikuttaa niin paljoa.

Joten sinä, jolla tuollainen koira on, miksi? Miksi olet itsekäs? Miten kehtaat edes kulkea tuolla, kun sinä kuitenkin olet tukenut näitä koirien hengitysongelmia?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lailla kieltää, miksei jo kielletä?

Vierailija
122/147 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis lailla kieltää, miksei jo kielletä?

En tajua. Selvää eläinrääkkäystä. 

Vierailija
124/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö edes yllättyä ettei kyseisten omistajat ole milläänkään uutisesta. Hyssytellään Maton alle jotta voi teettää taas lisää pentuja.

Vierailija
125/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kaikki eläimet ovat söpöjä omalla tavallaan, nämä lyttykuonotkin. Mutta en silti ikinä hankkisi rotukoiraa, jonka rotulinjan tiedetään olevan melkoisen sairas. Kaikkein eniten ihmettelen näitä vanhanenglanninbulldoggien, mopsien ja cavalierien hankkijoita. Mutta sehän on aina näillä itsekkäillä pas*oilla sama: MINÄ MINÄ MINÄ ja minun tarpeet! Syövät varmaan paljon lihaakin, sikiävät kuin kanit ja saastuttavat matkoillaan minkä kerkeävät. Eläinpuoluetta äänestin ja samaa äänestän eurovaaleissakin. Harmillista, että puolueen kannatus on niin vähäistä!

Oletpa oksettava MINÄ MINÄ MINÄ itsensä ylentäjä. Ai että oikein syövät paljon lihaakin? Anna mun nauraa. LIHA ON IHMISEN RUOKAA, KUTEN MYÖS MONIEN MUIDEN ELÄINTEN. Vai kuinka ihmeessä voit kannattaa jotain eläinpuoluetta=eläimiä, jotka tappavat ja syövät toisiaan? Äläkä jaksa jeesustella siitä, että eläin on eläin ja ihminen pystyy tekemään moraalisia valintoja, hohhoijaa. Sanon ihan sinun kiusaksesi, että syön joka päivä lihaa ja eläinkunnan tuotteita aina jossain muodossa enkä aio muuttaa ruokavaliotani yhtään mihinkään suuntaan vaikka aseella uhattaisiin. Minulle riittää, että onnistuin voittamaan syömishäiriön ja vaikean fyysisen sairauden, ja voin nyt paljon paremmin eläinperäisellä ja täysipainoisella ruokavaliolla. Tänään on mennyt jo kaksi kananmunaa, katkarapuja, kanaa, maitorahkaa, voita, juustoa ja jauhelihaa, toivottavasti sinä tekopyhä ituhippi hajoat tuohon ja saat sydänkohtauksen. :) Ärsyttää kaltaisesi meuhkaajat, jotka vaativat muita toimimaan omilla pelisäännöillään. Katsos, se mikä sopii teille vegaanihulluille ei välttämättä sovi jollekin toiselle. Koiria tai kakaroita en ole hankkimassa ja viimeksi tein lentomatkan yli 10 v. sitten. 

Nyt meni tunteisiin :) En ole vegaani, joten se siitä asiantuntemuksestasi. Kuulostaa siltä että sulla itselläsi on huono omatunto moraalittoman ruokavaliosi suhteen ja nyt selittelet sitä täällä. Kyllä se sydänkohtaus meistä kahdesta varmemmin  sulle tulee, ei hätää. Menestystä siihen! :)

Vierailija
126/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin eläimet saavat edes perusoikeudet? Se on nimittäin rahasta kiinni. Niin kauan kuin ihminen hyötyy eläimistä rahallisesti, niin niin kauan eläimillä ei ole oikeuksia, eikä kukaan niitä aja. Ainoastaan kysynnän hyytyminen johtaisi sairaiden rotujen häviämiseen. Mutta suurin osa ihmisistä ei ole kovin empatiakykyisiä, joten synkältä näyttää.

Vierailija
127/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole jalostettua ranskista vaan myös hieman kuonollisempia ja pitkäjalkaisempiakin on. Mä en pääsis mun ranskiksen kanssa näyttelyyn, mutta terve koira on!

Vierailija
128/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanbulldoggiyhdistys kieltää koko homman: https://www.facebook.com/SuomenRanskanbulldogit/posts/2201569519896284

Ja ranskanbulldogeillahan on muutakin ongelmaa kuin kuono, nimittäin selät paukkuu, että onneksi olkoon pitkästä kuonosta, harmi että koira on sitten muulla tavalla vammainen.

Vierailija
129/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää sanattomaksi, hyi helvetti mitä touhua ja eläinrääkkäystä.

Vierailija
130/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole jalostettua ranskista vaan myös hieman kuonollisempia ja pitkäjalkaisempiakin on. Mä en pääsis mun ranskiksen kanssa näyttelyyn, mutta terve koira on!

No tietenkin sinulla on, niinhän ne kaikki sanoo että just heidän koiransa on muka terve. Pelkkä kuonon piteneminen ei muuten näitä rotuja enää auta, siksi tämä uutinen kehitysvammaisuudesta on niin mullistama, kehitysvamma ei katoa sillä minnekkään että kuono on 0,01% pidempi kuin joillain toisella. Edelleen siellä on pitkäkuonoisen eläimen hengityselimet tungettuna lättänokkaan, hampaat ei mahdu suuhun, puhumattakaan muusta kehosta mm. nivelongelmista.

"Pitkäkuonoinen" kehitysvammainen koira voi saada jälleen lyhytkuonoisia jälkeläisiä ja kidutus vaan jatkuu.

Vierailija
131/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi ap:lle, jalostaminen on rodun parantamista.

Salli mun nauraa. Ei todellakaan ole. Lopettakaa heti. Mäyräkoiratkaan saa enää kävellä alas rappusia kun niiden selkä on jalostettu liian pitkäksi, ei kestä kropan lihakset pitämään rankaa kasassa.

Bernhardilaiset ei voi enää tehdä töitä, kun ne on jalostettu löysänahkaisiksi lyttynaamoiksi.

Bullterrierin kuono on hirvittävä luutuubi eikä aivot sovi sinne. Luonnevikaisia hännänjahtaajia.

Saksanpaimenkoira on liian iso, notkoselkäinen eikä osaa kävellä suoraan. 

Jos eläinrodulla on synnynnäisiä rakennevikoja, se ei silloin ole parannettu rotu millään tasolla.

Hävetkää.

Vierailija
132/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi ap:lle, jalostaminen on rodun parantamista.

ai? Miksi sitten kutsuisit noiden pikkukoirien engineeringiä?

Tiedoksi: olet besserwisser-runkkari

Vierailija
133/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kaikki eläimet ovat söpöjä omalla tavallaan, nämä lyttykuonotkin. Mutta en silti ikinä hankkisi rotukoiraa, jonka rotulinjan tiedetään olevan melkoisen sairas. Kaikkein eniten ihmettelen näitä vanhanenglanninbulldoggien, mopsien ja cavalierien hankkijoita. Mutta sehän on aina näillä itsekkäillä pas*oilla sama: MINÄ MINÄ MINÄ ja minun tarpeet! Syövät varmaan paljon lihaakin, sikiävät kuin kanit ja saastuttavat matkoillaan minkä kerkeävät. Eläinpuoluetta äänestin ja samaa äänestän eurovaaleissakin. Harmillista, että puolueen kannatus on niin vähäistä!

Oletpa oksettava MINÄ MINÄ MINÄ itsensä ylentäjä. Ai että oikein syövät paljon lihaakin? Anna mun nauraa. LIHA ON IHMISEN RUOKAA, KUTEN MYÖS MONIEN MUIDEN ELÄINTEN. Vai kuinka ihmeessä voit kannattaa jotain eläinpuoluetta=eläimiä, jotka tappavat ja syövät toisiaan? Äläkä jaksa jeesustella siitä, että eläin on eläin ja ihminen pystyy tekemään moraalisia valintoja, hohhoijaa. Sanon ihan sinun kiusaksesi, että syön joka päivä lihaa ja eläinkunnan tuotteita aina jossain muodossa enkä aio muuttaa ruokavaliotani yhtään mihinkään suuntaan vaikka aseella uhattaisiin. Minulle riittää, että onnistuin voittamaan syömishäiriön ja vaikean fyysisen sairauden, ja voin nyt paljon paremmin eläinperäisellä ja täysipainoisella ruokavaliolla. Tänään on mennyt jo kaksi kananmunaa, katkarapuja, kanaa, maitorahkaa, voita, juustoa ja jauhelihaa, toivottavasti sinä tekopyhä ituhippi hajoat tuohon ja saat sydänkohtauksen. :) Ärsyttää kaltaisesi meuhkaajat, jotka vaativat muita toimimaan omilla pelisäännöillään. Katsos, se mikä sopii teille vegaanihulluille ei välttämättä sovi jollekin toiselle. Koiria tai kakaroita en ole hankkimassa ja viimeksi tein lentomatkan yli 10 v. sitten. 

Nyt meni tunteisiin :) En ole vegaani, joten se siitä asiantuntemuksestasi. Kuulostaa siltä että sulla itselläsi on huono omatunto moraalittoman ruokavaliosi suhteen ja nyt selittelet sitä täällä. Kyllä se sydänkohtaus meistä kahdesta varmemmin  sulle tulee, ei hätää. Menestystä siihen! :)

Eipä mennyt, nautin vain sekopäisten fanaattikojen trollaamisesta. Asiantuntemukseni ei btw riipu siitä oletko sinä vegaani vai et; itse sen sijaan olen kyllä ollut useammankin vuoden elämästäni tuota enkä todellakaan voi suositella kyseistä ruokavaliota kenellekään. :) Huonoa omatuntoa en sen sijaan todellakaan pode normaalista ja luonnollisesta ravitsemuksesta, joten aika pahasti metsään meni! Huomaatko myös, että on aika moraalitonta tulla kaasuvalottamaan entistä anorektikkoa "moraalittomasta ruokavaliosta" ja pelotella eläinrasvojen syömisestä seuraavalla sydänkohtauksella, joka on muuten kärjistettyä propagandaa? Ai niin, mutta kun eihän sillä moraalin noudattamisella ollut mitään väliä kun on kyse ihmisistä ja ihmisten terveydestä. Ja enpä usko että olen ihan heti kuolemassa, jos ruokavalioni on suorastaan mallikkaan tasapainoisesti koostettu ja saan siitä kaikki tarvitsemani vitamiinit ja hivenaineet. Mutta hyvä yritys. ;) 

Vierailija
134/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskanbulldoggiyhdistys kieltää koko homman: https://www.facebook.com/SuomenRanskanbulldogit/posts/2201569519896284

Ja ranskanbulldogeillahan on muutakin ongelmaa kuin kuono, nimittäin selät paukkuu, että onneksi olkoon pitkästä kuonosta, harmi että koira on sitten muulla tavalla vammainen.

Ei hitto tuon ranskisyhdistyksen toimintaa 🙄

Vierailija
135/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittäkää tätä tietoa joka tuutissa!

Vierailija
136/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://1.bp.blogspot.com/-SOw5IhXVG-M/WYcExe_ipNI/AAAAAAAAE7A/bxqCRmv9…

Kuvassa pitkäkuonoinen ranskanbulldoggi. Kuvaa kun katsoo, miettii miksi pirussa niille pitää jalostaa sitä sairasta tylppää kuonoa. :I

Jeesus kristus, ei tolla vasemmanpuoleisella ole mitään "tylppää kuonoa", vaan se on kuonoton!! Miten kukaan haluaisi hankkia itselleen moisen koiran irvikuvan?? Toi kuva melkein itkettää, varsinkin kun tietää että kallon kasvuhäiriö vaikuttaa ainoastaan luiden kasvuun. Pehmytkudosta kasvaa kyllä yhtä paljon kuin normaalikuonoisella koiralla, joten yritäpä sitten hengittää kun ilmatiet läpimitaltaan parin millin kokoluokkaa. Noiden omistajat pitäisi pistää hengittämään pillin läpi koko päiväksi, niin saisivat edes vähän tuntumaa siitä, millaista on kuonottoman koiran elämä.

Vierailija
137/147 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihmisvauvavastine mopseille, bulldogeille yms (siis saman virheellisen geenin aiheuttama kehityshäiriö ihmisellä, joka aiheutta brakykefaalisuuden lyttynaamakoirille):

https://www.google.com/search?q=robinow+syndrome&source=lnms&tbm=isch&s…:

Mitä sanotte, kuka haluaa tällaisen söpön vauvan? Aletaanko jo jalostamaan?

Vierailija
138/147 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihmisvauvavastine mopseille, bulldogeille yms (siis saman virheellisen geenin aiheuttama kehityshäiriö ihmisellä, joka aiheutta brakykefaalisuuden lyttynaamakoirille):

https://www.google.com/search?q=robinow+syndrome&source=lnms&tbm=isch&s…:

Mitä sanotte, kuka haluaa tällaisen söpön vauvan? Aletaanko jo jalostamaan?

Varmasti löytyy ihmisiä, jotka kokee olevansa niin suvaitsevaisia, että oikein haluavat vammaisen lapsen.

Vierailija
139/147 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki kehitysvammaisten koirien omistajat oikein on? Miltä tuntuu kohdata todellisuus ja olla vastuussa omista valinnoistaan?

Vierailija
140/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei näe koskaan kuin korttelin ympäri lenkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan