Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi harva myöntää oppineensa exiltään mitään?

Vierailija
22.05.2019 |

Minun tyttöystävillä on usein ollut hyviä ideoita, mutta ne ovat niin pitkiä projekteja , että heillä ei ole kärsivällisyyttä odottaa. Nämä asiat opin:
-lenkkeilen aamusti niin on energiaa töihin.
-lenkkeilyn jälkeen opiskelen espanjaa vähän.
- hain opiskelemaan ja pääsin ammattikorkeakouluun.
- en juo joka päivä.

mitä itse olette oppineet eksiltä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisia ei pidä kuunnella eikä kunnioittaa

Vierailija
22/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin monipuolisesti eräkäynnin taitoja. Ja sen millaista on sairaalloinen mustasukkaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen exä oli mua kohtaan henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen. Ei mulla silti ole jäänyt mielestäni katkeruutta. Opin paljonkin käytännön juttuja, esim ilmaamaan patterit ja miten mitäkin kodin konetta hoidetaan/säilytetään. Opin tosin senkin, että kannattaa luottaa vaistoihinsa ihmisten suhteen, eikä olla sinisilmäinen ja antaa loputtomiin anteeksi.

Nykyinen on kyllä kasvattanut mua ihmisenä eniten ja aina tulen olemaan kiitollinen ja muistamaan vaan hyvällä, vaikka joskus erottaisiin.

Vierailija
24/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloitusviesti on ihan pikkusen sekava, sen takia tulee "vääriä" vastauksia. Vastaan nyt silti vaikka ärsyttää. :D

Opin kaikenlaista anime-kulttuurista, vaikka en kuluta sitä itse.

Opin ympäristöasioita: miten kulutetaan ekologisesti. Itse olen kierrättänyt aina, mutta uutta oli ruohonjuuressa täytettävät shampoopullot ja muutkin luontoa kunnioittavat menetelmät.

Vierailija
25/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä jotain oppii. Joskus hyödyllistä ja toisinaan hyödytöntä.

Vierailija
26/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin, että toisen painostuksesta ei pidä tehdä asioita jotka eivät tunnu itsestä hyvältä.

Nimimerkki ikuisesti tatuointiaan häpeävä ja ei tällä hetkellä varaa peitetatuointiin. Eksä painosti ja manipuloi tatuoimaan nimensä alaselkääni... Kun kysyin että tatuoiko hän sitten minun nimeni niin ei, kun ei se kuulemma toimi miehillä.

Vierailija
27/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin aikoinaan silloiselta exältä, että ei pidä tehdä liian vankkoja oletuksia toisen toiminnan syistä. Ajattelin hänen käytöksensä perusteella, että hän on vain itsekeskeinen, eikä välitä tai arvosta minua ollenkaan. Pian eron jälkeen sitten paljastui eräs aika merkittävä asia, joka sai minut katsomaan hänen toimintaansa hyvin erilaisesta valosta.

Vierailija
28/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin etten sairauteni vuoksi ole kelvollinen isäksi.

Vierailija
29/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin , ettei kaikki naiset kykene pyyteettömään rakkauteen. Sairaus vei hyväpalkkaisen työn ja sillä näytti olevan iso merkitys hänen "rakkaudelleen"

Vierailija
30/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin että kannattaa välillä maksaa siitä parhaasta.

Välimallit ja halvimmat vaihtoehdot vaan pidemmän päälle vituttavat, ja sitähän se mun elämä onkin ollut 30 ekaa vuotta.

Opin myös että jos joku kiinnostuu minusta vaikka en ole parhaimmillani, hänellä saattaa olla epäterve halu päästä niskan päälle ihmissuhteessa.

Vierailija
31/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen oppinut aiemmilta poikaystäviltä:

- tykkäämään monesta bändistä, kirjasta, elokuvasta ja tv-sarjasta

- tykkäämään parsakaalista ja linsseistä

- rutiinien hyödyt

- ensin työ, sitten huvi

- jos käyttää jotain toisen asiaa (esim. vuokraa asunnon tai lainaa jotain), se pitää palauttaa vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin sen sai, mieluummin vielä vähän siistimpänä tai jotain ekstraa takaisin

- soittamaan vähän kitaraa

- pitämään puoleni, lopettaa nöyristely ja turha selittely

Vierailija
32/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi työ on kuitenkin ollut siinä, että on päässyt niistä exää varten opetelluista tavoista irti!

Vierailija
33/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin exältäni ruoanlaiton kunnolla. Opin tunnistamaan sienet ja mitä suomalaisesta luonnosta voi syödä. Opin raha-asioista paljon ja miten pitää omia puolia eikä aina myötäillä ja mennä toisen halujen mukana. Uskon, että ilman häntä en olisi taloudellisesti näin onnellisessa tilanteessa ja osaan tehdä hyvää ruokaa ja olen varmasti päättäväisempi ja vahvempi. Minä soitan edelleen hänelle jos tarviin jotain neuvoa, koska hän on älykäs ja sivistynyt ihminen ja ymmärtää niin paljon kaikesta. Meidän eroon ei liity draamaa. Erottiin omien unelmien takia. Hän on nykyään ravintoloitsija/keittiömestari ja lähti silloin aluksi Italiaan opiskelemaan ja sitä kautta Ranskaan ja pyysi minua mukaan, mutta en uskaltanut ottaa sitä askelta silloin. Itsellä oli alkamassa juuri omat lakiopinnot. Nyt kun hän on taas suomessa, niin ollaan nähty useammin ja juteltu kaikesta taas. Kiva nähdä myös, että hänen unelmansa on toteunut ja on menestynyt tossa sen jutussa. Ensi launtaina menen hänen luokseen syömään ja viettämään iltaa.

Vierailija
34/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut heiltä mitä kaikkea EN halua elämääni.

Varmaan jotain muutakin mutta nuo ovat ehdottomasti tärkeimpiä!

Vierailija
35/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin exältäni sen, ettei naisten puheisiin voi luottaa.

Vierailija
36/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sosiaalisuutta ja tietynlaista tunneherkkyyttä ja toisen huomioon ottamista myös kriisitilanteissa :) sanoisin kyllä oppineeni tosi paljonkin ja olen iloinen että seurustelin hänen kanssaan monta vuotta, vaikka lopulta sitten erottiinkin.

Vierailija
37/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseltä tyttöystävältä opin, miten naisten kanssa ollaan rennosti ja luontevasti.

Toiselta opin sen, että suhteeseen ei kannata lähteä toisen vetämänä jos ei ihan oikeasti ole rakastunut. Hänen kanssaan sain myös lapseni, joka on taas opettanut ihan oman maailmansa, kiitos siitä aarteesta.

Kolmannelta opin, että pelkkä rakkaus ei riitä, jos ollaan liian erilaisia. Opin myös näkemään itsessäni sellaisia puolia joiden kanssa pitää tehdä töitä, jotta olisin helpompi kumppani.

Neljänneltä olen oppinut vähän sitä, miten olla parempi ihminen ja miltä tuntuu, kun toinen hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet, vikoineen päivineen. Tämä opetus toivottavasti jatkuu loppuelämäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi