Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi harva myöntää oppineensa exiltään mitään?

Vierailija
22.05.2019 |

Minun tyttöystävillä on usein ollut hyviä ideoita, mutta ne ovat niin pitkiä projekteja , että heillä ei ole kärsivällisyyttä odottaa. Nämä asiat opin:
-lenkkeilen aamusti niin on energiaa töihin.
-lenkkeilyn jälkeen opiskelen espanjaa vähän.
- hain opiskelemaan ja pääsin ammattikorkeakouluun.
- en juo joka päivä.

mitä itse olette oppineet eksiltä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei mitään???  :D

ap

Vierailija
2/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittoa, tervettä tai vähemmän, itsekkyyttä, ja erityisesti sen että odotellessa herra oikeaa voi tehdä kaikkea metkaa. Eikä tyytyä melkeinjuttuihin.

Ilo ja vapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkyyttä, pikkutarkkuutta, suunnitelmallisuutta.

Opin myös hillitsemään käyttäytymistäni, opin puhumaan provosoimattomasti, opin ottamaan haukkuja vastaan suuttumatta takaisin.

Vierailija
4/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Vierailija
5/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin että miehiin ei voi luottaa parisuhdemielessä.

Vierailija
6/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen ei ihan oikeasti opi mitään, jos syyttää ainoastaan muita/sitä toista.

Katkeruuteen jämähtäneet tekevät itselleen karhunpalveluksen.

Vierailija
7/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin panemaan eri tavoin. Opin kuitenkin eniten itsestäni, mitä haluan ja mitä tarvitsen.

Vierailija
8/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin ettei naisiin voi luottaa millään tasolla.

Jokainen nainen pettää, kun sopiva mies tulee kohdalle.

Parempi olla yksin.

Vierailija
9/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin, että ulkoisesti macho on se pelokkain ja lapsellisin pikkupoika ikinä. Kun on kuitenkin aina ollut naisten alistama koko ikänsä, ensin äidin sitten vaimon, niin pitää yrittää päteä machoilemalla. Oikeesti tykkää kun joku nainen ohjeistaa ja vetää perässään kun tietää ettei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä vaikka uhoamalla muuta yrittää viestittää.

Vierailija
10/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei tunnu tajuavan mitä tarkoitin. Eli hyviä asioita mitä ex opetti. esim. kannattaa pestä se kahvikuppi niin kahvikin maistuu paremmalta tai tarkistamalla renkaan ilmanpaineen välillä saattaa säästää polttoainetta useamman kympin jne.

ap

Vierailija
11/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kirveelläkään tollasia mieleen. Voihan se olla että ei enää muista keltä joku pieni juttu on opittu jos siitä on tullut jo rutiini.

Vierailija
12/37 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin exältäni itsepuolustusta. Hän on vartija ja totta kai pitää osata ja neuvoi sitten mulle miten pääsee irti, jos joku esimerkiksi nappaa käsivarresta kiinni.

Vierailija
13/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opin exältä? Että ihmisiin ei voi luottaa.

Vierailija
14/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerostani on 26 vuotta, joten juuri nyt en keksi mitä oivalluksia olisin avioexältäni saanut.

Vierailija
15/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tunnistamaan ja suolaamaan sieniä. Arvostan tuota taitoa tänäkin päivänä. :) Kiinnostuin hänen ansiostaan myös politiikan seuraamisesta.

Vierailija
16/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein muista enää, olimme niin nuoria kun aloimme seurustella ja ehdimme asua yhdessä vain vähän aikaa. Hän oli ja on varmaan vieläkin ihan fiksu ihminen, ainakin taisin oppia jotain elektroniikkajuttuja, joita siihen aikaan oli uutta. Ja jotain automerkeistä, mutta onko siitä jotain hyötyä ollut, en osaa sanoa. Siis tuosta, että tunnistan automerkkejä. En kyllä uskalla sanoa, että minultakaan olisi ollut opittavissa siihen aikaan juuri mitään hyödyllistä, olin melko tyhjäpää siihen aikaan. 

Vierailija
17/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ei ole ollut kärsivällisyyttä odottaa? Jos hoksasit lopettaa juomisen vasta, kun sinut jätettiin, älä syytä tyttöystäviäsi kärsimättömyydestä.

Vierailija
18/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tyttöystävä opetti rakastamaan myös itseäni. Seuraava poikaystävä opetti että koskaan ei pidä luopua tai joustaa omasta identiteetistä toisen vuoksi. Ja lopuksi aviomies opetti että en tarvitse parisuhdetta ollakseni onnellinen. Otan oppini jatkossa muualta kuin exiltä. : p

Vierailija
19/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä myönnän oppineeni, kannattaa lähteä heti ensimmäisestä pettämisestä, josta jää kiinni, ei yrittää antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta.

Vierailija
20/37 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex n:o 1

-toisen mustasukkaiset ajatukset on hänen omien korviensa välissä, minä en voi niitä mitenkään muuttaa ja puuttua vääriin ajatusmalleihin

Ex n:o 2

-en muista, että olisin tässä suhteessa niin kasvanut henkisesti, vaikka ihan hyvä suhde

Ex n:o 3

-jaksan kyllä rakastaa ja olla lempeä, kun ihminen on oikea. Rakkaus teki minusta paremman ihmisen. Opin myös, että olen itseäni kohtaan tietyissä asioissa vaativa ja rankka ja se voi heijastua myös asenteisiin toista kohtaan ja tiedostamatta voi olla toista kohtaan turhan rankka sen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä