Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täitä! Kuka tarkistaa äidin pään

Vierailija
22.05.2019 |

Eli vinkkejä siis, mikä auttaa kun itse ei voi omaa päätä tarkistaa? Kaksi kertaa olen täishampoolla pesty. Sen lisäksi lasten hiukset kammattu ja saivareet nypitty pois. Oma kutina ei vaan hellitä. Mies ei suostu tarkistaan mun päätä. Äitini yritti katsoa, mutta ei nähnyt mitään. Suoristusrautaa käytin tänään. Auttaisko hiustenkuivain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Siitä tosin ei kokemusta, että mies suostu. Miten niin ei suostu? Ilkeyttään? Vaihtoon sellainen tollo. Yksinhuoltajan kannattaa hankkia sellanen super-täikampa, joka lupaa irroittaa tai vähintää rikkoa, eli tappaa saivareet. Nitfree taisi olla yksi. Ja apteekin tehokkainta ainetta, vaikka mitä maksais.

Vierailija
2/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen hoitajalle. Tai aikuisneuvolaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne täishampoot kuivattaa hiuspohjan ja sen takia pää kutisee. Jos olet käsitellyt pääsi oikein ja kammannut tukkaasi täikammalla, pitäisi sen olla puhdas. Voit tietysti mielenrauhasi vuoksi tehdä kolmannen käsittelyn.

Vierailija
4/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne täishampoot kuivattaa hiuspohjan ja sen takia pää kutisee. Jos olet käsitellyt pääsi oikein ja kammannut tukkaasi täikammalla, pitäisi sen olla puhdas. Voit tietysti mielenrauhasi vuoksi tehdä kolmannen käsittelyn.

Totta! Minulla meni tytön kanssa useampi viikko että päänahka rauhoittui toistuvista pesuista.

Vierailija
5/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaa hiukset huolellisesti täikammalla läpi lavuaarin päällä, näet jos sieltä jotain putoaa. 

Se kutina on psykologista varmaan, itsellä kutisi ainakin puoli vuotta pää täiden hävittämisen jälkeen.

Vierailija
6/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen pienen lapsen kanssa yksin (mies työmatkalla) kun täit iskivät.

Olipa ällö kokemus.

Mulla on tosi paksut hiukset ja se kampaaminen oli yhtä helvettiä. Pistin valkoisen paperin ja kampasin ja kampasin pää alaspäin. Ekan shampookäsittelyn jälkeen löytyi vielä pari henkitoreissaan olevaa täitä ja saivareita nypin jatkuvasti. Mutta kyllä ne katosi lopulta. Mulla henkisellä puolella kutisi pää varmaan kuukauden tuon savotan jälkeen.

Never again jos voi toivoa. Onneksi lapset jo isoja.

Vierailija
7/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne täit katsomalla katoa kuitenkaan. Tee vain hoidot varmuudeksi.

Vierailija
8/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, kuten arvelitkin, föönaus on tehokas konsti hävittää täit. Prismassa oli pari vuotta sitten myynnissä täiföönejä, mutta ihan normi kuivaaja käy mainiosti. Täit kuivuvat kuoliaaksi.

Myös öljyn pitäminen päässä muovipussin alla väh. 8 tuntia on tehokas. Vaikka ruokaöljy tai oliiviöljy käy hyvin. Pääsee samalla eroon kuivasta päänahasta, jos on kaikki myrkkypesut käynyt jo läpi.

t. 5

Vierailija
9/9 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ensi yöksi pää öljyyn ja kelmuun!