Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätyöntekijä! Muistathan että toimistotyössä ei pukeuduta salitrikoihin ja lenkkareihin! Myös Some 24/7 on no-no!

Vierailija
22.05.2019 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, miksei lenkkarit muka käy? Itse olen viimeiset 10 vuotta käyttänyt lenkkareita toimistotyössä. Millaiset kengät siellä sitten pitäisi olla?

Ps en kyllä aio vaihtaa :)

Siistit kävelykenkät.

Naisilla korot toki tekevät aina hyvän vaikutuksen.

Vierailija
42/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pomo kulkee sortseissa ja avojaloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ap. tarvitse näin suurilla asioilla päätäsi vaivata, sillä jokaisessa yrityksessä on esimiehet jotka ohjeistavat pukeutumista toimistossa, jos katsovat sen tarpeelliseksi, koska se on yrityskohtainen.

Vierailija
44/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne "lenkkarit" on ainoat hyvät kengät jalassa, niin silloin niillä mennään.

Vierailija
45/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, miksei lenkkarit muka käy? Itse olen viimeiset 10 vuotta käyttänyt lenkkareita toimistotyössä. Millaiset kengät siellä sitten pitäisi olla?

Siistit kävelykenkät.

Ai korkkarit?

Aloitin työurani hautausmaan toimistossa ja jouduin juoksemaan pitkin hautausmaata, kun jouduin neuvomaan asiakkaille missä heidän sukulaisen tai tuttavan hauta on. Siinä ei olisi pärjännyt korkkareissa ja ne hienot kävelykengätkin olisi ollut savessa ja pilalla heti ensimmäisen päivän jälkeen. Ja palkka ei olisi riittänyt edes kenkien ostamiseen.

Ja yritys päättää, miten henkilökunta pukeutuu ja sitä varten on keksitty työvaatteet, jotka työnantaja maksaa ja valitsee, myös toimistoon. Joissakin on jakkupuku ja toisessa haalarit, kun toimistotyötä on monenlaista. Ja koskee myös kesätyöntekijöitä.

Vierailija
46/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis mennä töihin paikkaan jossa nämä on sallittu!

Vierailija
47/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistit kävelykenkät.

Kenelle se hyvä vaikutus pitäisi tehdä?

Meillä työyhteisössä ei koroilla tai kengillä pitkälle pötkitä, vaan tarvitaan osaamista ja ahkeruutta ja tilannetajua. Tuskin edes huomataan, mitkä kengät on jalassa.

Vierailija
48/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohis, mutta oma teini stressaili, mitä pukee päälle kouluun, kun oli luvattu lämmintä, mutta sadetta ja koulun jälkeen oli menossa allekirjoittamaan kesätyösopimusta. Kun kouluun olisi voinut kuulemma mennä collareissa, mutta ei voinut niitä pukea, kun oli se tapaaminen kesätyöpaikassa. Siellä sitten saikin kuulla, että ihan vapaasti saa pukeutua töissä vaikka niihin collareihin.

Että aina sitä nuoria vaan haukutaan epäsopivasta pukeutumisesta ja sitten käy näin päin. Ei tosin ole toimistotyöstä kyse tässä tapauksessa.

Vierailija
49/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistit kävelykenkät.

Pitääkö jo työhakemukseen laittaa liitteksi kengänkuvat, millä tepastelee toimistolla, jos se tekee hyvän vaikutuksen. Onko korolla väliä ja voiko äidin korkkareita lainana, kun hänellä on niitä kaapit täynnä. Jos se työpaikka sillä irtoasi. Eihän kukaan tiedä, että kengät on vain lainaa.

Kysyy nimimerkki, epätietoinen kesätyönhakija 17v

Vierailija
50/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulevat kesätyöntekijät ovat epäilemättä täällä kärkkymässä viime hetken neuvoja :D

Vierailija
51/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot + Some = 24/7

Vierailija
52/52 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa nykypäivän nuoria aikuisia? Salitrikoita käytetään salilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme