Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätyöntekijä! Muistathan että toimistotyössä ei pukeuduta salitrikoihin ja lenkkareihin! Myös Some 24/7 on no-no!

Vierailija
22.05.2019 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöissä kannattaa asennoitua siihen, että vaikka olisi luppoaikaa ja luulisi, että kukaan ei katso, niin aina joku näkee mitä teet. Eli omaan puhelimeen kannattaa katsoa vaan tauoilla vaikka kuinka kärvistelisi tylsyydessä.

Vierailija
22/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha peetä. Vauvapalstailijoistakin melkein puolet on toimistotyöntekijöitä ja toinen puoli kotiäityleitä. Loput ovat trollailevia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu kesätöihin työpaikan mukaisesti. Jos on normaalia, että työvaatteina käytetään jumppatrikoita niin sitten ne ovat ok muussa tapauksessa jätä ne vapaa-ajalle.

Vierailija
24/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole seksikkäämpää kuin nuori, kiinteä kesätyöntekijämimmi tiukoissa salitrikoissa. Kyllä lämmittää setämiehen mieltä katsella ihania kiinteitä pakaroita, työpäivätkin kuluvat kuin siivillä. Alkaa äkkiä housuissa ahdistamaan.

Vierailija
25/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren tytön pakarat + tiukat trikoot = SETÄMIEHEN taivas!

Vierailija
26/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat vaatimukset, nyt on työntekijän markkinat.

Ei valitettavasti ole.

T: Työtön, joka on työpaikkoja hakenut, mutta useimpiin hakemuksiin ei tule edes vastauksia.

Olisit hakenut tähän Turun talenttikisaan kun työntekijöitä haravoidaan jo ulkomaita myöten ja mahdolliset uudet työntekijät perheineen viedään muumimaailmaan päättäessään kelpaako tulla Suomeen töihin.

Vierailija
27/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiportaan pomo m36 kirjoitti:

Minä oikein odotan niitä kesätyttöjä, jumppatrikoissaan keikuttamaan pyllyjään.

Miksen odottaisi, sen takiahan ne olen palkannutkin!?

Sama täällä! Aloin seurata firmassani kesäkuussa aloittavien kesämimmien instoja, jotta voi fantasioida niistä herkkupepuista etukäteen.

Vierailija
28/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole.

T: Työtön, joka on työpaikkoja hakenut, mutta useimpiin hakemuksiin ei tule edes vastauksia.

Olisit hakenut tähän Turun talenttikisaan kun työntekijöitä haravoidaan jo ulkomaita myöten ja mahdolliset uudet työntekijät perheineen viedään muumimaailmaan päättäessään kelpaako tulla Suomeen töihin.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006115077.html

Tässä linkki.

Vierailija
29/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. 20 vuotta toimistossa ja kyllä mä tennareita olen käyttänyt toisinaan ja sometankin.

Ups.

Vierailija
30/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyö ei ole mitään edustustyötä. Toki eri työpaikoissa on erilaisia kulttuureja. Meidän työpaikalla kukin pukeutuu tyylillään. En ole kuullut että kenenkään pukeutumisesta olisi huomautettu. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina leggarit toimistossa. Mitä ihmeen väliä kun asiakkaat tulevat itse navettahaalarissa.

Vierailija
32/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään salitrikoot ja lenkkarit eivät kuulu toimistoon.

Vierailija
33/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ounou, mä olen keski-ikäinen päällikkötehtävissä oleva täti ja tänäänkin mulla oli toimistotöissä lenkkarit:-O Mitäs nyt tehdään?

Minäkin tässä juuri availen konetta, ja nyt meni ihan kerrassaan puurot ja vellit sekaisin. Mulla on nimittäin ylläni huppari. Pitäisikö lähteä kotiin.

Vierailija
34/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole.

Voisko siinä hakemuksessa olla vikaa? Itse aloitan karsimalla kaikki hakemukset joissa on kirjoitusvirheitä

Vierailija
35/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kuunnelko katkeraa rupsahtanutta naista.

T. Mies42v

Vierailija
36/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on toimistossa hyvin rento meininki. Suurin osa äijistä on college-housuissa, kesäisin shortseissa ja sandaaleissa! Rohkeimmilla saattaa olla sandaalien kanssa sukatkin, iiik!!!

Vierailija
37/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hoh hoijaa.

Se nyt vaan on niin, että sali- ja jumppatrikoita käytetään salilla ja jumpassa.

Eipä muuten ollutkaan.

Vierailija
38/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha kääkkä ja esimies asemassa ja lenkkareissa en kyllä näe mitään pahaa, kun niitäkin on monenlaisia.

Ja suurin osa nuorista pukeutuu ihan asiallisesti, toisin kuin jotkut keski-ikäiset naiset, joiden puseron ylisuuresta kaula-aukosta valuvat rinnt, kun on liian pieni kuppikoko rintsikoissa. Se häiritsee, jos työhön kuuluu asiakaspalvelua.

Ja mikä on ap. asema yrityksessä? Onko sinulla oikeutta määrätä miten työkaveri pitäisi pukeutua vai oletko samassa lähtöruudussa.

Ja työntekijöiden pukeutuminen nyt riippuu ihan yrityksen toimialasta ja imagosta, miten toimistossa pukeudutaan, on vähän eri meininki, onko yritys pörssiyhtiä vai kiinteistöhuoltoyhtiön toimisto.

Ei mulla muuta, lainatakseni ap. sanoja.

Aloitus kuulostaa kyllä surkuhupaiselta.

Vierailija
39/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksei lenkkarit muka käy? Itse olen viimeiset 10 vuotta käyttänyt lenkkareita toimistotyössä. Millaiset kengät siellä sitten pitäisi olla?

Ps en kyllä aio vaihtaa :)

Vierailija
40/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kesätyöteinejä täällä pyöri. Menisit tekemään aloituksesi vaikka Demiin

Kaikki kesätyötä tekeväthän ovat teinejä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme