Miehen 9v poika "keimailee" ja poseeraa jatkuvasti peilin edessä sekä varastaa isosiskonsa vaatteita, olenko syystä huolissani?
Vääntelehtii ja keimailee peilin edessä, ja ottaa itsestä kuviaan huulet töröllään. On varastanut isosiskoltaan hameen ja rintaliivit. Millä tämä käytös saataisiin nyt heti alkujaan kytkettyä pois?
Kommentit (19)
Huono provo. Miksi tuota käytöstä pitäisi saada mitenkään kitkettyä?
Nyt meni vähän ohi, mikä tässä siis oli se ongelma?
Se peilille pällistely on vissiin ihan maan tapa nykyään, oli tyttö tai poika.
Ja mitäpäs tuosta, jos on kiinnostunut vaatteista. Ei kannata pilailla asialla, vaan olla hienovarainen. Näin poika pystyy sitten itse ottamaan asian esille, jos on tarpeen.
Eheyttämislääke Heteroxit on keksitty ei hätää.
Sama tyyppi tehtailee tänne näitä aloituksia. Kirjoitustyylistä huomaa. Ei taida olla oikein omaa elämää ja tekemistä?
Homopetteri siitä voi tulla tai muu sukupuoli ,ehkä tavallinen transu ,anna pojun keimailla mutta kannattaa katsoa ettei ole tekemisissä lapsiin sekaantujien kanssa ,ne voi yllyttää tuon kaltaiseen toimintaan , olin nuorena laitoksessa pohjoisessa siellä noita tapauksia oli ihmeen paljon ,ehkä lesta-liikkeen vaikutusta ja onhan pohjoisessa muutakin pimeää.
En katsoisi moista käytöstä. Tuon ikäisellä pojalla oltava pojan käytös.
Nykyään yhä nuoremmat seuraa transnaisten meikki- ja lifestylevideoita netissä, jossa periaatteessa viestitetään että voit päättää itse sukupuolesi. Herkässä iässä varhaisnuori imee itseensä vaikutteita identiteettiään etsiessään. Hän on voinut saada jotain vaikutteita, vaikka välttämättä tästä ei ole kyse. Kuitenkin sosiaalisessa mediassa sisältö voi kovasti hämmentää nuoria, ja ohjata tiettyyn suuntaan.
Miehesi kannattaa viettää paljon aikaa hänen kanssaan, se vahvistaa hänen identiteettiään poikana ja miehenä.
Ehkä asiasta voisi keskustella fiksusti ja hienovaraisesti hänen kanssaan jos käytös jatkuu, esimerkiksi sosiaalisen median käytön kautta ja poseerauskuvista siellä (töröhuulet ei näytä luonnolliselta ym)
Lapsilla ja nuorilla vaiheita tulee ja menee, mutta tällaiseen kannattaa kyllä kiinnittää huomiota ja opastaa häntä rakkaudella oikeaan suuntaan.
Mitä? Eikö lapsi sovikaan heteronormatiiviseen ja kapeakatseiseen maailmankuvaasi? Tee kuten Räsänen tekee varmaan päivittäin. Mene peilin eteen ja sano kymmenen kertaa EI!!! ja sen jälkeen ajattelet pari ikävää ajatusta muunmaalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni vähän ohi, mikä tässä siis oli se ongelma?
Ilmiselvä hinttapulius on todella paha ongelma vaikka sinä väittäisit mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö lapsi sovikaan heteronormatiiviseen ja kapeakatseiseen maailmankuvaasi? Tee kuten Räsänen tekee varmaan päivittäin. Mene peilin eteen ja sano kymmenen kertaa EI!!! ja sen jälkeen ajattelet pari ikävää ajatusta muunmaalaisista.
Mene sinä ja anna nokikanan pistää munansa sinun pesääsi.
Surullista, miten monen mielestä tuollainen on aivan ok??? Kuinka pihalla täällä suurin osa jengiä jo on???
Mä tein samaa suunnilleen saman ikäisenä. Leikin tyttöä :) Mulla oli kans barbienuket.
t. Homo
Jos olette onnekkaita, hänestä saattaa tulla vaikka drag queen -artisti.
Youtubet ja muut mädätykset pojalta pois. Asap.
Jos lapsi on homo, homous ei hänestä millään kommervenkillä poistu.
Jos ei ole homo, niin ei se homous ei tartu vaikka miten pyllistelisi.
Lasten annetaan rauhassa kasvaa sellaisiksi kuin kasvavat, kunhan kasvu ei vaaranna tai oikeasti vahingoita muita.
Vakavalta kuulostaa, saattaa liittyä Vihreisiin aikuisena. Kannattaa puuttua ajoissa. Viekää se miesten harrastuksiin.
anna keimailla jos siltä tuntuu