Mitä kirjattuja kirjeitä Nordbank lähettää
Kiinnostaa kun näitä kuoria tulee miesystävälle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ne on jotain mainoksia. Tarjoavat lainaa.
Ei niitä kirjattuna lähetetä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ne on jotain mainoksia. Tarjoavat lainaa.
Oletko vähän tyhmä? Kirjatulla kirjeellä lainatarjous?? :D
Voisiko kyse olla sijoituksista? Tarkoitatko kirjatulla kirjeellä kirjettä joka lunastetaan itse postitoimipaikasta? Voisiko sisältää jonkun maksukortin?
Onko se postiosoitus/ilmoitus kirjeestä, joka pitää noutaa. Vai onko siis jo noutanut muttei avannut
Kerro milainen mies kyseessä? Jos on rahamies niin voi olla sijoituksia, mutta jos on renttu niin velkoja!
Vierailija kirjoitti:
Mulle Ellos tarjosi lainaa pyytämättä
Voi apua, kun tässä on nyt kysymys siitä, että joku sai kirjatun kirjeen jostain pankista?? Hieman eri asia kuin kaikille tulevat jatkuvat lainatarjoukset, joita tulee kyllä joka tuutista.
Niinpäin pitää olla, että asiakas pyytää lainaa ja lainanmyöntäjä myöntää tai on myöntämättä.
Kotiin lähetetään lainatarjouskirjeitä nimellä. Se on väärin.
Kirjatulla kirjeellä varmistetaan, että ko henkilö on saanut sen, joutuu kuittaamaan allekirjoituksellaan
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia.
Kuinka tyhmä pitää olla, että luulee pankin lähettävän mainoksia kirjattuna kirjeenä? Vai etkö tiedä, mikä on kirjattu kirje?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Nordbank? Never heard??
Mulle taisi tulla sieltä jokin mainos. Revin ja heitin roskiin samantien. Ei kyllä ollut kirjattu.
Jokin pikavippifirma tms.
On varmaan velkaa sinne ja haluavat varmistaa että saa perintäkirjeet? Ei mitään muuta kai.