Miten voisi saada itsensä unohtamaan naiset?
Alkaa olla aika selkeää 33 vuoden iässä ettei minulle ole kumppania olemassa. Naiset vain yksinkertaisesti eivät kiinnostu. Nyt olisi siis fiksuinta unohtaa naiset, ja keskittyä muuhun.
Mutta ongelma vain on se, että vuosi vuodelta tämä ongelma tuntuu vain suuremmalta ja enemmän harmitusta aiheuttavalta. Olen jo jonkin yrittänyt tätä unohtamis-stragegiaa huonoin tuloksin.
Miten ihmeessä pystyn sammuttamaan tällaisen biologisesti sisään rakennetun ominaisuuden? Onko tässä kukaan oikeasti onnistunut?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen näitä kommentteja, joissa hehkutetaan sitä miten 40-vuotiaana olisi jo ollut menekkiä, mutta häh häh, enpä huolinut. Vapaastihan sitä saa sinkku olla, mutta nyt tuossa on sellainen katkera sävy, että se ihmetyttää.
Itse oon pariutunut 40-vuotiaana. Jäi vanhemmalle iällä, koska nuorena mukavat miehet ei mua lähestyneet. Niinpä olin ilman. Sit kun tarjonta muuttui paremmaksi, miksi en olisi pariutunut?
Miten tarjonta muuttui paremmaksi?
Miksi pariuduit? Mitä mies tuo elämääsi? Muuta kuin elintasoa kukkaron muodossa.
Moni mies siis yrittää kertoa ettei nainen lopulta tarjoa mitään miehille, se kannattaa muistaa myös nelikymppisenä kun joku tajuaa miehen nettoarvon.
No kyllähån se totuus on ettå parisuhteessa mies on aina saamapuolella ja ei tarvitse sanoa kuin sanan lapsi niin jokainen tietåä ettå nainen tekee valtavan uhrauksen pariskunnalle tehdessään sen yhteisen lapsen. Moni nainen saa mieheltåän ei yhtään mitåän panostusta ja hyötyy itse 100% naisesta.
Tutkimukset osoittavat kiistatta että parisuhteessa olevat miehet esim elävät pitempään kuin yksinäiset miehet. Naisilla asia on juuri toisin päin.Lapsi miehen saamapuolella? Suurin osa miehistä ei edes halua sitä,on vaan vaikea välttää parisuhteessa.
Joo tosi vaikea, käyttää kumia. Ihan mahdotonta.
yleensä viimeistään muutaman vuoden jälkeen alkaa kinuaminen että jos jätettäis ehkäisy pois.
Tai kyseenalaistetaan syy käyttää kumia, se kun on pettämisen merkki.
Eikös nuo asiat kannattaisi keskustella jo ennen kuin menee suhteeseen....haluaako lapsia vai ei
Joo ei tässä mitään kiirettä ole... kunnes kahden vuoden päästä alkoi narina.
Siinä sitten miehenä et voi tehdä oikein:
nainen pihalle koska hän haluaa lapsia - olet sika
lapset ei kiinnosta ja ilmaiset sen - olet sika
lähdet mukaan - OLETKO TYHMÄ??
Nyt on niin ihmeellisen munatonta uhriutumista, että jaksa edes alkaa kommentoida tämän enempää. Elämäsi on paskaa. Ok.
Mitä hyötyä on keskustella naisen kanssa jos keskustelun lopputulos kumotaan hetken päästä ja muutos kuitataan lauseella "muutin mieleni" ?
Mitä ihmeen syytä tuossa on uhriutua ja ulista? Ihmiset muuttavat mieltään, niin miehet kuin naisetkin. Kun niin käy, tarkistetaan tilanne ja katsotaan, onko mitään edellytyksiä jatkaa yhdessä vai lähdetäänkö eri suuntiin.
Normaali ihminen toimii näin, mutta mitä tekee palstamies? Valehtelee haluavansa lapsia, jotta pääsee uhriutumaan ja katkeroitumaan.
heh...
etkö osaa lukea vai oletko hidas? Juurihan siinä kerroin "palstamiehen" vaihtoehdot.
- Kamat kassiin ja uusi osoite
- ei kiitos ja pysytään yhdessä
- mukautuu ja lapsen hankkiminen
Mutta se oli sitä uhriutumista kun tämän sanoo ääneen.
Jos "Siinä sitten miehenä et voi tehdä oikein, vinkuvonku yhyy" ei ole uhriulinaa, niin mikä on?
Mies ei voi tehdä oikein, naisten mielestä.
Vaihtoehto a: ystävättäresi tulee kertomaan että mies päätti jättää hänet 7 vuoden avioliiton jälkeen yllättäen. Kuinka moni kysyy syytä? Entä jos kysyttäessä vastaus on "olisin halunnut vielä yhden lapsen" kuinka moni EI tuomitse miestä, sitä ymmärtämätöntä paskiaista joka on valmis hylkäämään vaimon ja lapsen vain koska vaimo olisi halunnut vielä yhden.
Vaihtoehto b: selibaatti. Onnea matkaan koska kumin kanssa et tule saamaan. Läheisyyskin on kiukkuisen naisen kanssa vähän niin ja näin. Onneksi naiset eivät ole pitkävihaisia tällaisissa asioissa.
Vaihtoehto c: mies alistuu kuin hyvä siementäjä ja elannon tuoja, se onkin hänen ainoa virkansa maailmassa. Naiset voivat hieroa käsiään ja naureskella hänelle. Miehet ovat niin helppoja.
Ketjussa päästään siihen kylmään tosiasiaan että suurin osa miehistä on naisille elättäjiä ja käveleviä työkalupakkeja.
Ongelmia tulee tavismiehille jotka haluavat enemmän. Sitä varten on ne komeat tindermiehet, kaveripiirien suositut menestyjät ja baarien pelimiehet. Tavismiehen kanssa pariudutaan jotta saadaan perhe/elättäjä/turvaaja. Jos sitä ei tarvita, ei tarvita tavismiestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, ettei sinulle löytyisi kumppania. Vaikutat kirjoittamasi perusteella kivalta ja fiksulta.
Niin, minä olen naisille se kuuluisa mies joka on unelmakumppani jollekin toiselle. Se joku vain antaa odottaa itseään turhan kauan...
-ap
Mieheni yksi kaveri oli tuollainen. Mulle se olisi kyllä kelvannut erittäin hyvin mutta kun tuli otettua tuo oma mies ensin.
40-vuotiaana tämä miehen kaveri sitten löysi itselleen 25-vuotiaan espanjalaiskissan. Ovat onnellisesti naimisissa ja lapsia on.
Osa vaan löytää "sen oikean" vähän myöhemmin. Mutta se ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa tai joutuisit tyytymään jämiin tai kolmannella kierroksella oleviin matameihin.
Toki tuo tarinani mies oli luultavasti oikeastikin täysin onnellinen yksinään. Hyvin itseriittoinen luonne. Saattoi meloa tunteja johonkin meren saareen ja viettää siellä viikonlopun kalastellen ja telttailen. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä nainen tekee sinun "suuntaasi" saattaa olla kiinnostuksen merkki. Et varmastikaan ole täysin näkymätön naisille ja he noteeraavat sinua joskus. Saatat kuitenkin ehkä päättää suhtautua välinpitämättömästi, koska uskottelet päässäsi etteihän se naisen tuijotus kuitenkaan mitään tarkoittanut, tai sitten katselee jotenkin pahalla vaan. Naisen hymyiseen tervehdykseenkin olisi hyvä vastata samalla mitalla, sen sijaan että pitää naaman peruslukemilla ja ynähtää vain jotain takaisin. Se nyt ainakin on sellainen "väärä vastaus".
Yritän olla aina kaikille mukava ja huomioiva, en ole äärimmäisen sosiaalinen, mutta en siltikään vetäytyvä. Kolmas opiskelu vuosi alkaa olla lopuillaan, ja tuona aikana yksikään nainen ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta missään vaiheessa. Uskallan siis väittää olevani näkymätön naisille.
Oletko sinä osoittanut kiinnostusta naisille? Meidän kulttuurissa on vuosisatoja ollut tapana, että mies tekee aloitteen. Ei sitä tottumusta muutama kymmenen vuotta feminismiä miksikään muuta.
Jossain pelimiesdokkarissa oli tosi hyvä neuvo pelimieskurssilaisille: naisia täytyy lähestyä aina ja joka paikassa. Jännitys häviää parinsadan lähestymiskerran jälkeen ja kun lähestymisiä on satoja ja tuhansia, ennemmin tai myöhemmin joku nainen on suostuvainen. Täytyy oppia elämään sen kanssa että ihan jokainen nainen ei halua antaa sinulle pesää, mutta kun sitkeästi yrität, joku kyllä antaa. Ei siinä siis tarkoitettu mitään lähentelyä, vaan ihan vaan sitä että menee puhumaan ventovieraalle naiselle "hei, kaunis ilma, kiva paita". Joskus siitä sitten juttu lähtee etenemään, joskus ei.
Näillä naista saamattomilla miehillä on se ongelma, että luullaan että kun on kerran yhdeltä naiselta kysynyt, sen pitäisi riittää. Mutta ei se niin mene. Jos sinä haluat sitä parisuhdetta enemmän kuin nainen, se olet sinä jonka täytyy nähdä se vaiva. Sori vaan. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen näitä kommentteja, joissa hehkutetaan sitä miten 40-vuotiaana olisi jo ollut menekkiä, mutta häh häh, enpä huolinut. Vapaastihan sitä saa sinkku olla, mutta nyt tuossa on sellainen katkera sävy, että se ihmetyttää.
Itse oon pariutunut 40-vuotiaana. Jäi vanhemmalle iällä, koska nuorena mukavat miehet ei mua lähestyneet. Niinpä olin ilman. Sit kun tarjonta muuttui paremmaksi, miksi en olisi pariutunut?
Miksi pariuduit? Mitä mies tuo elämääsi? Muuta kuin elintasoa kukkaron muodossa.
Moni mies siis yrittää kertoa ettei nainen lopulta tarjoa mitään miehille, se kannattaa muistaa myös nelikymppisenä kun joku tajuaa miehen nettoarvon.
No kyllähån se totuus on ettå parisuhteessa mies on aina saamapuolella ja ei tarvitse sanoa kuin sanan lapsi niin jokainen tietåä ettå nainen tekee valtavan uhrauksen pariskunnalle tehdessään sen yhteisen lapsen. Moni nainen saa mieheltåän ei yhtään mitåän panostusta ja hyötyy itse 100% naisesta.
Tutkimukset osoittavat kiistatta että parisuhteessa olevat miehet esim elävät pitempään kuin yksinäiset miehet. Naisilla asia on juuri toisin päin.Lapsi miehen saamapuolella? Suurin osa miehistä ei edes halua sitä,on vaan vaikea välttää parisuhteessa.
yleensä viimeistään muutaman vuoden jälkeen alkaa kinuaminen että jos jätettäis ehkäisy pois.
Eikös nuo asiat kannattaisi keskustella jo ennen kuin menee suhteeseen....haluaako lapsia vai ei
Nyt on niin ihmeellisen munatonta uhriutumista, että jaksa edes alkaa kommentoida tämän enempää. Elämäsi on paskaa. Ok.
Mitä hyötyä on keskustella naisen kanssa jos keskustelun lopputulos kumotaan hetken päästä ja muutos kuitataan lauseella "muutin mieleni" ?
Mitä ihmeen syytä tuossa on uhriutua ja ulista? Ihmiset muuttavat mieltään, niin miehet kuin naisetkin. Kun niin käy, tarkistetaan tilanne ja katsotaan, onko mitään edellytyksiä jatkaa yhdessä vai lähdetäänkö eri suuntiin.
Normaali ihminen toimii näin, mutta mitä tekee palstamies? Valehtelee haluavansa lapsia, jotta pääsee uhriutumaan ja katkeroitumaan.
heh...
etkö osaa lukea vai oletko hidas? Juurihan siinä kerroin "palstamiehen" vaihtoehdot.
Jos "Siinä sitten miehenä et voi tehdä oikein, vinkuvonku yhyy" ei ole uhriulinaa, niin mikä on?
Vaihtoehto a: ystävättäresi tulee kertomaan että mies päätti jättää hänet 7 vuoden avioliiton jälkeen yllättäen. Kuinka moni kysyy syytä? Entä jos kysyttäessä vastaus on "olisin halunnut vielä yhden lapsen" kuinka moni EI tuomitse miestä, sitä ymmärtämätöntä paskiaista joka on valmis hylkäämään vaimon ja lapsen vain koska vaimo olisi halunnut vielä yhden.
Vaihtoehto b: selibaatti. Onnea matkaan koska kumin kanssa et tule saamaan. Läheisyyskin on kiukkuisen naisen kanssa vähän niin ja näin. Onneksi naiset eivät ole pitkävihaisia tällaisissa asioissa.
Vaihtoehto c: mies alistuu kuin hyvä siementäjä ja elannon tuoja, se onkin hänen ainoa virkansa maailmassa. Naiset voivat hieroa käsiään ja naureskella hänelle. Miehet ovat niin helppoja.
No mitä muuta virkaa miehillä voisi olla kun naiset jo tekee sen kaikkein raskaimman ja raaimman?
Vai pitäisikö naisen vielä hoitaa ja elättää mieskin yhtenä lapsena?.
Miehet antavat naisille tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh...
No mitä muuta virkaa miehillä voisi olla kun naiset jo tekee sen kaikkein raskaimman ja raaimman?
Vai pitäisikö naisen vielä hoitaa ja elättää mieskin yhtenä lapsena?.
Miehet antavat naisille tosi vähän.
Minkä raskaimman ja raaimman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tulet tänne neuvoja tai empatiaa hakemaan. Tämän palstan mukaan naiseton mies on luuseri. Naisettomuudesta tai yksinäisyydestä kirjoittava tai tuskastunut on valittava luuseri. Ei täällä kukaan pidä sua edes miehenä, kun et ole saanut kumppania saati että kehtaat tuntea jotain sen takia. Palstan mukaan miehen pitää olla tunteeton kivikova äärimaskuliininen kone, joka onnistuu kaikessa, saa kaiken ja ennen kaikkea ei koskaan kerro, jos tuntuu pahalta.
Katkerat ulisija eivät saa naisia. Tämä palsta on mennyt pilalle teidän katkerien valittajien takia.
Todistit juuri viestini sanoman. Yksinäisyydestään tai naisettomuudestaan puhuva mies on katkera valittaja. Olivat sanat mitä tahansa, oli tilanne mikä tahansa - mies on aina katkera valittaja. Tämä on naisten mielipide ja siksi viestini on 100% totta.
Lisäksi palstakin on pilalla. Katkerat ulisijat pakottavat naisia lukemaan ketjunsa ja pilaavat noiden täydellisten olentojen päivän.
Vierailija kirjoitti:
Keskity ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi. Liiku, syö, nuku hyvin. Ala harrastaa jotain uutta ja pidä mielesi virkeänä. Etsi haasteita, jotka kiinnostavat sinua.
Oli parisuhteessa tai ei, me ollaan kaikki täällä kuitenkin loppujen lopuksi yksin ja vain itse itsestämme vastuussa. Merkitystä ei kannata etsiä toisen kautta, eikä toista voi koskaan omistaa.
Täyttä roskaa. Miksi 99% maailman ihmisistä etsii kumppania ja käyttää sen etsimiseen valtavasti aikaa ja vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tulet tänne neuvoja tai empatiaa hakemaan. Tämän palstan mukaan naiseton mies on luuseri. Naisettomuudesta tai yksinäisyydestä kirjoittava tai tuskastunut on valittava luuseri. Ei täällä kukaan pidä sua edes miehenä, kun et ole saanut kumppania saati että kehtaat tuntea jotain sen takia. Palstan mukaan miehen pitää olla tunteeton kivikova äärimaskuliininen kone, joka onnistuu kaikessa, saa kaiken ja ennen kaikkea ei koskaan kerro, jos tuntuu pahalta.
Älä liioittele. Täällä on vain se yksi pieni katkerien palstamiesten porukka, joka jankuttaa tuollaista. Muut kyllä keskustelevat ihan asiallisesti.
Jokaisessa ketjussa, jossa puhutaan kokemattomista miehistä nämä miehet julistetaan katkeriksi valittajiksi. Jokaisessa. Ei ole mikään pieni joukko, eikä ole palstamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liioittele. Täällä on vain se yksi pieni katkerien palstamiesten porukka, joka jankuttaa tuollaista. Muut kyllä keskustelevat ihan asiallisesti.
Tuon mielipiteen omaavat kyllä ihan molemmat, naiset sekä miehet. Yksinäisyydestään kirjoittavan miehen kirjoitukset lytätään katkeraksi valitukseksi lähes joka kerta. Joka ikinen kerta ne lytätään, jos kirjoituksen aiheena on naisen puute.
Ootko huomannut, että sen kirjoituksen sävy ja sanavalinnat vaikuttaa sisällön vastaanottotapaan? Jos kirjoitat asiasta hyökkäävästi saat hyökkääviä vastauksia. AP kirjoitti asiallisen avauksen.
Linkitä pari hyökkäävää aloitusta, joiden perusteella teit tuomiosi? Minä en ole huomannut eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, ettei sinulle löytyisi kumppania. Vaikutat kirjoittamasi perusteella kivalta ja fiksulta.
Niin, minä olen naisille se kuuluisa mies joka on unelmakumppani jollekin toiselle. Se joku vain antaa odottaa itseään turhan kauan...
-ap
Mieheni yksi kaveri oli tuollainen. Mulle se olisi kyllä kelvannut erittäin hyvin mutta kun tuli otettua tuo oma mies ensin.
40-vuotiaana tämä miehen kaveri sitten löysi itselleen 25-vuotiaan espanjalaiskissan. Ovat onnellisesti naimisissa ja lapsia on.
Osa vaan löytää "sen oikean" vähän myöhemmin. Mutta se ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa tai joutuisit tyytymään jämiin tai kolmannella kierroksella oleviin matameihin.
Toki tuo tarinani mies oli luultavasti oikeastikin täysin onnellinen yksinään. Hyvin itseriittoinen luonne. Saattoi meloa tunteja johonkin meren saareen ja viettää siellä viikonlopun kalastellen ja telttailen. Yksin.
Kissat elävät aika vanhoiksi Espanjassa. Johtuukohan hyvistä ilmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sullahan fantasia on :D Jos SINÄ ajattelet asian noin, niin se ei tarkoita, että palstan naiset olisivat samalaisia.
Minun mieheni itkee Bambi-leffaa, ja minusta se on ihanaa <3
Nuo kommentit ovat suoraan tämän palstan keskustelijoilta. Eivät minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon mielipiteen omaavat kyllä ihan molemmat, naiset sekä miehet. Yksinäisyydestään kirjoittavan miehen kirjoitukset lytätään katkeraksi valitukseksi lähes joka kerta. Joka ikinen kerta ne lytätään, jos kirjoituksen aiheena on naisen puute.
Ootko huomannut, että sen kirjoituksen sävy ja sanavalinnat vaikuttaa sisällön vastaanottotapaan? Jos kirjoitat asiasta hyökkäävästi saat hyökkääviä vastauksia. AP kirjoitti asiallisen avauksen.
Linkitä pari hyökkäävää aloitusta, joiden perusteella teit tuomiosi? Minä en ole huomannut eroa.
Ap on nähdäkseni saanut ihan ystävällistä palautetta. Se olet sinä, joka täällä riehuu ja rähjää. Mitä saat tästä?
10-15v ilman naista niin ei enää edes kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sullahan fantasia on :D Jos SINÄ ajattelet asian noin, niin se ei tarkoita, että palstan naiset olisivat samalaisia.
Minun mieheni itkee Bambi-leffaa, ja minusta se on ihanaa <3
Nuo kommentit ovat suoraan tämän palstan keskustelijoilta. Eivät minulta.
No näytäpä jokin muukin viesti kuin omasi, jossa näin sanotaan?
En toki epäile, etteikö joku jossain joskus olisi noinkin kirjoittanut, samoin kuin joku on jossain (aika useinkin) kirjoittanut, että naisen pitää olla 16-25-vuotias hoikka mutta muodokas kaunotar, jotta kelpaa. En kuitenkaan usko että kaikki miehet ajattelevat noin, sinä taas tunnut tekevän yksittäisen viestin perusteella päätelmiä IHAN_KAIKIASTA_NAISISTA. Pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa ketjussa, jossa puhutaan kokemattomista miehistä nämä miehet julistetaan katkeriksi valittajiksi. Jokaisessa. Ei ole mikään pieni joukko, eikä ole palstamiehiä.
Onko ap julistettu katkeraksi valittajaksi? Missä? Miksi riehut tässä ketjussa kuin mielipuoli? Mitä luulet ap:n ajattelevan käytöksestäsi?
Ei sitä naista saa, muuten kuin tekemällä asialle jotain itse. Se on vaan uskottava, että onnistuu. Ei voi etukäteen tietää, millainen persoona kolahtaa, pitää olla liikkeellä avoimin mielin. On takuulla paljon naisia, joilla on ihan sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi. Liiku, syö, nuku hyvin. Ala harrastaa jotain uutta ja pidä mielesi virkeänä. Etsi haasteita, jotka kiinnostavat sinua.
Oli parisuhteessa tai ei, me ollaan kaikki täällä kuitenkin loppujen lopuksi yksin ja vain itse itsestämme vastuussa. Merkitystä ei kannata etsiä toisen kautta, eikä toista voi koskaan omistaa.
Täyttä roskaa. Miksi 99% maailman ihmisistä etsii kumppania ja käyttää sen etsimiseen valtavasti aikaa ja vaivaa?
Ihmiset tekevät monia typeriä asioita. Tappaminen, väkivalta, luonnon tuhoaminen... Oman mukavuuden takia ajamme autolla joka saastuttaa.
Netistä löytyy heti sinkkutapahtumia....
heh...