Neuvoja idiootille
Päädyin ulkomaanmatkalla hauskan bileillan päätteeksi humalassa vieraan miehen kämpille ja otin tältä suihin. Tajusin heti että mitä helvettiä olen tekemässä ja homma loppui siihen. Mies oli minulle ennestään tuntematon mutta ystävien kautta tuttu.
Mieheni tietää tästä ja meillä on tietysti kriisi päällä. Tahtoisin todella ymmärtää itseäni, että miksi näin kävi. Koska en tahdo tehdä toiste jotain yhtä typerää. Kamala syyllisyys.
Netti on väärällään tarinoita huonoista parisuhteista ja ihastumisesta toiseen pettämisen takana. En voi samaistua niihin, koska rakastan miestäni ja meillä oli jo asiat vaikeuksien jälkeen paremmin kuin koskaan. En myöskään ole tai ollut ihastunut tähän toiseen mieheen tippaakaan. Kännillä oli osuutta asiaan, mutta sitä tuskin voi kokonaan törttöilystä syyttää.
En tarvitse haukkuja asiasta, niillä olen osannut sivaltaa itseäni itsekin ihan tarpeeksi. En tahdo tehdä vastaavaa enää ikinä, joten nyt veikkauksia kehiin, että mikä sai minut toimimaan noin.
Kommentit (15)
Ihminen on tapojensa orja, joten onko tuollainen ollut tapana?
Viina sekoittaa joidenkin pään pahasti, eräs entinen työkaverini ampui nukkuvan miehen saunaan koirista tulleen riidan päätteeksi. Itse en ota viinaa koska olen huomannut ettei se sovi minulle yhtään, olen myös huomannut muidenkin ihmisten vapautuvan sen avulla vähän liikaakin. Luulen usealla suomalaisella olevan tietynlainen viinageeni joka estää selvänä vapautuneisuuden, viinaa ottaessa sitten nämä estot otetaan takaisin korkojen kanssa ja sitä voi löytää itsensä ties mistä kimppakivoista, kädet veressä putkasta tai puupaalttoosta.
Se joka kulliin kurkottaa se suihin myös napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa hairahduin exän syliin, joka oli jättänyt ja jota edelleen rakastin. Silloinen parisuhde oli ollut laastari tälle. Ei ollut oikein, mutta syytä on helpompi ymmärtää. Sen koommin ei ole ollut tapana mikään tällainen. Joten olen järkyttynyt itsestäni. Jos olen tällainen, niin onko minulla mahdollisuutta parantua? Oppia? Vai lyönkö faktat tiskiin jatkossa mahdollisille uusille kumppaneille että tällainen olen enkä muuksi muutu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa hairahduin exän syliin, joka oli jättänyt ja jota edelleen rakastin. Silloinen parisuhde oli ollut laastari tälle. Ei ollut oikein, mutta syytä on helpompi ymmärtää. Sen koommin ei ole ollut tapana mikään tällainen. Joten olen järkyttynyt itsestäni. Jos olen tällainen, niin onko minulla mahdollisuutta parantua? Oppia? Vai lyönkö faktat tiskiin jatkossa mahdollisille uusille kumppaneille että tällainen olen enkä muuksi muutu?
Vaikuttaa itsekontrollin puutteelta. Tiedosta se, äläkä hankkiudu tilanteisiin joissa on mahdollisuus hölmöillä. Hankalaa, mutta mahdollista.
Humalassa saattaa tehdä asioita, joita ei selvinpäin voisi kuvitellakaan. Eikä se kerro mistään salaisista toiveista tai patoumista, ihminen vain on kertakaikkisen sekaisin.
Kroppa yrittää suojata aivoja oksentamalla, mutta sekään ei aina riitä, varsinkaan jos on juonut väkeviä.
Toivottavasti pystytte molemmat antamaan anteeksi ja unohtamaan.
Onko muuten poissulkettu, ettei kukaan päässyt tipauttamaan huumetippoja lasiisi?
Kuulostaa siltä ettet ehkä rakasta miestäsi vaikka niin luulet. Ei rakkailleen voi tehdä noin vaikka mitä olisi taustalla.
Viina on kova huume, kovempi kuin monet kielletyt aineet. Olen kännissä rauhallinen ja iloinen, mutta jos provoidaan saatan napsahtaa. Siksi en käytä alkoholia.
Olet vaan yksinkertaisesti tyh*ä lun*tu.
Olet suomalainen nainen ulkomailla. Se sai sinut käyttäytymään niin.