Pyysin miestä hakemaan jakun: ostikin 500€ laukun vahingossa. Kumpi maksaa?!
Olin jättänyt varaukseen jakun, sanoin miehelle käy ostamassa se. Maksoi 75€. En voinut ostaa koska pankkikortti jäänyt kotiin. Mies luuli että kyse oli laukusta, ei kysynyt asiaa ja osti 500€ maksavan laukun. VOI HELVETTI. Ja kaupassa ei ole palautusoikeutta. Kunman nyt pitää maksaa laukku? Olen niin vihainen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupassa myydään 500 e hintaisia laukkuja ja 75 e hintaisia jakkuja. Taidan nyt ymmärtää termin jakku väärin, ehkä se oli sittenkin toppi?
No ihan vaikka Stockalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli erikoinen tarina, mutta oisi pitänyt kehitellä loppuun asti. Jakku varattu mutta jollain ihmeellisellä tavalla se muuttui laukuksi. Vai onko tää tahallaan pistetty näin hölmöksi?
Myyjä ei löytänyt jakkua. Mies luuli sen takia että kyse laukusta, koska olin aikaisemmin lähettänyt myös siitä kuvan hänelle. Olen hoitoalalla, en pysty katsomaan viestejä. Miehellä oli kiire, ei saanut minua kiinni, ajatteli että laukku se varmaan sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli erikoinen tarina, mutta oisi pitänyt kehitellä loppuun asti. Jakku varattu mutta jollain ihmeellisellä tavalla se muuttui laukuksi. Vai onko tää tahallaan pistetty näin hölmöksi?
Eikö nämä tarinavänkääjät ja provohuutelijat voisi perustaa keskenään omaa ketjua. Alkaa ärsyttää, kun tunkevat joka keskusteluun.
En mä ainakaan mitään vänkää, mutta kyllä tämä kuulostaa keksityltä. Jakku varattu, nainen pyytää miestä hakemaan sen, myyjä ei muka tiedä jakusta mitään ja mies päättääkin ostaa laukun joka on aivan eri hintainen kuin jakku! Eikä ukko tajua soittaa akalle jotta oliko se nyt jakku vai laukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupassa myydään 500 e hintaisia laukkuja ja 75 e hintaisia jakkuja. Taidan nyt ymmärtää termin jakku väärin, ehkä se oli sittenkin toppi?
No ihan vaikka Stockalla.
No ei sielläkään varmaan samalla osastolla.
Olisi luullut, että 500 euroa olisi edes jotain kelloa kilkuttanut miehen päässä. Ei sitten vissiin.
Ja niistä rehuista, juuri aamulla oli sellainen keskustelu, jossa miestä oli pyydetty tuomaan erilaisia vihanneksia (nimeltä mainiten), ja mies oli kirjoittanut lappuun jotain rehuja akalle, eikä sitten tuonut mitä oli pyydetty, vaan jotain muuta.
Siis tuntuu pahalta miehen puolesta. Nyt hän myöhästyy koska joutuu menemään takaisin selvittämään laukkujakkuasiaa.
Ei ole Stokka, siellä saa palauttaa. Pikkuliike.
No nyt sulla on kiva miehen maksama laukku. Oma mokansa.
Myyjän pitää suostua perumaan kauppa, jos laukku oli normaalihintainen. Jos oli alennuslaukku, kauppaa ei ehkä voi purkaa. Jos laukku on hyvä ja sopiva, voisitteko maksaa yhdessä. Ei 500 euroa ole niin paljon, että kannattaa riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Myyjän pitää suostua perumaan kauppa, jos laukku oli normaalihintainen. Jos oli alennuslaukku, kauppaa ei ehkä voi purkaa. Jos laukku on hyvä ja sopiva, voisitteko maksaa yhdessä. Ei 500 euroa ole niin paljon, että kannattaa riidellä.
Olen opiskelija ja kesätöissä, minulle se on paljon.
Mutta liike oli reilu ja suostui ottamaan takaisin! Jakkukin löytyi, oli viety takahuoneeseen ja siksi ei heti löytynyt. Jippii!
Vastuuvakuutuksen piiriin ei kuulu vaihtovakuutus ainakaan Tapiolassa, muista vakuutusyhtiöisät en tiedä. Tosin kuka enää nykyisin haluaa omistaa, nyt on sellaisia yhteiskäyttöisiä miehiä, joita voi varata tarvitsemansa ajan kuukaudessa.