Apua auttakaa en pysty olemaan töissä PANIIKKI
Mitä teen en pysty olla töissä kuotenkin panko tehdä kolmivuorotöitä vielä 2kk jos jään saikulle en saa enää uudestaan töitä ja nyt pelkttaa ennen oli 8kk saikulla 4krt sairaalassa ahdistaa itkettää en jaksa mitä teen miten selviän haluan vain kuilla heti
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jäät saikulle.
En sais jatkoa en tiedä ehkä oon työkykyinen joka päivä meen vessaan itkemään kotona vaan itken en pysty olla pakko
Et vaikuta työkykyiselle. Miksi haluat jatkoa ahdistavalle työlle?
Jos et voi jäädä saikulle, sun täytyy vaan kestää töissä, eihän siihen muuta ratkaisua ole.
Jos on mielettömän huono olo, pitää mennä päivystykseen hakemaan apua.
Kuulostat niin sekavalta, että tarvitset lääkärin apua pikaisesti.
Soita heti huomenna työterveyteen.
Soita heti työterveyteen. Tarvitset apua. Mikä siellä töissä ahdistaa? Onko työtehtävissä tai ilmapiirissä jotain?
Heti työterveyteen ja ohjattuun terapiaan, et ole kunnossa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat niin sekavalta, että tarvitset lääkärin apua pikaisesti.
Soita heti huomenna työterveyteen.
Haha hah meillä on kaupungin tk huolto en sikne ikinä pääse voi helvetti
Mitä teen. Kutkkua kuristaa. Aloin melkein itkemään potilaan edessä
Voisitko kertoa lisää tilanteestasi? Itsellä vähän samanlainen tilanne juuri nyt. Juuri tulin lääkäristä. :(
Jaana Tommiska, hallituksen jäsen, SDP Kerava kirjoitti:
Ota yhteyttä ammattiliittoon ja kerro sinne huolesi, he auttavat, vaikket olisikaan liiton jäsen. Jos et tiedä mihin liittoon sinun pitäisi liittyä soita SAK:n, sieltä kyllä ohjataan eteenpäin.
Yhteen liittoon kuulun kyllä miten liitto autta aminua
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa lisää tilanteestasi? Itsellä vähän samanlainen tilanne juuri nyt. Juuri tulin lääkäristä. :(
Yritin itsemurhaa jouluna olin sairaalassa pari pv olin taamikuu helmikuu osastolla uudestaan maaliskuussa ja vuorokauden huhtikuussa kävin psykologilla joka viikko psykpterapiaan liian huonokuntoinen odotan paikkaa päoväsairaalasta
Todettu sos tilanteiden pelko epävakaa persoonallisuus vaikea masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö
Miksi saan alapeukkuq olen vaan rehellinen mun tilanteesta kun sattuu
Et vaikuta todellakaan työkykyiseltä. Nyt heti huomenna työterveyteen. Kyllä tuossa tilanteessa on sairasloma paikallaan.
Kyllä se olisi sairausloman paikka nyt, riippumatta työstä. Sun täytyy ensin huolehtia itsesi kuntoon, sitten alat miettimään työhön paluuta. Soita huomenna aika hoitavalle taholle ja pyydä sairasloma. Tai tänään päivystykseen. Joka tapauksessa nyt et todennäköisesti ole työkykyinen eikä sillon voi tehdä töitä vaikka haluaisi, sen aika tulee sitten kun voit paremmin.
Ihmettelen kovasti, miksi noin huonossa terveystilanteessa ylipäätään pitää olla töissä???
Et ole työkykyinen, joten en sinuna stressaini itseäni miettimällä mahd. tulevaisuuden työtilannettasi.
Et voi sitä tietää tässä vaiheessa. First things first eli mene lääkäriin ja jää sairauslomalle.
Jäät saikulle.